2 min. čítanie

Ako sa tvorí natívny obsah, ktorý pomáha biznisu (Elena Zemková, mEleven)

Elena vedie tím redaktorov a copywriterov v agentúre mEleven, ktorá rieši obsahovú stratégiu a tvorí komerčný obsah pre klientov. Tvorbe obsahu sa venuje už viac ako 15 rokov. Pracovala pre printové aj online médiá, ako sú napríklad Perex, Atlas, Bauer Media až po magazíny spoločnosti Zoznam.sk. Od roku 2015 sa venuje najmä natívnemu obsahu, o ktorom sme sa aj rozprávali. Dozviete sa ako môže natívny článok pomôcť vášmu biznisu, aký je rozdiel medzi natívnym a PR článkom alebo ako ho pripraviť tak, aby si ho ľudia prečítali.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:18 Čomu sa konkrétne Eli v rámci Meleven venuje?
  • 1:24 Ako sa dostala k tvorbe natívnych reklamných kampaní a článkov?
  • 2:01 Aký je hlavný rozdiel,  ktorým sa líšia natívne články od PR článkov?
  • 3:11 Kto by mal tieto články písať?
  • 4:24 Čo si má klient pripraviť pred samotným článkom – je potrebný brief?
  • 5:44 Ktoré sú kľúčové body pre dobrý PR článok, tak aby ho publikum milovalo?
  • 6:45 Ako je to s backlinkami (spätnými odkazmi) v rámci článkov?
  • 8:07 Kedy prinesie natívny článok reálnych zákazníkov?
  • 9:08 Keď už je článok hotový, kam je vhodné ho umiestniť?
  • 9:41 Čomu sa vyvarovať, respektíve ako to nerobiť?
  • 10:29 Akým spôsobom vložiť svoju značku do natívneho článku tak, aby neuškodila?
  • 11:46 Pracujú v rámci Meleven aj s B2B klientmi?
  • 12:29 Aký je rozdiel pri tvorbe obsahu rôznych typov produktov?
  • 13:40 Oplatí sa investovať napr. agentúre alebo firme, ktorá predáva služby do natívnych článkov?
  • 15:52 Sú case studies vhodnou formou pre natívny obsah?
  • 17:29 S akým budgetom má klient rátať pri umiestnení obsahu do média?
  • 19:35 Zhrnutie krok po kroku pri príprave natívneho obsahu.

 

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+