Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Ako sa vyvíjali zľavové portály na Slovensku? (Silvia Rosenberger, ZľavaDňa)

Zľavové portály sú tu s nami už nejaký ten piatok a stále sú veľmi populárne. Zatiaľ čo kedysi sa zľavy vyšplhali aj do výšky 90 %, v súčasnosti sa zákazník uspojí aj s 5 % zľavou. Čo sa zmenilo na princípe fungovania zľavových portálov a ako sa zmenili samotní zákazníci? Na to všetko nám odpovie Silvia Rosenberger, marketingová manažérka v ZľavaDňa.sk

V úvode so Silviou rozoberáme koncept amerického Grouponu, prvého zľavového portálu na svete, a pripomíname si rozbeh tohto biznisu na Slovensku.  Samotná Zľavadňa vznikla v roku 2010 počas ekonomickej krízy, ale veľmi rýchlo sa vypracovala na jedného z najúspešnejších hráčov na trhu. Silvia nám vysvetlí, čo ich počas toho najväčšieho boomu odlíšilo od konkurencie.

Počas rozhovoru diskutujeme aj o tom, či zľavové portály nezdeformovali trh a akým spôsobom ovplyvňujú marketing svojich partnerov. Silvia nám ďalej vysvetlí ako funguje spolupráca s ich klientmi. Zároveň nám uvedie konkrétne príklady a porovná rôzne pohľady na vec v závislosti od typu a veľkosti klienta.

A čo pre nás znamenajú zľavové portály dnes? Stále je to len o tom, že chceme ušetriť, alebo sa za tým skrýva aj niečo viac? Vypočujte si rozhovor, odpoveď vás možno prekvapí 🙂

V rozhovore sa dozviete:

  • či sú v Zľavedňa pripravený na krízu,
  • ako to vyzeralo, keď zľavové portály ešte len začínali,
  • čo odlíšilo Zľavudňa od iných zľavových portálov,
  • či neublížili zľavové portály trhu ako takému,
  • ako vyzerala situácia počas boomu zľavových portálov,
  • ako so zľavovými portálmi súvisí ekonomika,
  • aký je rozdiel pri zľavových portáloch medzi Slovenskom a Českom,
  • ako sa zmenilo správanie zákazníka a jeho postoj k zľavovými portálom,
  • akú má Zľavadňa stratégiu v predkrízovom období.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1 min. čítanie

LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociálna sieť LinkedIn slúži najmä na profesionálne spájanie sa s ľuďmi z podobných oblastí. Dokáže na nej ale uspieť aj B2C e-shop? A Mal by tam vôbec byť? LinkedIn je taký, ako si ho postavíte a môže byť veľmi užitočný. Ako ho dokážete využiť pre vaše podnikanie, aj keď predávate klasické produkty, čo najviac z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+