1 min. čítanie

Ako zefektívniť pracovné procesy? (Karel Dytrych, Freelo)

Karel Dytrych sa pohybuje v online prostredí už viac ako 10 rokov. Je jeden zo zakladateľov Freelo. Freelo je česká aplikácia pre tímovú komunikáciu, ktorá slúži na zefektívnenie procesov. Rozprávali sme sa o tom, ako tento nástroj funguje a ako si nastaviť procesy tak, aby boli efektívne.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:54 kde Karel začínal, prečo vyrobili Freelo;
  • 3:20 či začali expandovať aj na Slovensko a aké sú ich plány na expanziu do budúcnosti;
  • 5:01 koho najčastejšie školí a kto sú zákazníci Freelo, či je obmedzené veľkosťou firmy;
  • 8:13 prečo procesy vo firmách nefungujú, čo sú najčastejšie problémy;
  • 12:35 či Freelo pomáha aj pri zaškoľovaniu nových pracovníkov, kedy je vhodné delegovať úlohy;
  • 15:52 ako najefektívnejšie komunikovať s externými pracovníkmi;
  • 17:38 ako si poradiť s emailami;
  • 21:00 ako zefektívniť porady;
  • 25:38 či je efektívne merať si čas jednotlivých úloh;
  • 28:43 tipy ako šetriť čas.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+