1 min. čítanie

Ako zefektívniť pracovné procesy? (Karel Dytrych, Freelo)

Karel Dytrych sa pohybuje v online prostredí už viac ako 10 rokov. Je jeden zo zakladateľov Freelo. Freelo je česká aplikácia pre tímovú komunikáciu, ktorá slúži na zefektívnenie procesov. Rozprávali sme sa o tom, ako tento nástroj funguje a ako si nastaviť procesy tak, aby boli efektívne.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:54 kde Karel začínal, prečo vyrobili Freelo;
  • 3:20 či začali expandovať aj na Slovensko a aké sú ich plány na expanziu do budúcnosti;
  • 5:01 koho najčastejšie školí a kto sú zákazníci Freelo, či je obmedzené veľkosťou firmy;
  • 8:13 prečo procesy vo firmách nefungujú, čo sú najčastejšie problémy;
  • 12:35 či Freelo pomáha aj pri zaškoľovaniu nových pracovníkov, kedy je vhodné delegovať úlohy;
  • 15:52 ako najefektívnejšie komunikovať s externými pracovníkmi;
  • 17:38 ako si poradiť s emailami;
  • 21:00 ako zefektívniť porady;
  • 25:38 či je efektívne merať si čas jednotlivých úloh;
  • 28:43 tipy ako šetriť čas.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok