Zaujíma ma
12. februára 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
12. februára 2019

Ako sa vyvíjali zľavové portály na Slovensku? (Silvia Rosenberger, ZľavaDňa)

2 min čítania

Zľavové portály sú tu s nami už nejaký ten piatok a stále sú veľmi populárne. Zatiaľ čo kedysi sa zľavy vyšplhali aj do výšky 90 %, v súčasnosti sa zákazník uspojí aj s 5 % zľavou. Čo sa zmenilo na princípe fungovania zľavových portálov a ako sa zmenili samotní zákazníci? Na to všetko nám odpovie Silvia Rosenberger, marketingová manažérka v ZľavaDňa.sk

V úvode so Silviou rozoberáme koncept amerického Grouponu, prvého zľavového portálu na svete, a pripomíname si rozbeh tohto biznisu na Slovensku.  Samotná Zľavadňa vznikla v roku 2010 počas ekonomickej krízy, ale veľmi rýchlo sa vypracovala na jedného z najúspešnejších hráčov na trhu. Silvia nám vysvetlí, čo ich počas toho najväčšieho boomu odlíšilo od konkurencie.

Počas rozhovoru diskutujeme aj o tom, či zľavové portály nezdeformovali trh a akým spôsobom ovplyvňujú marketing svojich partnerov. Silvia nám ďalej vysvetlí ako funguje spolupráca s ich klientmi. Zároveň nám uvedie konkrétne príklady a porovná rôzne pohľady na vec v závislosti od typu a veľkosti klienta.

A čo pre nás znamenajú zľavové portály dnes? Stále je to len o tom, že chceme ušetriť, alebo sa za tým skrýva aj niečo viac? Vypočujte si rozhovor, odpoveď vás možno prekvapí 🙂

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

V rozhovore sa dozviete:

  • či sú v Zľavedňa pripravený na krízu,
  • ako to vyzeralo, keď zľavové portály ešte len začínali,
  • čo odlíšilo Zľavudňa od iných zľavových portálov,
  • či neublížili zľavové portály trhu ako takému,
  • ako vyzerala situácia počas boomu zľavových portálov,
  • ako so zľavovými portálmi súvisí ekonomika,
  • aký je rozdiel pri zľavových portáloch medzi Slovenskom a Českom,
  • ako sa zmenilo správanie zákazníka a jeho postoj k zľavovými portálom,
  • akú má Zľavadňa stratégiu v predkrízovom období.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Posledné
Obľubené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.