3 min. čítanie

Ako získať zľavu až 20% na Google Shopping cez CSS program (Štefan Chochláč, Blue Winston)

Štefan Chochláč je CEO spoločnosti Blue Winston. Tá je najväčším Google Channel Partnerom v CEE (Central Eastern Europe) a zároveň ponúka nástroj na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Štefan v rozhovore priblíži akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping. Slúži na to mimoriadne zaujímavý CSS program, ktorý ušetrí inzerentom nielen finančné prostriedky, ale má aj ďalšie výhody. Viac sa dozviete v rozhovore. 

|

Priestor pre služby zo segmentu CSS, čiže Comparison Shopping Service vznikol v roku 2017. Google dostal od Európskej komisie, za monopolné správanie, pokutu až 2,4 miliardy eur. Problém nastal v tom, že reklamy Google Shopping už samé o sebe predstavovali porovnanie cien tovarov vo vyhľadávaní. Tieto reklamy zahrňujú všetky atribúty, ktoré sú bežne dostupné pri porovnaní tovarov. Ako napríklad obrázok, cena, názov tovaru a zároveň aj názvy e-shopov, kde sa dajú produkty zakúpiť.

Na základe toho musel Google umožniť vybraným CSS partnerom, ponúkať lacnejší priestor, na platforme Google, v časti Google Shopping. Ten je až do 20% lacnejší než priestor, ktorý ponúka Google samotný. Čo v podstate tvorí základ celej tejto služby. CSS program, ktorý takto vznikol, ponúka služby porovnania cien tovarov z 21 krajín európskej hospodárskeho priestoru a Švajčiarska.

Blue Winston a jeho nová služba “Shopping in EU” ako CSS partner, poskytuje samotnú službu a zároveň spomínanú zľavu až do 20%, z ceny prekliknutia na Google Shopping reklamu. Takúto zvýhodnenú službu vie Shopping in EU poskytnúť akémukoľvek inzerentovi v rámci Európskej únie, ktorý už používa reklamy Google Shopping alebo sa ešte len chce stať novým inzerentom.

CHCEM ZĽAVU NA GOOGLE SHOPPING >>

Winston bros s.r.o. pôvodne začínali ako klasická online agentúra pre špecifickú cieľovú skupinu. V rámci spoluprác však prišli na to, že ich klienti majú vo svojich e-shopoch veľké množstvá produktov, ktoré chceli inzerovať.

A práve tu skrsla myšlienka vytvorenia efektívneho nástroja pre zrýchlenie procesov nastavenia reklám.

Tak vznikol nástroj Blue Winston, ktorý dnes používajú nielen rôzne agentúry, ale práve aj koncoví klienti. V prípade, že aj vy máte záujem o automatizáciu stoviek až tisícov produktov na vašom e-shope, odporúčame pozrieť na tento komplexný systém pre e-commerce reklamu v Google vyhľadávaní z blízka. Nielenže ušetríte čas pri správe vašich Google Ads, ale zároveň získate viac priestoru na samotnú kreatívu a business strategy aktivity.

Šikovný tím Blue Winston sa spomedzi svetových agentúr v roku 2018 zaradil medzi lukratívnych kľúčových Google Channel Partnerov.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:36 Čo je vlastne CSS (Comparison Shopping Service) program?
  • 02:06 Ide o porovnávač cien tovaru?
  • 02:37 Aké služby poskytuje Blue Winston ako CSS partner?
  • 03:25 Platia klienti poskytovateľovi CSS alebo si službu účtujú v rámci svojho Google účtu?
  • 05:37 Existuje nejaké obmedzenie napríklad na denný rozpočet?
  • 06:40 Sú na Slovensku ešte ďalší CSS partneri?
  • 08:01 Je program CSS spoplatnený?
  • 09:10 Čo z toho všetkého získava poskytovateľ CSS?
  • 11:14 Primary link – čo to je?
  • 13:10 Čo ak klient nemôže/nechce poskytnúť svoj primary link?
  • 15:43 Akým spôsobom naštartovať spoluprácu s CSS partnerom?
  • 18:09 Čo ak sa klient z nejakých príčin rozhodne, že so službou nie je spokojný?
  • 19:22 Zhrnutie na záver. Hlavné výhody a odporúčania.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)
1 min. čítanie

Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)

Pri výbere správnych ľudí na akúkoľvek pozíciu je to častokrát veľmi náročné. Viacero kôl pohovorov, testovacie zadanie a nakoniec prijmete človeka, ktorého po týždni musíte vyhodiť. Preto je výberové konanie extrémne dôležité. Ako zvoliť správnu stratégiu pri hajrovaní nových ľudí, v čom vám vie pomôcť profesionálne testovanie pred náborom a či má zmysel aj priebežne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+