2 min. čítanie

Ako sa vyvíjali zľavové portály na Slovensku? (Silvia Rosenberger, ZľavaDňa)

Zľavové portály sú tu s nami už nejaký ten piatok a stále sú veľmi populárne. Zatiaľ čo kedysi sa zľavy vyšplhali aj do výšky 90 %, v súčasnosti sa zákazník uspojí aj s 5 % zľavou. Čo sa zmenilo na princípe fungovania zľavových portálov a ako sa zmenili samotní zákazníci? Na to všetko nám odpovie Silvia Rosenberger, marketingová manažérka v ZľavaDňa.sk

V úvode so Silviou rozoberáme koncept amerického Grouponu, prvého zľavového portálu na svete, a pripomíname si rozbeh tohto biznisu na Slovensku.  Samotná Zľavadňa vznikla v roku 2010 počas ekonomickej krízy, ale veľmi rýchlo sa vypracovala na jedného z najúspešnejších hráčov na trhu. Silvia nám vysvetlí, čo ich počas toho najväčšieho boomu odlíšilo od konkurencie.

Počas rozhovoru diskutujeme aj o tom, či zľavové portály nezdeformovali trh a akým spôsobom ovplyvňujú marketing svojich partnerov. Silvia nám ďalej vysvetlí ako funguje spolupráca s ich klientmi. Zároveň nám uvedie konkrétne príklady a porovná rôzne pohľady na vec v závislosti od typu a veľkosti klienta.

A čo pre nás znamenajú zľavové portály dnes? Stále je to len o tom, že chceme ušetriť, alebo sa za tým skrýva aj niečo viac? Vypočujte si rozhovor, odpoveď vás možno prekvapí 🙂

V rozhovore sa dozviete:

  • či sú v Zľavedňa pripravený na krízu,
  • ako to vyzeralo, keď zľavové portály ešte len začínali,
  • čo odlíšilo Zľavudňa od iných zľavových portálov,
  • či neublížili zľavové portály trhu ako takému,
  • ako vyzerala situácia počas boomu zľavových portálov,
  • ako so zľavovými portálmi súvisí ekonomika,
  • aký je rozdiel pri zľavových portáloch medzi Slovenskom a Českom,
  • ako sa zmenilo správanie zákazníka a jeho postoj k zľavovými portálom,
  • akú má Zľavadňa stratégiu v predkrízovom období.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+