2 min. čítanie

Ako sa vyvíjali zľavové portály na Slovensku? (Silvia Rosenberger, ZľavaDňa)

Zľavové portály sú tu s nami už nejaký ten piatok a stále sú veľmi populárne. Zatiaľ čo kedysi sa zľavy vyšplhali aj do výšky 90 %, v súčasnosti sa zákazník uspojí aj s 5 % zľavou. Čo sa zmenilo na princípe fungovania zľavových portálov a ako sa zmenili samotní zákazníci? Na to všetko nám odpovie Silvia Rosenberger, marketingová manažérka v ZľavaDňa.sk

V úvode so Silviou rozoberáme koncept amerického Grouponu, prvého zľavového portálu na svete, a pripomíname si rozbeh tohto biznisu na Slovensku.  Samotná Zľavadňa vznikla v roku 2010 počas ekonomickej krízy, ale veľmi rýchlo sa vypracovala na jedného z najúspešnejších hráčov na trhu. Silvia nám vysvetlí, čo ich počas toho najväčšieho boomu odlíšilo od konkurencie.

Počas rozhovoru diskutujeme aj o tom, či zľavové portály nezdeformovali trh a akým spôsobom ovplyvňujú marketing svojich partnerov. Silvia nám ďalej vysvetlí ako funguje spolupráca s ich klientmi. Zároveň nám uvedie konkrétne príklady a porovná rôzne pohľady na vec v závislosti od typu a veľkosti klienta.

A čo pre nás znamenajú zľavové portály dnes? Stále je to len o tom, že chceme ušetriť, alebo sa za tým skrýva aj niečo viac? Vypočujte si rozhovor, odpoveď vás možno prekvapí 🙂

V rozhovore sa dozviete:

  • či sú v Zľavedňa pripravený na krízu,
  • ako to vyzeralo, keď zľavové portály ešte len začínali,
  • čo odlíšilo Zľavudňa od iných zľavových portálov,
  • či neublížili zľavové portály trhu ako takému,
  • ako vyzerala situácia počas boomu zľavových portálov,
  • ako so zľavovými portálmi súvisí ekonomika,
  • aký je rozdiel pri zľavových portáloch medzi Slovenskom a Českom,
  • ako sa zmenilo správanie zákazníka a jeho postoj k zľavovými portálom,
  • akú má Zľavadňa stratégiu v predkrízovom období.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Matej Očenáš
2 min. čítanie

Predaj športových zážitkov za 5 miliónov € ročne. Ako po pandémii funguje projekt FutbalTour? (Matej Očenáš)

FutbalTour.sk je zážitková cestovná agentúra, ktorá klientom ponúka výlety na najrôznejšie športové podujatia s kompletným servisom. Nejde len o futbal. Spoločnosť funguje už 12 rokov a v roku 2019 dosiahla obrat 5 miliónov eur. Kríza to pribrzdila, no dnes sa firma opäť dostáva do starých úspešných čísel. Jej šéf Matej Očenáš nám porozprával aj to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok