5 min. čítanie

Môže človek s MBA titulom reálne zvýšiť firme zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)

Digitálna Univerzita ponúka flexibilné a kvalitné vzdelávanie v digitálnom marketingu a manažmente, prispôsobené potrebám moderného trhu. Koncept „sobotikal“ predstavuje príležitosť investovať soboty do rozvoja kariéry prostredníctvom intenzívnych prednášok a workshopov. Okrem klasických programov Certifikovaného a Expert štúdia majú aj MBA program, ktorý kombinuje teóriu s praktickými zručnosťami, ideálny pre manažérov a podnikateľov. Zakladateľ univerzity zdieľa svoju cestu od tradičného akademického prostredia k vytvoreniu unikátneho vzdelávacieho programu, ktorý reaguje na aktuálne výzvy v oblasti marketingu. Ako to celé funguje nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Jaroslav Vojtechovský, PhD., Founder & CEO Digitálnej Univerzity.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:45 Prečo je vzdelanie na západe na vyššej úrovni, ako u nás?
  • 03:42 Je to na Digitálnej univerzite iné, ako na klasickej škole?
  • 06:19 Ako sa stráži kvalita lektorov?
  • 08:13 Je rozdiel medzi klasickým MBA a tým od Digitálnej univerzity?
  • 10:20 Musí mať takéto štúdium už špeciálny rád a štruktúru?
  • 12:48 Je to štandardne celosvetovo akreditovaný program?
  • 14:53 Čo je to Sobotikal?
  • 17:55 Komu je odporúčané štúdium MBA?
  • 19:06 Ako si na to popri všetkých povinnostiach nájsť čas?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Flexibilita a kvalita vzdelávania na Digitálnej Univerzite

Digitálna Univerzita ponúka flexibilný prístup k vzdelávaniu, ktorý umožňuje študentom zvoliť si spôsob, akým budú študovať. Štúdium je dostupné v hybridnej forme, takže študenti si môžu vybrať medzi osobnou účasťou na prednáškach v Bratislave, sledovaním online z domu, alebo využitím archívu videonahrávok. Tento prístup umožňuje ľuďom, ktorí majú náročný pracovný alebo osobný život, získať kvalitné vzdelanie bez ohľadu na ich časové obmedzenia.

Vzdelávací program je starostlivo navrhnutý tak, aby spĺňal najvyššie štandardy kvality. Škola spolupracuje s renomovanými odborníkmi a lektormi, ktorí majú bohaté skúsenosti z praxe a vzdelávajú top manažérov vo veľkých slovenských korporáciách. Tento prístup zaručuje, že študenti Digitálnej Univerzity dostávajú rovnaké vzdelanie a zručnosti, ako vedúci pracovníci v týchto firmách. Škola navyše prešla náročným akreditačným procesom, ktorý potvrdzuje kvalitu jej vzdelávacích programov a lektorov.

Koncept sobotikal: investícia do seba

Jedným z unikátnych aspektov Digitálnej Univerzity je koncept „sobotikal,“ ktorý predstavuje opak tradičného „sabbatical.“ Kým sabbatical je čas pre zamestnancov na odpočinok a regeneráciu, sobotikal je určený pre tých, ktorí sú zapálení pre digitálny marketing a chcú investovať svoje soboty do vzdelávania. Tento koncept umožňuje študentom rozvíjať svoje kariéry a podnikanie prostredníctvom intenzívnych prednášok a workshopov, ktoré sú zamerané na praktické a aktuálne témy.

Štúdium na Digitálnej Univerzite zahŕňa 16 sobôt, počas ktorých študenti absolvujú približne 130 hodín intenzívnych prednášok. Tieto hodiny sú plné koncentrovaných rád, prípadových štúdií a praktických ukážok, ktoré sú priamo aplikovateľné v praxi. Pre tých, ktorí sa rozhodnú pre MBA program, sú pridané ďalšie workshopy a konzultácie, ktoré im pomáhajú v hĺbkovom pochopení a praktickej aplikácii získaných zručností.

Výhody MBA programu

MBA program na Digitálnej Univerzite je navrhnutý tak, aby poskytol študentom nielen teoretické vedomosti, ale aj praktické zručnosti potrebné pre úspešné riadenie v oblasti marketingu. Tento program je ideálny pre manažérov a podnikateľov, ktorí pracujú s ľuďmi, či už ako marketingoví riaditelia, projektoví manažéri, team lídri alebo account manažéri. MBA im umožňuje rozvíjať kľúčové komunikačné, prezentačné a riadiace zručnosti, ktoré sú nevyhnutné pre efektívne vedenie tímov a projektov.

Program je štruktúrovaný tak, že študenti musia absolvovať celý ročný program, ktorý zahŕňa nielen prednášky, ale aj intenzívne workshopy a konzultácie. Tým sa zabezpečí, že aj tí najskúsenejší odborníci získajú nové poznatky a pochopia marketingové stratégie do hĺbky. Tento prístup k vzdelávaniu umožňuje študentom lepšie komunikovať a spolupracovať s marketingovými tímami, čo má pozitívny dopad na celkový manažment firmy.

Osobná motivácia a význam mentorstva

Jaro, zakladateľ Digitálnej Univerzity, reflektuje na svoju cestu od tradičného akademického prostredia k podnikaniu. Učenie a mentoring považuje za svoje životné poslanie, ktoré ho napĺňa a prináša mu osobné uspokojenie. Tento prechod mu umožnil viac sa realizovať a prispôsobiť svoje nápady a učebné metódy potrebám trhu, čo tradičné vysoké školy neumožňovali.

Počas svojej akademickej kariéry vychoval množstvo úspešných marketérov, ktorí dnes pôsobia na vysokých pozíciách v rôznych agentúrach a korporáciách, alebo si založili vlastné firmy. To, že vidí reálny dopad svojej práce, ho motivuje pokračovať vo vzdelávaní a mentorovaní ďalších študentov. Vytvorenie Digitálnej Univerzity mu umožnilo naplno realizovať svoje vízie a prispôsobiť vzdelávanie aktuálnym potrebám trhu, čím poskytuje dôležitý príspevok k rozvoju marketingového vzdelávania na Slovensku.

Príležitosti a výzvy v podnikaní

Digitálna Univerzita stále rastie a vyvíja sa, aby pokryla potreby trhu, ktorý stále pociťuje nedostatok kvalifikovaných odborníkov v oblasti digitálneho marketingu. Aj keď sa Jarovi podarilo vychovať množstvo kvalifikovaných marketérov, trh stále pociťuje nedostatok odborníkov, čo vníma ako priestor pre ďalší rast a zlepšovanie ponuky vzdelávania. Napriek výzvam spojeným s podnikaním a vedením vzdelávacej inštitúcie, Jaro zostáva motivovaný tým, že môže pomáhať ďalším ľuďom dosiahnuť ich kariérne ciele.

Na záver Jaro povzbudzuje každého, kto má záujem zlepšiť svoje zručnosti a kariérne možnosti, aby zvážil investíciu svojho času do vzdelávania na Digitálnej Univerzite. Všetky informácie o MBA programe a ďalších kurzoch sú dostupné na webovej stránke Digitálnej Univerzity, kde sa potenciálni študenti môžu dozvedieť viac o tom, ako im môže toto vzdelávanie pomôcť posunúť sa vpred.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Stav slovenského e-commerce v roku 2024 a ako z toho vyťažiť pre svoj biznis (Mária Auxtová, Shoptet)
6 min. čítanie

Stav slovenského e-commerce v roku 2024 a ako z toho vyťažiť pre svoj biznis (Mária Auxtová, Shoptet)

Slovenský e-commerce trh zažíva neustály rast, no podnikatelia v online svete čelia mnohým výzvam, ako je budovanie značky na trhoviskách či konkurencia v rôznych segmentoch. Kľúčom k úspechu je orientácia na kvalitu, efektivitu a využívanie lokálnych partnerov. Shoptet, ako popredná platforma na tvorbu e-shopov, ponúka slovenským e-shopárom nielen užívateľsky jednoduchý systém, ale aj silný ekosystém […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Zabije AI prekladateľský biznis? Alebo úloha týchto agentúr v dobe strojovej (Martin Eichler, Translata)
7 min. čítanie

Zabije AI prekladateľský biznis? Alebo úloha týchto agentúr v dobe strojovej (Martin Eichler, Translata)

V dobe umelej inteligencie sa na prvý pohľad môžu zdať niektoré biznisy úplne zbytočné. S určitosťou by sa medzi ne dal zaradiť aj prekladateľský biznis. Ale je to skutočne tak? Ľudia si často myslia, že čokoľvek len skopírujú, dajú do nástroja a za pár sekúnd majú výsledky. To je pravda, len potom sa budeme musieť […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+