2 min. čítanie

Ako zabodovať na veľkej marketingovej súťaži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

Tentokrát sme sa rozprávali s Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom azda najúspešnejšej slovenskej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO. Porozprával nám o tom, ako sa im s kolegami podarilo vytvoriť úžasnú kampaň s digitálnou postavou Bejby Blue pre Tatra banku, aké marketingové súťaže majú najväčšiu váhu aj to, čo všetko obnáša účasť.

|

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:36 Čo robil Juraj predtým a aká bola jeho cesta do tejto pozície?
  • 02:34 Ako je to v agentúre THIS IS LOCCO s home officom a očkovaním?
  • 05:11 Aké všetky marketingové ocenenia v poslednom období agentúra získala?
  • 08:28 Ako vznikla najoceňovanejšia reklamná kampaň Bejby Blue pre Tatra banku?
  • 10:20 Je takéto riešenie s digitálnou postavou v kampani lacnejšie a jednoduchšie?
  • 12:15 Vstupujú pri takýchto spoluprácach do kreatívy aj klienti?
  • 15:20 Prečo je kreatívna brandová komunikácia pre značku dôležitá?
  • 18:49 Ako by mali e-shopári prezentovať svoju značku medzi konkurenciou?
  • 20:37 Ktoré domáce marketingové ocenenia majú najväčšiu váhu a ako sa delia?
  • 25:12 Ako sa THIS IS LOCCO podarilo získať cenu pre najlepšiu agentúru v českej súťaži?
  • 26:04 Akých najväčších medzinárodných súťaží sa agentúra zúčastnila?
  • 28:02 Ako sa môže agentúra prihlásiť a zúčastniť takejto súťaže?
  • 34:18 Koľko stoja prihlášky a príprava do marketingových súťaží?
  • 36:40 Čo všetko prinesie takéto ocenenie pre marketingovú agentúru?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)
1 min. čítanie

Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+