2 min. čítanie

Ako zabodovať na veľkej marketingovej súťaži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

Tentokrát sme sa rozprávali s Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom azda najúspešnejšej slovenskej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO. Porozprával nám o tom, ako sa im s kolegami podarilo vytvoriť úžasnú kampaň s digitálnou postavou Bejby Blue pre Tatra banku, aké marketingové súťaže majú najväčšiu váhu aj to, čo všetko obnáša účasť.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:36 Čo robil Juraj predtým a aká bola jeho cesta do tejto pozície?
  • 02:34 Ako je to v agentúre THIS IS LOCCO s home officom a očkovaním?
  • 05:11 Aké všetky marketingové ocenenia v poslednom období agentúra získala?
  • 08:28 Ako vznikla najoceňovanejšia reklamná kampaň Bejby Blue pre Tatra banku?
  • 10:20 Je takéto riešenie s digitálnou postavou v kampani lacnejšie a jednoduchšie?
  • 12:15 Vstupujú pri takýchto spoluprácach do kreatívy aj klienti?
  • 15:20 Prečo je kreatívna brandová komunikácia pre značku dôležitá?
  • 18:49 Ako by mali e-shopári prezentovať svoju značku medzi konkurenciou?
  • 20:37 Ktoré domáce marketingové ocenenia majú najväčšiu váhu a ako sa delia?
  • 25:12 Ako sa THIS IS LOCCO podarilo získať cenu pre najlepšiu agentúru v českej súťaži?
  • 26:04 Akých najväčších medzinárodných súťaží sa agentúra zúčastnila?
  • 28:02 Ako sa môže agentúra prihlásiť a zúčastniť takejto súťaže?
  • 34:18 Koľko stoja prihlášky a príprava do marketingových súťaží?
  • 36:40 Čo všetko prinesie takéto ocenenie pre marketingovú agentúru?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+