3 min. čítanie

Ako získať zľavu až 20% na Google Shopping cez CSS program (Štefan Chochláč, Blue Winston)

Štefan Chochláč je CEO spoločnosti Blue Winston. Tá je najväčším Google Channel Partnerom v CEE (Central Eastern Europe) a zároveň ponúka nástroj na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Štefan v rozhovore priblíži akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping. Slúži na to mimoriadne zaujímavý CSS program, ktorý ušetrí inzerentom nielen finančné prostriedky, ale má aj ďalšie výhody. Viac sa dozviete v rozhovore. 

Priestor pre služby zo segmentu CSS, čiže Comparison Shopping Service vznikol v roku 2017. Google dostal od Európskej komisie, za monopolné správanie, pokutu až 2,4 miliardy eur. Problém nastal v tom, že reklamy Google Shopping už samé o sebe predstavovali porovnanie cien tovarov vo vyhľadávaní. Tieto reklamy zahrňujú všetky atribúty, ktoré sú bežne dostupné pri porovnaní tovarov. Ako napríklad obrázok, cena, názov tovaru a zároveň aj názvy e-shopov, kde sa dajú produkty zakúpiť.

Na základe toho musel Google umožniť vybraným CSS partnerom, ponúkať lacnejší priestor, na platforme Google, v časti Google Shopping. Ten je až do 20% lacnejší než priestor, ktorý ponúka Google samotný. Čo v podstate tvorí základ celej tejto služby. CSS program, ktorý takto vznikol, ponúka služby porovnania cien tovarov z 21 krajín európskej hospodárskeho priestoru a Švajčiarska.

Blue Winston a jeho nová služba “Shopping in EU” ako CSS partner, poskytuje samotnú službu a zároveň spomínanú zľavu až do 20%, z ceny prekliknutia na Google Shopping reklamu. Takúto zvýhodnenú službu vie Shopping in EU poskytnúť akémukoľvek inzerentovi v rámci Európskej únie, ktorý už používa reklamy Google Shopping alebo sa ešte len chce stať novým inzerentom.

CHCEM ZĽAVU NA GOOGLE SHOPPING >>

Winston bros s.r.o. pôvodne začínali ako klasická online agentúra pre špecifickú cieľovú skupinu. V rámci spoluprác však prišli na to, že ich klienti majú vo svojich e-shopoch veľké množstvá produktov, ktoré chceli inzerovať.

A práve tu skrsla myšlienka vytvorenia efektívneho nástroja pre zrýchlenie procesov nastavenia reklám.

Tak vznikol nástroj Blue Winston, ktorý dnes používajú nielen rôzne agentúry, ale práve aj koncoví klienti. V prípade, že aj vy máte záujem o automatizáciu stoviek až tisícov produktov na vašom e-shope, odporúčame pozrieť na tento komplexný systém pre e-commerce reklamu v Google vyhľadávaní z blízka. Nielenže ušetríte čas pri správe vašich Google Ads, ale zároveň získate viac priestoru na samotnú kreatívu a business strategy aktivity.

Šikovný tím Blue Winston sa spomedzi svetových agentúr v roku 2018 zaradil medzi lukratívnych kľúčových Google Channel Partnerov.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:36 Čo je vlastne CSS (Comparison Shopping Service) program?
  • 02:06 Ide o porovnávač cien tovaru?
  • 02:37 Aké služby poskytuje Blue Winston ako CSS partner?
  • 03:25 Platia klienti poskytovateľovi CSS alebo si službu účtujú v rámci svojho Google účtu?
  • 05:37 Existuje nejaké obmedzenie napríklad na denný rozpočet?
  • 06:40 Sú na Slovensku ešte ďalší CSS partneri?
  • 08:01 Je program CSS spoplatnený?
  • 09:10 Čo z toho všetkého získava poskytovateľ CSS?
  • 11:14 Primary link – čo to je?
  • 13:10 Čo ak klient nemôže/nechce poskytnúť svoj primary link?
  • 15:43 Akým spôsobom naštartovať spoluprácu s CSS partnerom?
  • 18:09 Čo ak sa klient z nejakých príčin rozhodne, že so službou nie je spokojný?
  • 19:22 Zhrnutie na záver. Hlavné výhody a odporúčania.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+