2 min. čítanie

AKO SA PODNIKÁ V ECOMMERCE S PÁNSKOU MÓDOU? (LUKÁŠ PAMPURÍK, BUDCHLAP.SK)

Lukáš je zakladateľom a riaditeľom eshopu Budchlap.sk, ktorý patrí medzi tie väčšie na Slovensku. Jeho obraty dosahujú 2.5 milióna EUR ročne, so ziskovosťou 300 000 EUR. Momentálne má dokopy až šesť mutácií, jeho eshopy fungujú na Slovensku, v Česku, Taliansku, Maďarsku, Rumunsku a Slovinsku. Zaujímavosťou je, že všetko rieši z Brezna, neprezentuje sa a nezúčastňuje sa na slovenských marketingových podujatiach. Budeme sa baviť o tom, ako vlastne  jeho podnikanie začalo a aký je jeho pohľad na ecommerce. Ak vás zaujíma, ako slovenský eshop úspešne expandoval na zahraničné trhy a ako funguje ecommerce a marketing „odrezaný“ od Bratislavy vypočujte si náš rozhovor!

|

V rozhovore s Lukášom sa dozviete:

  • 0:29 v ktorých krajinách pôsobí, kde má jeho eshop najväčší rast a robí najväčšie obraty,
  • 4:13 ako nastavuje cenotvorbu,
  • 5:25 aký je rozdiel medzi segmentom žien a segmentom mužov,
  • 9:13 akým smerom chce eshop rozširovať,
  • 10:48 aké boli začiatky jeho podnikania v ecommerce,
  • 12:30 aké vidí výhody respektíve nevýhody v tom, že nepôsobí v Bratislave,
  • 15:09 čo mu najlepšie funguje v jednotlivých krajinách,
  • 16:16  ako rieši UX a redesign svojich webov,
  • 17:30 čo mu prinieslo najväčšie navýšenie konverzného pomeru,
  • 18:08 ako prispôsobuje marketing v jednotlivých krajinách,
  • 20:00 kde vidí svoj strop efektivity v rámci v Slovenska a Česka z hľadiska vyťaženosti zdrojov,
  • 21:29 ako rieši atribučný model,
  • 23:28  ako rieši emailing a akú má databázu klientov,
  • 24:29 kde vidí cestu svojho podnikania v budúcnosti.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)
1 min. čítanie

Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+