1. novembra 2021
1. novembra 2021

Ako zabodovať na veľkej marketingovej súťaži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

2 min čítanie

Tentokrát sme sa rozprávali s Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom azda najúspešnejšej slovenskej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO. Porozprával nám o tom, ako sa im s kolegami podarilo vytvoriť úžasnú kampaň s digitálnou postavou Bejby Blue pre Tatra banku, aké marketingové súťaže majú najväčšiu váhu aj to, čo všetko obnáša účasť.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:36 Čo robil Juraj predtým a aká bola jeho cesta do tejto pozície?
  • 02:34 Ako je to v agentúre THIS IS LOCCO s home officom a očkovaním?
  • 05:11 Aké všetky marketingové ocenenia v poslednom období agentúra získala?
  • 08:28 Ako vznikla najoceňovanejšia reklamná kampaň Bejby Blue pre Tatra banku?
  • 10:20 Je takéto riešenie s digitálnou postavou v kampani lacnejšie a jednoduchšie?
  • 12:15 Vstupujú pri takýchto spoluprácach do kreatívy aj klienti?
  • 15:20 Prečo je kreatívna brandová komunikácia pre značku dôležitá?
  • 18:49 Ako by mali e-shopári prezentovať svoju značku medzi konkurenciou?
  • 20:37 Ktoré domáce marketingové ocenenia majú najväčšiu váhu a ako sa delia?
  • 25:12 Ako sa THIS IS LOCCO podarilo získať cenu pre najlepšiu agentúru v českej súťaži?
  • 26:04 Akých najväčších medzinárodných súťaží sa agentúra zúčastnila?
  • 28:02 Ako sa môže agentúra prihlásiť a zúčastniť takejto súťaže?
  • 34:18 Koľko stoja prihlášky a príprava do marketingových súťaží?
  • 36:40 Čo všetko prinesie takéto ocenenie pre marketingovú agentúru?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Mohlo by Vás zaujímať

Posledné
Obľúbené