3 min. čítanie

Ako uspieť v roku 2025? Nechajte si poradiť od špičiek českého e-commerce, ako je ZOOT, Živina a Spokojenypes.cz

V nových kanceláriách Shoptetu sa už 13. februára 2025 uskutoční siedmy ročník populárnej e-commerce akcie ShopMasters. Hlavnou témou tohtoročného ročníka je strategické riadenie e-shopov a nastavenie podnikateľských stratégií, o ktoré sa podelia aj ďalší e-commerce experti zo spoločností eRockets a Allegro. Okrem prednášok ponúkne akcia aj osvedčený formát mastermindov, zameraných na konkrétne trendy a výzvy súčasného digitálneho trhu. Stretnutie zastrešuje úspešné e-commerce trio – Ecomail.cz, Shoptet a Expandeco.

Ako uspieť v roku 2025? Nechajte si poradiť od špičiek českého e-commerce, ako je ZOOT, Živina a Spokojenypes.cz
Zdroj: Ecomail

Hlavnou témou siedmeho ročníka akcie ShopMasters bude strategické riadenie e-shopu. S príchodom nového roka sa priamo ponúka aktualizovať doterajšie podnikateľské stratégie – či už v segmente e-commerce, alebo mimo neho. Event je nielen zdrojom cennej inšpirácie od špecialistov z odboru, ale aj networkingovou akciou, ktorá účastníkom ponúkne priestor na zdieľanie relevantných skúseností.

„Máme za sebou ďalšiu turbulentnú vianočnú sezónu, ďalší Black Friday. Na začiatku roka je dôležité vyhodnotiť, či sa podnikanie na konci roka darilo, a analyzovať, čo bolo hlavnou príčinou prípadných úspechov či neúspechov. Obdobie relatívneho pokoja môže zvádzať k odkladaniu zmien, ale práve teraz je ideálny čas na úpravy doterajšej stratégie. Ak neviete, ako na to, môžete sa inšpirovať skúsenosťami špičiek v odbore,“ vysvetľuje Jakub Stupka, spoluzakladateľ a spolumajiteľ e-mailingovej platformy Ecomail.cz.

V rámci hlavného prednáškového bloku tohtoročného ShopMasters vystúpi napríklad Tomáš Haškovec, šéf marketingu e-shopu SpokojenyPes.cz. Vo svojej prednáške sa zameria na efektívne kombinovanie viacerých marketingových kanálov a ukáže reálne príklady z marketingového mixu jedného z lídrov českého pet segmentu.

Na tému strategického plánovania sa zameria Veronika Zahradníková, ktorá bude vychádzať zo skúseností e-shopu Živina a ukáže, ako z plánovania urobiť zmysluplnú a neotravnú súčasť každodennej praxe. Program prednášok doplní legenda českého marketingu Josef Havelka, ktorý k praktickým príkladom o metodológii „Playing to Win“ pridá pohľad nezávislého experta s mnohoročnou praxou.

Jakub Stupka

Účastníci sa aj tentokrát môžu tešiť na tzv. mastermindy – formát, ktorý sa organizátorom osvedčil už pri minulých stretnutiach. Tieto menšie pracovné skupiny, zamerané na konkrétne témy, povedú výrazné osobnosti českej e-commerce. Napríklad Ondřej Klega z investorskej skupiny eRockets bude zdieľať svoje skúsenosti a tipy na tvorbu rozpočtov pre rastovú stratégiu. Ivo Mrena zo Shoptetu sa zameria na strategické rozhodovanie v roku 2025, zatiaľ čo Václav Jelen sa bude venovať trendom v digitálnej analytike. Ponuku mastermind skupín doplní Dušan Halás z Expandeca a UX špecialista Jan Kvasnička.

„Účastníci predchádzajúcich ročníkov ShopMasters vedia, že mastermindy sú kľúčovou súčasťou akcie. Reagujú na stále väčšie prepojenie a komplexnosť v e-commerce, ktorá môže spôsobiť, že jednotlivec už nestíha spracovávať všetky novinky sám. Stretnutie v menšej skupine s mentorom umožňuje diskutovať na základe reálnych skúseností a postrehov z praxe. Tento formát u nás zatiaľ nie je taký bežný, ale my ich zakomponovávame do každých ShopMasters a ohlasy sú veľmi pozitívne,“ hovorí Ivo Mrena zo Shoptetu.

Siedmy ročník e-commerce akcie ShopMasters sa uskutoční už 13. februára 2025, tento rok po prvýkrát v nových kanceláriách spoločnosti Shoptet v Port7. Hlavnými organizátormi akcie sú popredné české e-commerce spoločnosti Ecomail.cz, Shoptet a Expandeco.

Viac informácií a možnosť zakúpenia vstupeniek nájdete na internetovej stránke shopmasters.cz.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+