|
3 min. čítanie

Ako získať zľavu až 20% na Google Shopping cez CSS program (Štefan Chochláč, Blue Winston)

Štefan Chochláč je CEO spoločnosti Blue Winston. Tá je najväčším Google Channel Partnerom v CEE (Central Eastern Europe) a zároveň ponúka nástroj na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Štefan v rozhovore priblíži akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping. Slúži na to mimoriadne zaujímavý CSS program, ktorý ušetrí inzerentom nielen finančné prostriedky, ale má aj ďalšie výhody. Viac sa dozviete v rozhovore. 

Priestor pre služby zo segmentu CSS, čiže Comparison Shopping Service vznikol v roku 2017. Google dostal od Európskej komisie, za monopolné správanie, pokutu až 2,4 miliardy eur. Problém nastal v tom, že reklamy Google Shopping už samé o sebe predstavovali porovnanie cien tovarov vo vyhľadávaní. Tieto reklamy zahrňujú všetky atribúty, ktoré sú bežne dostupné pri porovnaní tovarov. Ako napríklad obrázok, cena, názov tovaru a zároveň aj názvy e-shopov, kde sa dajú produkty zakúpiť.

Na základe toho musel Google umožniť vybraným CSS partnerom, ponúkať lacnejší priestor, na platforme Google, v časti Google Shopping. Ten je až do 20% lacnejší než priestor, ktorý ponúka Google samotný. Čo v podstate tvorí základ celej tejto služby. CSS program, ktorý takto vznikol, ponúka služby porovnania cien tovarov z 21 krajín európskej hospodárskeho priestoru a Švajčiarska.

Blue Winston a jeho nová služba “Shopping in EU” ako CSS partner, poskytuje samotnú službu a zároveň spomínanú zľavu až do 20%, z ceny prekliknutia na Google Shopping reklamu. Takúto zvýhodnenú službu vie Shopping in EU poskytnúť akémukoľvek inzerentovi v rámci Európskej únie, ktorý už používa reklamy Google Shopping alebo sa ešte len chce stať novým inzerentom.

CHCEM ZĽAVU NA GOOGLE SHOPPING >>

Winston bros s.r.o. pôvodne začínali ako klasická online agentúra pre špecifickú cieľovú skupinu. V rámci spoluprác však prišli na to, že ich klienti majú vo svojich e-shopoch veľké množstvá produktov, ktoré chceli inzerovať.

A práve tu skrsla myšlienka vytvorenia efektívneho nástroja pre zrýchlenie procesov nastavenia reklám.

Tak vznikol nástroj Blue Winston, ktorý dnes používajú nielen rôzne agentúry, ale práve aj koncoví klienti. V prípade, že aj vy máte záujem o automatizáciu stoviek až tisícov produktov na vašom e-shope, odporúčame pozrieť na tento komplexný systém pre e-commerce reklamu v Google vyhľadávaní z blízka. Nielenže ušetríte čas pri správe vašich Google Ads, ale zároveň získate viac priestoru na samotnú kreatívu a business strategy aktivity.

Šikovný tím Blue Winston sa spomedzi svetových agentúr v roku 2018 zaradil medzi lukratívnych kľúčových Google Channel Partnerov.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:36 Čo je vlastne CSS (Comparison Shopping Service) program?
  • 02:06 Ide o porovnávač cien tovaru?
  • 02:37 Aké služby poskytuje Blue Winston ako CSS partner?
  • 03:25 Platia klienti poskytovateľovi CSS alebo si službu účtujú v rámci svojho Google účtu?
  • 05:37 Existuje nejaké obmedzenie napríklad na denný rozpočet?
  • 06:40 Sú na Slovensku ešte ďalší CSS partneri?
  • 08:01 Je program CSS spoplatnený?
  • 09:10 Čo z toho všetkého získava poskytovateľ CSS?
  • 11:14 Primary link – čo to je?
  • 13:10 Čo ak klient nemôže/nechce poskytnúť svoj primary link?
  • 15:43 Akým spôsobom naštartovať spoluprácu s CSS partnerom?
  • 18:09 Čo ak sa klient z nejakých príčin rozhodne, že so službou nie je spokojný?
  • 19:22 Zhrnutie na záver. Hlavné výhody a odporúčania.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
6 min. čítanie

E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanzia e-shopu do zahraničia už dávno nie je len o preklade webu. Úspech v roku 2026 bude patriť tým, ktorí chápu dáta, investujú do dôvery a majú trpezlivosť. Slovensko ako test, Poľsko ako výzva a Nemecko ako cieľ – tak vyzerá cesta mnohých značiek, ktoré sa učia, že marketplace nie je zázrak a rýchle víťazstvá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nové pravidlá pre Lead Ads, e-commerce sa presúva do aplikácií | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. čítanie

Nákupy v ChatGPT, nové pravidlá pre Lead Ads, e-commerce sa presúva do aplikácií | MUDROVAČKA 10/2025

Umelá inteligencia nakupuje za nás, Google umožňuje skrývať reklamy, lojalita mizne a TikTok sa mení na cestovnú kanceláriu. Nový diel Mudrováčky prináša nabitý prehľad trendov, ktoré menia online marketing a e-commerce od základov. Od revolúcie v nákupoch cez ChatGPT, cez nové pravidlá Mety až po TikTok Travel Ads a rast marketplace-ov v segmente DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge