Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)
CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si náš inšpiratívny rozhovor.
Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”.
Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná.
Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu.
Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie.
Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe.
Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”.
Moje obľúbené motivačné bláboly:
👍 “Done is better than perfect”
👍 “Nestrelíš, nedáš gól”
👍 “Aj pád na hubu je krok vpred”
👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať”
Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.
Tento článok ti prináša
Vivantina
Marketingová agentúra, ktorá ponúka komplexné a individuálne riešenia pre zákazníka s dôrazom na analýzu výsledkov.
Aké budú e-commerce trendy v roku 2025? Dlhé mesiace si rozoberáme jednotlivé z nich v našich mudrovačkách, aby sme vám takto pred koncom roka priniesli akýsi sumár. Okrem toho sme rozoberali aj zvýšený záujem ľudí o Instagram carousely, okresávanie personalizovanej reklamy na platformách Meta či ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu. To všetko a ešte omnoho […]
Efektívne skladovanie je kľúčom k úspechu každého rastúceho e-shopu. Prechod od lacných regálov k profesionálnym systémom umožňuje škálovateľnosť, minimalizuje riziko poškodenia tovaru a zvyšuje celkovú efektivitu. Kvalitné riešenia, ako kompatibilné regály či tichšie prepravky, poskytujú flexibilitu pre budúce rozšírenia a umožňujú postupnú integráciu automatizácie. Prípadová štúdia Martinusu dokazuje, že správny výber partnera pre skladové riešenia […]