
Kultúrno-komunitné centrum Bašta si všimnete okamžite. O to krajšie je, keď vojdete dovnútra a zistíte, čo všetko ponúka tento krásny priestor dýchajúci dejinami. Vo štvrtok 15.5. sa tam zišlo viac ako 150 ľudí so záujmom dozvedieť sa niečo o súčasnom dianí v online podnikaní.
Nebudem klamať, Bašta prekvapila výdatnou dávkou schodov. Ale povedzme si, ľahké kardio nám vzhľadom občerstveniu s rezňami, chlebíčkami, šalátmi a obloženými misami či dezertami nemohlo uškodiť.
Každé miesto, kde organizujeme naše regionálne eventy, je výnimočné. Rečníkmi, účastníkmi, témami aj atmosférou. Poďme sa pozrieť na 5 prednášok tohto večera.
Mariana Veselá: Zapojte predstavivosť vašich zákazníkov
Spoluzakladateľka a CEO značky Veselý čaj sa zamerala na to, ako zapojiť do značky príbeh. Zaujme vás skôr tyčinka so 400 kalóriami alebo taká, po ktorej nepriberiete? Mariana sa podelila o to, čo funguje v ich rodinnej firme, odhalila, čím si získavajú priazeň zákazníkov a vysvetlila prečo sa rozhodli postaviť svoj e-shop práve na Shoptete.
Emóciu viete zapojiť do akéhokoľvek produktu.
Jakub Žilinčan: Exportovať je náročné a malí hráči ťahajú za kratší koniec
Firmu GymBeam netreba špeciálne predstavovať. Láme úspechy nielen u nás, ale v značnej časti Európy. A preto sa pustili do vlastného spin off projektu. Boxpi vznikol, aby pomohol e-shopom doručovať do Európy rovnako rýchlo a efektívne ako GymBeam. Jakub priblížil fungovanie služby a poodhalil 5 pilierov úspešného exportu.
Keď chcete mať veľký biznis, musíte vyjsť za hranice Slovenska.
Dávid Krumpár: Ako vyškálovať vaše kampane na Meta
Ako vyzerá účet, ktorý míňa veľké peniaze na platformách Meta? Dávid sa roky venuje výkonnostným kampaniam a účtami, ktoré spravuje, pretiekli státisíce eur. V jeho prednáške padlo viacero konkrétnych tipov, ako pristupovať k cieleniu a podelil sa o osvedčené postupy. Zdôraznil napríklad, že pokiaľ váš produkt nie je striktne zameraný na konkrétne pohlavie, mali by ste sa vyhnúť konkrétnemu cieleniu.
Ľudia hľadajú spôsob, ako preľstiť Metu. Nesnažte sa ju prechytračiť, začnite so širokým cielením.
Jaro Chrapko: Vidíme všetkých, ktorí uspeli, ale väčšine to nevyjde
Úloha lídra pri budovaní biznisu je nespochybniteľná. Ak sa bavíme o úspešnom biznise, platí to dvojnásobne. Jaro vybudoval Dedoles, ktorý vystrelil do výšin a poznáme aj jeho cestu nadol. Vo svojej prednáške priblížil, aká je práca s ľuďmi, ako nasledovať svoje vízie a ambície a ako si k tomu nájsť cestu.
Skúste si násť aspoň nejaký čas na to, aby ste za zlepšili vy ako líder. Aj 10 hodín mesačne je viac ako 0.
Martin Anderko: Zaostrené na dátové výzvy v online marketingu
Organizácia konferencie prináša mnoho nečakaných situácií a v našom pôvodnom programe mal vystúpiť CEO GymBeam, Dalibor Cicman. Neodkladné povinnosti to však zariadili inak. Poslal k nám Martina Anderku, ktorý sa podelil o svoj analytický pohľad na úspech.
Zasiahla vás už niekedy reklama na GymBeam? Poďakujte sa Martinovi, ktorý vedie špecialistov na výkonnostný marketing. V rámci analytiky je problém, že niektoré platformy sú podmerané, teda z pohľadu GA4 neprinášajú návštevy. Martin ukázal, ako sa s tým dá popasovať. Prezradil tiež ako nastavujú ciele a rozdeľujú peniaze na jednotlivé trhy.
Rôzne kanály zachytávajú rôzne fázy nákupného cyklu a majú rôzne ciele. Keď si rozdelíme kampane, každá má svoj účel.
Networking nad zlato
Účastníci si mohli užiť prednášky alebo presunúť sa do kaviarne o poschodie nižšie. Ľudia totiž oceňujú nielen know how, ale aj možnosť stretnúť sa s tými, ktorí riešia rovnaké problémy, majú podobné zmýšľanie a inšpirovať sa navzájom.
Najlepšie na tom je, že to nie je Sofiina voľba.
Každý účastník konferencie, či už priamy, alebo ten, ktorý sa registroval na live stream, má prístup k záznamu z prednášky.
Win-win!
Tešíme sa na ďalšie stretnutie s vami! Už čoskoro prinesieme do Nitry zvučné mená, ostrieľané firmy a sľubné riešenia pre výzvy súčasných e-shopov. Príďte si vypočuť odpovede na otázky, ktoré v biznise riešite každý deň.
Lístky a registrácia na livestream sú, ako vždy, jedine na našom webe. Nezabudnite využiť výhodnejší vstup! Do 23.5.2025 môžete lístky získať za výnimočnú early bird cenu.