Priestor pre služby zo segmentu CSS, čiže Comparison Shopping Service vznikol v roku 2017. Google dostal od Európskej komisie, za monopolné správanie, pokutu až 2,4 miliardy eur. Problém nastal v tom, že reklamy Google Shopping už samé o sebe predstavovali porovnanie cien tovarov vo vyhľadávaní. Tieto reklamy zahrňujú všetky atribúty, ktoré sú bežne dostupné pri porovnaní tovarov. Ako napríklad obrázok, cena, názov tovaru a zároveň aj názvy e-shopov, kde sa dajú produkty zakúpiť.
Na základe toho musel Google umožniť vybraným CSS partnerom, ponúkať lacnejší priestor, na platforme Google, v časti Google Shopping. Ten je až do 20% lacnejší než priestor, ktorý ponúka Google samotný. Čo v podstate tvorí základ celej tejto služby. CSS program, ktorý takto vznikol, ponúka služby porovnania cien tovarov z 21 krajín európskej hospodárskeho priestoru a Švajčiarska.
Blue Winston a jeho nová služba “Shopping in EU” ako CSS partner, poskytuje samotnú službu a zároveň spomínanú zľavu až do 20%, z ceny prekliknutia na Google Shopping reklamu. Takúto zvýhodnenú službu vie Shopping in EU poskytnúť akémukoľvek inzerentovi v rámci Európskej únie, ktorý už používa reklamy Google Shopping alebo sa ešte len chce stať novým inzerentom.
CHCEM ZĽAVU NA GOOGLE SHOPPING >>
Winston bros s.r.o. pôvodne začínali ako klasická online agentúra pre špecifickú cieľovú skupinu. V rámci spoluprác však prišli na to, že ich klienti majú vo svojich e-shopoch veľké množstvá produktov, ktoré chceli inzerovať.
A práve tu skrsla myšlienka vytvorenia efektívneho nástroja pre zrýchlenie procesov nastavenia reklám.
Tak vznikol nástroj Blue Winston, ktorý dnes používajú nielen rôzne agentúry, ale práve aj koncoví klienti. V prípade, že aj vy máte záujem o automatizáciu stoviek až tisícov produktov na vašom e-shope, odporúčame pozrieť na tento komplexný systém pre e-commerce reklamu v Google vyhľadávaní z blízka. Nielenže ušetríte čas pri správe vašich Google Ads, ale zároveň získate viac priestoru na samotnú kreatívu a business strategy aktivity.
Šikovný tím Blue Winston sa spomedzi svetových agentúr v roku 2018 zaradil medzi lukratívnych kľúčových Google Channel Partnerov.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:36 Čo je vlastne CSS (Comparison Shopping Service) program?
- 02:06 Ide o porovnávač cien tovaru?
- 02:37 Aké služby poskytuje Blue Winston ako CSS partner?
- 03:25 Platia klienti poskytovateľovi CSS alebo si službu účtujú v rámci svojho Google účtu?
- 05:37 Existuje nejaké obmedzenie napríklad na denný rozpočet?
- 06:40 Sú na Slovensku ešte ďalší CSS partneri?
- 08:01 Je program CSS spoplatnený?
- 09:10 Čo z toho všetkého získava poskytovateľ CSS?
- 11:14 Primary link – čo to je?
- 13:10 Čo ak klient nemôže/nechce poskytnúť svoj primary link?
- 15:43 Akým spôsobom naštartovať spoluprácu s CSS partnerom?
- 18:09 Čo ak sa klient z nejakých príčin rozhodne, že so službou nie je spokojný?
- 19:22 Zhrnutie na záver. Hlavné výhody a odporúčania.