3 min. čítanie

Ako sme odštartovali šnúru konferencií Ecommerce Bridge Live? Pozrite si report z Bardejova

Vo štvrtok 25. januára sme sa stretli v srdci krásneho Bardejova v kultúrnom priestore Bašta. Prvá tohtoročná konferencia Ecommerce Bridge LIVE spojila svet obchodu, marketingu a inovácií a do historického mesta priniesla energiu a nové nápady.

Ako sme odštartovali šnúru konferencií Ecommerce Bridge Live? Pozrite si report z Bardejova

Bardejov vyslal jasný signál, že ide o skutočne silné e-commerce mesto. Lístky na akciu sa vypredali už niekoľko dní pred akciou. V deň D sa na mieste stretlo cez 80 ľudí so záujmom sa čo-to priučiť od povolaných odborníkov a ďalší účastníci sa pripojili online.

Na pódiu sme mali tú česť privítať 5 výnimočných rečníkov, ktorí svojimi príspevkami inšpirovali k hľadaniu nových spôsobov, ako inovovať a rásť v rámci dynamického e-commerce prostredia.

Ako prvý vystúpil Ľubomír Šulko, marketingový riaditeľ Panta Rhei, jednej z najväčších slovenských sietí kníhkupectiev. Napriek rôznym apokalyptickým scenárom spojených s digitalizáciou knihy nielenže prežili, ale sú stále veľmi obľúbeným artiklom mnohých Slovákov. Čo im prináša zážitok z čítania a ako k tomu pristupuje Panta Rhei prezradil vo svojej prednáške.

Shoptet je overená platforma, ktorá ponúka e-shopové riešenia. Dôverujú jej desiatky tisíc užívateľov v Česku aj na Slovensku. Obsahový špecialista Matúš Ondrija predstavil dáta, ktoré môžu pomôcť rásť malým a stredným e-shopom.

V spoločnosti DPD si dávajú záležať na pozitívnej skúsenosti aj pri reverznej logistike. Michal Hronec priblížil fungovanie jedinečného online nástroja Return My Parcel, pomocou ktorého zákazníci e-shopov vracajú svoj tovar. Aj keď tovar zákazníkovi úplne nesadol, môže ho spokojne vrátiť a neubrať na hodnotení používateľskej skúsenosti.

Komunikácia so zákazníckou podporou firmy je často obrazom fungovania a prístupu k svojim existujúcim alebo potencionálnym zákazníkom. Jakub Sidorják z firmy Daktela svojou prednáškou otváral otázky, či využívate tento potenciál naplno.

Ako posledný sa na pódiu predstavil CEO slovenskej firmy Kachličkovo, Róbert Potoma. Ako sa mu podarilo dosiahnuť úspech? V prednáške priznal svoje chyby, podelil sa o know-how a ukázal ako sa dá vybudovať stabilná firma, aj keď je cesta kľukatá.

Naši hostia si užívali nielen bohatý program plný relevantných tém a inšpirácie, ale aj príležitosť na networking pri chutnom občerstvení. Vrcholom podujatia bola panelová diskusia, kde sme reflektovali a diskutovali o aktuálnych výzvach a trendoch v e-commerce. Nechýbala ani súťaž, kde sa vyhrávali štedré poukážky od nášho partnera Zľavomat a marketingové knihy z dielne Dognet.

Náš hostiteľský priestor Bašta – kultúrno-komunitné centrum sa osvedčil nielen ako estetické a príjemné prostredie, ale tiež podhubie skvelej partie nadšencov, ktorí ho zveľaďujú. Ich starostlivosť o každý detail vytvorili atmosféru, v ktorom sme strávili spoločný inšpiratívny večer.

Takto sme spoločne odštartovali tohtoročnú cestu Ecommerce Bridge LIVE v Bardejove. Veríme, že tento zážitok bol pre vás rovnako inšpirujúci, ako bol pre nás. Ak ste túto konferenciu nestihli, nezúfajte. Pripravujeme ďalšie podujatia, ktoré vám ponúknu ďalšie príležitosti na vzdelávanie, pripájanie sa k diskusiám a budovanie nových kontaktov. Najbližšia zastávka bude už 15.2. v Žiline!

Zároveň ďakujeme všetkým, ktorí prispeli k skvelému štartu slovenskej šnúry e-commerce podujatí. Ceníme si skvelú spoluprácu s partnermi, ale tiež podporu a záujem zo strany samotných účastníkov. Sme veľmi radi, že sme mohli poskytnúť priestor pre zdieľanie skúseností a nápadov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge