
Hlavnou témou siedmeho ročníka akcie ShopMasters bude strategické riadenie e-shopu. S príchodom nového roka sa priamo ponúka aktualizovať doterajšie podnikateľské stratégie – či už v segmente e-commerce, alebo mimo neho. Event je nielen zdrojom cennej inšpirácie od špecialistov z odboru, ale aj networkingovou akciou, ktorá účastníkom ponúkne priestor na zdieľanie relevantných skúseností.
„Máme za sebou ďalšiu turbulentnú vianočnú sezónu, ďalší Black Friday. Na začiatku roka je dôležité vyhodnotiť, či sa podnikanie na konci roka darilo, a analyzovať, čo bolo hlavnou príčinou prípadných úspechov či neúspechov. Obdobie relatívneho pokoja môže zvádzať k odkladaniu zmien, ale práve teraz je ideálny čas na úpravy doterajšej stratégie. Ak neviete, ako na to, môžete sa inšpirovať skúsenosťami špičiek v odbore,“ vysvetľuje Jakub Stupka, spoluzakladateľ a spolumajiteľ e-mailingovej platformy Ecomail.cz.
V rámci hlavného prednáškového bloku tohtoročného ShopMasters vystúpi napríklad Tomáš Haškovec, šéf marketingu e-shopu SpokojenyPes.cz. Vo svojej prednáške sa zameria na efektívne kombinovanie viacerých marketingových kanálov a ukáže reálne príklady z marketingového mixu jedného z lídrov českého pet segmentu.
Na tému strategického plánovania sa zameria Veronika Zahradníková, ktorá bude vychádzať zo skúseností e-shopu Živina a ukáže, ako z plánovania urobiť zmysluplnú a neotravnú súčasť každodennej praxe. Program prednášok doplní legenda českého marketingu Josef Havelka, ktorý k praktickým príkladom o metodológii „Playing to Win“ pridá pohľad nezávislého experta s mnohoročnou praxou.

Jakub Stupka
Účastníci sa aj tentokrát môžu tešiť na tzv. mastermindy – formát, ktorý sa organizátorom osvedčil už pri minulých stretnutiach. Tieto menšie pracovné skupiny, zamerané na konkrétne témy, povedú výrazné osobnosti českej e-commerce. Napríklad Ondřej Klega z investorskej skupiny eRockets bude zdieľať svoje skúsenosti a tipy na tvorbu rozpočtov pre rastovú stratégiu. Ivo Mrena zo Shoptetu sa zameria na strategické rozhodovanie v roku 2025, zatiaľ čo Václav Jelen sa bude venovať trendom v digitálnej analytike. Ponuku mastermind skupín doplní Dušan Halás z Expandeca a UX špecialista Jan Kvasnička.
„Účastníci predchádzajúcich ročníkov ShopMasters vedia, že mastermindy sú kľúčovou súčasťou akcie. Reagujú na stále väčšie prepojenie a komplexnosť v e-commerce, ktorá môže spôsobiť, že jednotlivec už nestíha spracovávať všetky novinky sám. Stretnutie v menšej skupine s mentorom umožňuje diskutovať na základe reálnych skúseností a postrehov z praxe. Tento formát u nás zatiaľ nie je taký bežný, ale my ich zakomponovávame do každých ShopMasters a ohlasy sú veľmi pozitívne,“ hovorí Ivo Mrena zo Shoptetu.
Siedmy ročník e-commerce akcie ShopMasters sa uskutoční už 13. februára 2025, tento rok po prvýkrát v nových kanceláriách spoločnosti Shoptet v Port7. Hlavnými organizátormi akcie sú popredné české e-commerce spoločnosti Ecomail.cz, Shoptet a Expandeco.
Viac informácií a možnosť zakúpenia vstupeniek nájdete na internetovej stránke shopmasters.cz.
Tlačová správa