2 min. čítanie

Ako sa robí SEO pre veľkých ecommerce hráčov (Jakub Rejnuš, PeckaDesign)

Jakub Rejnuš pôsobí ako marketingový riaditeľ a online marketingový špecialista v PeckaDesign. V agentúre sa špecializujú na tvorbu veľkých e-commerce projektov, v obore majú 20 ročnú tradíciu. Rozprávali sme sa o tom, ako funguje z jeho pohľadu SEO.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:38 čomu konkrétne sa Jakub venuje v PeckaDesign;
  • 4:33 prečo začali robiť podcasty a čím sú výnimočné;
  • 7:21 či riešia komplexné aktivity v rámci SEO alebo sa špecializujú na konkrétnu oblasť;
  • 8:50 s akými rozpočtami na SEO v PeckaDesign pracujú;
  • 10:45 ako riešia ceny za spätné odkazy pri linkbuildingu;
  • 12:07 ako delia budget klientov, na aké oblasti a aktivity míňajú najviac;
  • 13:45 aké sú kľúčové ukazovatele výkonnosti a čo konkrétne sledujú pri e-shopoch;
  • 16:13 čo je podľa Jakuba dôležité z pohľadu hodnotenia vyhľadávačov, je to skôr obsah alebo linkbuilding? Je potrebné riešiť technické parametre?
  • 18:37 či je vhodnejšie, ak si niektoré aktivity v rámci SEO robí klient sám, resp. niečo čo by mal klient robiť;
  • 21:24 či je bežné robiť rozhovory a články s ľuďmi, ktorí majú priamy prístup k produktom/službám;
  • 25:21 či pri optimalizácii pozícií uprednostňujú výkonnostné kampane alebo organic traffic;
  • 27:25 či bude mať podľa Jakuba organický traffic kvôli algoritmom stále menší priestor.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok