2 min. čítanie

Ako sa robí SEO pre veľkých ecommerce hráčov (Jakub Rejnuš, PeckaDesign)

Jakub Rejnuš pôsobí ako marketingový riaditeľ a online marketingový špecialista v PeckaDesign. V agentúre sa špecializujú na tvorbu veľkých e-commerce projektov, v obore majú 20 ročnú tradíciu. Rozprávali sme sa o tom, ako funguje z jeho pohľadu SEO.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:38 čomu konkrétne sa Jakub venuje v PeckaDesign;
  • 4:33 prečo začali robiť podcasty a čím sú výnimočné;
  • 7:21 či riešia komplexné aktivity v rámci SEO alebo sa špecializujú na konkrétnu oblasť;
  • 8:50 s akými rozpočtami na SEO v PeckaDesign pracujú;
  • 10:45 ako riešia ceny za spätné odkazy pri linkbuildingu;
  • 12:07 ako delia budget klientov, na aké oblasti a aktivity míňajú najviac;
  • 13:45 aké sú kľúčové ukazovatele výkonnosti a čo konkrétne sledujú pri e-shopoch;
  • 16:13 čo je podľa Jakuba dôležité z pohľadu hodnotenia vyhľadávačov, je to skôr obsah alebo linkbuilding? Je potrebné riešiť technické parametre?
  • 18:37 či je vhodnejšie, ak si niektoré aktivity v rámci SEO robí klient sám, resp. niečo čo by mal klient robiť;
  • 21:24 či je bežné robiť rozhovory a články s ľuďmi, ktorí majú priamy prístup k produktom/službám;
  • 25:21 či pri optimalizácii pozícií uprednostňujú výkonnostné kampane alebo organic traffic;
  • 27:25 či bude mať podľa Jakuba organický traffic kvôli algoritmom stále menší priestor.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+