V rozhovore sa dozviete:
- 0:18 Čomu sa konkrétne Eli v rámci Meleven venuje?
- 1:24 Ako sa dostala k tvorbe natívnych reklamných kampaní a článkov?
- 2:01 Aký je hlavný rozdiel, ktorým sa líšia natívne články od PR článkov?
- 3:11 Kto by mal tieto články písať?
- 4:24 Čo si má klient pripraviť pred samotným článkom – je potrebný brief?
- 5:44 Ktoré sú kľúčové body pre dobrý PR článok, tak aby ho publikum milovalo?
- 6:45 Ako je to s backlinkami (spätnými odkazmi) v rámci článkov?
- 8:07 Kedy prinesie natívny článok reálnych zákazníkov?
- 9:08 Keď už je článok hotový, kam je vhodné ho umiestniť?
- 9:41 Čomu sa vyvarovať, respektíve ako to nerobiť?
- 10:29 Akým spôsobom vložiť svoju značku do natívneho článku tak, aby neuškodila?
- 11:46 Pracujú v rámci Meleven aj s B2B klientmi?
- 12:29 Aký je rozdiel pri tvorbe obsahu rôznych typov produktov?
- 13:40 Oplatí sa investovať napr. agentúre alebo firme, ktorá predáva služby do natívnych článkov?
- 15:52 Sú case studies vhodnou formou pre natívny obsah?
- 17:29 S akým budgetom má klient rátať pri umiestnení obsahu do média?
- 19:35 Zhrnutie krok po kroku pri príprave natívneho obsahu.