V úvode so Silviou rozoberáme koncept amerického Grouponu, prvého zľavového portálu na svete, a pripomíname si rozbeh tohto biznisu na Slovensku. Samotná Zľavadňa vznikla v roku 2010 počas ekonomickej krízy, ale veľmi rýchlo sa vypracovala na jedného z najúspešnejších hráčov na trhu. Silvia nám vysvetlí, čo ich počas toho najväčšieho boomu odlíšilo od konkurencie.
Počas rozhovoru diskutujeme aj o tom, či zľavové portály nezdeformovali trh a akým spôsobom ovplyvňujú marketing svojich partnerov. Silvia nám ďalej vysvetlí ako funguje spolupráca s ich klientmi. Zároveň nám uvedie konkrétne príklady a porovná rôzne pohľady na vec v závislosti od typu a veľkosti klienta.
A čo pre nás znamenajú zľavové portály dnes? Stále je to len o tom, že chceme ušetriť, alebo sa za tým skrýva aj niečo viac? Vypočujte si rozhovor, odpoveď vás možno prekvapí 🙂
V rozhovore sa dozviete:
- či sú v Zľavedňa pripravený na krízu,
- ako to vyzeralo, keď zľavové portály ešte len začínali,
- čo odlíšilo Zľavudňa od iných zľavových portálov,
- či neublížili zľavové portály trhu ako takému,
- ako vyzerala situácia počas boomu zľavových portálov,
- ako so zľavovými portálmi súvisí ekonomika,
- aký je rozdiel pri zľavových portáloch medzi Slovenskom a Českom,
- ako sa zmenilo správanie zákazníka a jeho postoj k zľavovými portálom,
- akú má Zľavadňa stratégiu v predkrízovom období.