1 min. čítanie

Milióny návštev zo SEO mesačne? Alebo ako viesť SEO tím… (Janko Januška, Spotibo)

SEO je disciplína, ktorá sa z vonkajšieho pohľadu až tak veľmi nemení. Najmä teda v porovnaní s inými online nástrojmi. Janko Januška vedie tím 9 ľudí v agentúre Spotibo, ktorí by mohli byť freelanceri, ale nie sú. Ako ich dokáže udržať u seba, či sa oplatí vzdelávať ľudí v agentúre, a kedy by ste mali mať vo firme interného SEO človeka nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Janko Januška, CEO Spotibo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

      • 01:24 Koľkých ľudí vedie Janko v Spotibo?
      • 01:54 Prečo prejde človek z freelance do agentúry?
      • 06:20 Aké negatíva vidí Janko na homeoffice modeli?
      • 08:30 Sú v tíme rovnocenní, alebo je tam nejaká štruktúra?
      • 10:55 Ako sa nastavujú ciele pri SEO človeku?
      • 16:00 Do akej miery sa oplatí mať človeka na SEO vo firme?
      • 24:33 Ktoré metriky by mali e-shopy sledovať?
      • 28:58 Dá sa v SEO nejako vzdelávať?
      • 32:20 Ako pristupujú v Spotibo k učeniu praxou?
      • 34:40 Lojalita zamestnancov v Spotibo

    Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
    Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
1 min. čítanie

Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledných mesiacoch nad e-commerce visí strašiak menom marketplaces. V extrémnych prípadoch niektorí predpovedajú úplný zánik klasických e-shopov a prechod len na tieto trhoviská. Zatiaľ to našťastie tak hrozné nie je a vyzerá to tak, že ani nebude. Ako to teda bude vyzerať s trhoviskami o pár rokov, či budú základom pre každý e-shop a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+