Bardejov vyslal jasný signál, že ide o skutočne silné e-commerce mesto. Lístky na akciu sa vypredali už niekoľko dní pred akciou. V deň D sa na mieste stretlo cez 80 ľudí so záujmom sa čo-to priučiť od povolaných odborníkov a ďalší účastníci sa pripojili online.
Na pódiu sme mali tú česť privítať 5 výnimočných rečníkov, ktorí svojimi príspevkami inšpirovali k hľadaniu nových spôsobov, ako inovovať a rásť v rámci dynamického e-commerce prostredia.
Ako prvý vystúpil Ľubomír Šulko, marketingový riaditeľ Panta Rhei, jednej z najväčších slovenských sietí kníhkupectiev. Napriek rôznym apokalyptickým scenárom spojených s digitalizáciou knihy nielenže prežili, ale sú stále veľmi obľúbeným artiklom mnohých Slovákov. Čo im prináša zážitok z čítania a ako k tomu pristupuje Panta Rhei prezradil vo svojej prednáške.
Shoptet je overená platforma, ktorá ponúka e-shopové riešenia. Dôverujú jej desiatky tisíc užívateľov v Česku aj na Slovensku. Obsahový špecialista Matúš Ondrija predstavil dáta, ktoré môžu pomôcť rásť malým a stredným e-shopom.
V spoločnosti DPD si dávajú záležať na pozitívnej skúsenosti aj pri reverznej logistike. Michal Hronec priblížil fungovanie jedinečného online nástroja Return My Parcel, pomocou ktorého zákazníci e-shopov vracajú svoj tovar. Aj keď tovar zákazníkovi úplne nesadol, môže ho spokojne vrátiť a neubrať na hodnotení používateľskej skúsenosti.
Komunikácia so zákazníckou podporou firmy je často obrazom fungovania a prístupu k svojim existujúcim alebo potencionálnym zákazníkom. Jakub Sidorják z firmy Daktela svojou prednáškou otváral otázky, či využívate tento potenciál naplno.
Ako posledný sa na pódiu predstavil CEO slovenskej firmy Kachličkovo, Róbert Potoma. Ako sa mu podarilo dosiahnuť úspech? V prednáške priznal svoje chyby, podelil sa o know-how a ukázal ako sa dá vybudovať stabilná firma, aj keď je cesta kľukatá.
Naši hostia si užívali nielen bohatý program plný relevantných tém a inšpirácie, ale aj príležitosť na networking pri chutnom občerstvení. Vrcholom podujatia bola panelová diskusia, kde sme reflektovali a diskutovali o aktuálnych výzvach a trendoch v e-commerce. Nechýbala ani súťaž, kde sa vyhrávali štedré poukážky od nášho partnera Zľavomat a marketingové knihy z dielne Dognet.
Náš hostiteľský priestor Bašta – kultúrno-komunitné centrum sa osvedčil nielen ako estetické a príjemné prostredie, ale tiež podhubie skvelej partie nadšencov, ktorí ho zveľaďujú. Ich starostlivosť o každý detail vytvorili atmosféru, v ktorom sme strávili spoločný inšpiratívny večer.
Takto sme spoločne odštartovali tohtoročnú cestu Ecommerce Bridge LIVE v Bardejove. Veríme, že tento zážitok bol pre vás rovnako inšpirujúci, ako bol pre nás. Ak ste túto konferenciu nestihli, nezúfajte. Pripravujeme ďalšie podujatia, ktoré vám ponúknu ďalšie príležitosti na vzdelávanie, pripájanie sa k diskusiám a budovanie nových kontaktov. Najbližšia zastávka bude už 15.2. v Žiline!
Zároveň ďakujeme všetkým, ktorí prispeli k skvelému štartu slovenskej šnúry e-commerce podujatí. Ceníme si skvelú spoluprácu s partnermi, ale tiež podporu a záujem zo strany samotných účastníkov. Sme veľmi radi, že sme mohli poskytnúť priestor pre zdieľanie skúseností a nápadov.