2 min. čítanie

AKO SA PODNIKÁ V ECOMMERCE S PÁNSKOU MÓDOU? (LUKÁŠ PAMPURÍK, BUDCHLAP.SK)

Lukáš je zakladateľom a riaditeľom eshopu Budchlap.sk, ktorý patrí medzi tie väčšie na Slovensku. Jeho obraty dosahujú 2.5 milióna EUR ročne, so ziskovosťou 300 000 EUR. Momentálne má dokopy až šesť mutácií, jeho eshopy fungujú na Slovensku, v Česku, Taliansku, Maďarsku, Rumunsku a Slovinsku. Zaujímavosťou je, že všetko rieši z Brezna, neprezentuje sa a nezúčastňuje sa na slovenských marketingových podujatiach. Budeme sa baviť o tom, ako vlastne  jeho podnikanie začalo a aký je jeho pohľad na ecommerce. Ak vás zaujíma, ako slovenský eshop úspešne expandoval na zahraničné trhy a ako funguje ecommerce a marketing „odrezaný“ od Bratislavy vypočujte si náš rozhovor!

V rozhovore s Lukášom sa dozviete:

  • 0:29 v ktorých krajinách pôsobí, kde má jeho eshop najväčší rast a robí najväčšie obraty,
  • 4:13 ako nastavuje cenotvorbu,
  • 5:25 aký je rozdiel medzi segmentom žien a segmentom mužov,
  • 9:13 akým smerom chce eshop rozširovať,
  • 10:48 aké boli začiatky jeho podnikania v ecommerce,
  • 12:30 aké vidí výhody respektíve nevýhody v tom, že nepôsobí v Bratislave,
  • 15:09 čo mu najlepšie funguje v jednotlivých krajinách,
  • 16:16  ako rieši UX a redesign svojich webov,
  • 17:30 čo mu prinieslo najväčšie navýšenie konverzného pomeru,
  • 18:08 ako prispôsobuje marketing v jednotlivých krajinách,
  • 20:00 kde vidí svoj strop efektivity v rámci v Slovenska a Česka z hľadiska vyťaženosti zdrojov,
  • 21:29 ako rieši atribučný model,
  • 23:28  ako rieši emailing a akú má databázu klientov,
  • 24:29 kde vidí cestu svojho podnikania v budúcnosti.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok