1 min. čítanie

Ako sa zmenili PPC kampane za posledné roky a čo to znamená pre e-commerce? (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Performance Manager košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge približil, ako sa postupom času zmenili, menia a ako sa budú ďalej vyvíjať PPC kampane. Môže to výrazne ovplyvniť e-commerce trh?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:02 Čo zahŕňa PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
  • 03:38 Ako ovplyvňujú trh systémy Glami, Favi či Biano?
  • 06:03 V čom sa zmenil Google Ads za posledné roky?
  • 11:30 Sú automatizácia a umelá inteligencia pre klientov prínosná?
  • 14:20 Čo sa dá robiť, ak PPC kampane príliš zaťažujú váš rozpočet?
  • 18:36 S akou investíciou sa oplatí Google Ads spúšťať?
  • 21:36 Prečo je Google Performance Max najlepšia cesta?
  • 25:08 Ako nová ochrana údajov GDPR zasiahla PPC kampane?
  • 27:14 Stanú sa z PPC-čkárov napokon Performance Manageri?
  • 29:08 Môže moderná umelá inteligencia priniesť ďalší výrazný posun v PPC?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rozhovor vznikol v spolupráci s firmou Vivantina.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
1 min. čítanie

Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledných mesiacoch nad e-commerce visí strašiak menom marketplaces. V extrémnych prípadoch niektorí predpovedajú úplný zánik klasických e-shopov a prechod len na tieto trhoviská. Zatiaľ to našťastie tak hrozné nie je a vyzerá to tak, že ani nebude. Ako to teda bude vyzerať s trhoviskami o pár rokov, či budú základom pre každý e-shop a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+