4 min. čítanie

Ako si držíme tempo v e-commerce maratóne? Pozrime sa za rokom 2024

Život v e-commerce je naháňačka a vianočné spomalenie pôsobí po intenzívnom hrotení Black Friday ako žart. Verím, že ste si po sviatkoch aspoň trochu vydýchli a ste pripravení dupnúť na plyn a spraviť si rok 2025 podľa svojich predstáv. Ešte predtým sa ale poďme pozrieť na spoločný rok 2024.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Ako si držíme tempo v e-commerce maratóne? Pozrime sa za rokom 2024

Pripravujeme obsah každý deň

Od pondelka do piatku chystáme správy, články, rozhovory či pozvánky na akcie, ktoré reflektujú aktuálne dianie, prinášajú zaujímavé príbehy a pomáhajú našim čitateľom orientovať sa v tom, čo sa deje v regióne i vo svete.

Snažíme sa zachytiť podstatné témy, prinášať rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami, ale aj ponúkať praktické tipy na to, ako uspieť v dravom online svete.

Každý deň prinášame pestrý obsah z rôznych sfér e-commerce. Od analytiky cez expanziu, sociálne siete až po video marketing. Za rok 2024 sme ich dokopy prichystali presne 755. ✨

Zároveň by som rada dala do popredia fakt, že náš obsah je k dispozícii pre všetkých. Fungujeme bez akéhokoľvek paywallu – to sa týka ako článkov, tak aj unikátnych rozhovorov s úspešnými hráčmi z e-commerce.

72 rozhovorov

V našom štúdiu sme privítali už mnoho hostí. Boli medzi nimi zástupcovia úspešných značiek, agentúr, služieb a profesionálov.

Tým, že sa zameriavame na e-commerce, rozhovory sú plné užitočných informácií, know-how a skúseností. Žiaden balast, rozvláčnené príbehy alebo slovná vata. Nájdete ich jednoducho na YouTube, Spotify a ďalších overených podcastových platformách.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

52 týždenných sumárov

Ak nestíhate čítať správy na dennej báze, máme riešenie. Každý pondelok čo najstručnejšie zhrnieme všetky správy z uplynulého týždňa.

52 podcastov Ecommerce Bridge UPDATE

Sumár je skvelý formát do rýchlej doby, ale čo je ešte dôležitejšie, je priblížiť ho k ľuďom ešte viac. Preto ho zverejňujeme aj v hovorenej forme a pondelkové cesty do práce si môžete doplniť čerstvými podnetmi z e-commerce sveta podcastom Ecommerce Bridge UPDATE.

12 Mudrovačiek

V tomto formáte sa vo dvojici pozeráme na 10 najzaujímavejších noviniek uplynulého mesiaca. Pripájame k nim naše subjektívne pohľady na vec, pozorovania a skúsenosti. Ak vás teda zaujíma naše mudrovanie, nezabudnite si nás pustiť prvý týždeň v mesiaci.

251 denných newsletterov

Každý pracovný deň si v mailovej schránke môžete nájsť súhrn správ z e-commerce. Stačí sa prihlásiť na odber denného newslettera. Získate nielen prehľad o našich článkoch, ale v sekcii Bridge NOW pravidelne odkazujeme aj na iné médiá, ktoré pokrývajú zaujímavé témy.

Konferencie Ecommerce Bridge LIVE

Nápad organizovať e-commerce konferencie po celom Slovensku sa stretol s veľkým úspechom. Online biznis stiera hranice a podnikanie v regiónoch rozkvitá. Ľudia majú záujem počúvať poznatky odborníkov od Bardejova cez Žilinu až po Bratislavu. V roku 2024 sme mali 11 úžasných zastávok po Slovensku.

Ako sa to pozerá Michal Moricz, Executive Director Ecommerce Bridge?

Eventy neodmysliteľne patria k Ecommerce Bridge a už si bez nich projekt ani neviem predstaviť. Nie preto, že by sme nemali inú prácu, ale je to úplne iná forma interakcie, než všetky zvyšné online aktivity. Celkovo je cieľom Ecommerce Bridge združovať túto komunitu ľudí, a práve počas našich udalostí to vieme precítiť najlepšie. Pozitívne ohlasy až vďačnosť, že niečo prinášame aj do regiónov Slovenska, je pre nás skvelým zadosťučinením, prečo s tým pokračovať aj naďalej. 💟 Hlavným benefitom je možnosť stretnutia sa so skutočne významnými osobnosťami slovenského aj českého e-commerce. V komornej atmosfére si užijete inšpiratívne prednášky, dáte si niečo malé pod zub a navyše môžete prehodiť pár slov s kýmkoľvek prítomným. Ale pokiaľ to máte ďaleko, skoro z každého mesta poskytujeme aj live stream úplne ZADARMO. 🚀

Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

V roku 2025 pridávame o jednu zastávku viac! Buďte pri tom s nami.

Aj ja chcem zažiť Ecommerce Bridge LIVE

Máme časopis!

Štefan do útrob česko-slovenského internetu zaviedol pojem hrotič. Možno aj to je dôvod, prečo mu sám ostáva verným príkladom. Jedného dňa prišiel za mnou a podelil sa o nápad, že by sme mohli vydávať normálny tlačený časopis. Nezastavila ho ani lavína otázok a výsledkom sú 3 čísla printového magazínu Ecommerce Bridge za rok 2024.

Časopis vychádza každý štvrťrok a nájdete v ňom rozhovory s osobnosťami z e-commerce, insighty odborníkov, názory expertov a mnoho ďalšieho. Posielame ho buď v digitálnej forme, alebo v tlačenej verzii. Áno, aj tento obsah je úplne zadarmo.

Chcem predplatné

Rada hovorím, že e-commerce je veľmi pestré odvetvie a poskytuje mnoho podnetov na riešenie. Je to skoro nevyčerpateľná studnica pre všetkých, ktorých zaujíma nielen podnikanie na internete, ale celkovo dianie v online svete. Preto snáď môžem skromne povedať, že každé číslo je unikát nielen svojou podmanivou obálkou, ale hlavne obsahom.

Projekt sa z webového magazínu preklopil do omnichannel média. K multimédiám pribudol tento krásny voňavý časopis a aj séria konferencií po celom Slovensku. Projekt je pre rok 2025 v stave, o akom som ani nesníval. Je to výsledok práce celého teamu Ecommerce Bridge. Tento rok budeme pracovať hlavne na európskej divízii projektu, čo má jediný cieľ – stať sa európskym e-commerce médiom č.1. Držte nám palce. 🙂

Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Ecommerce Bridge Europe: Rastieme za hranice

Ak som v predchádzajúcej časti hovorila o Štefanovom hrotení, dokázal to posunúť ešte na vyšší level. V máji náš tím posilnila Katka Šimčíková, aby sa postarala o anglickú verziu Ecommerce Bridge. Na tú sme následne napojili ďalšie jazykové mutácie.

„Som veľmi rada, že môžem viesť EU Ecommerce Bridge projekt, ktorý sa za krátky čas rozrástol na úctyhodných 33 jazykových mutácií. Pred nami je ešte dlhá cesta – čaká nás veľa práce s optimalizáciou SEO a najmä s budovaním a rozvíjaním vzťahov naprieč európskym e-commerce priestorom. Je to výzva, na ktorú sa naozaj teším. Každý nový kontakt a každá nová príležitosť nás totiž posúva vpred. S podporou skvelého tímu Ecommerce Bridge verím, že rok 2025 bude pre Ecommerce Bridge EU významným míľnikom a podarí sa nám vybudovať niečo naozaj výnimočné pre európsku e-commerce komunitu. 🚀

Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe

Som skutočne veľmi rada, že ste pri tom všetkom s nami. Teším sa zo všetkých zoznámení uplynulého roka a tiež na ďalšie podnetné stretnutia. Či už na našich konferenciách, alebo pri inej e-commerce príležitosti. Rok 2025 bude plný výziev, to je o dôvod viac zaujímať sa o to, čo sa deje (nielen v online) svete. Pekné čítanie.

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein