Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

AKO SA PODNIKÁ V ECOMMERCE S PÁNSKOU MÓDOU? (LUKÁŠ PAMPURÍK, BUDCHLAP.SK)

Lukáš je zakladateľom a riaditeľom eshopu Budchlap.sk, ktorý patrí medzi tie väčšie na Slovensku. Jeho obraty dosahujú 2.5 milióna EUR ročne, so ziskovosťou 300 000 EUR. Momentálne má dokopy až šesť mutácií, jeho eshopy fungujú na Slovensku, v Česku, Taliansku, Maďarsku, Rumunsku a Slovinsku. Zaujímavosťou je, že všetko rieši z Brezna, neprezentuje sa a nezúčastňuje sa na slovenských marketingových podujatiach. Budeme sa baviť o tom, ako vlastne  jeho podnikanie začalo a aký je jeho pohľad na ecommerce. Ak vás zaujíma, ako slovenský eshop úspešne expandoval na zahraničné trhy a ako funguje ecommerce a marketing „odrezaný“ od Bratislavy vypočujte si náš rozhovor!

V rozhovore s Lukášom sa dozviete:

  • 0:29 v ktorých krajinách pôsobí, kde má jeho eshop najväčší rast a robí najväčšie obraty,
  • 4:13 ako nastavuje cenotvorbu,
  • 5:25 aký je rozdiel medzi segmentom žien a segmentom mužov,
  • 9:13 akým smerom chce eshop rozširovať,
  • 10:48 aké boli začiatky jeho podnikania v ecommerce,
  • 12:30 aké vidí výhody respektíve nevýhody v tom, že nepôsobí v Bratislave,
  • 15:09 čo mu najlepšie funguje v jednotlivých krajinách,
  • 16:16  ako rieši UX a redesign svojich webov,
  • 17:30 čo mu prinieslo najväčšie navýšenie konverzného pomeru,
  • 18:08 ako prispôsobuje marketing v jednotlivých krajinách,
  • 20:00 kde vidí svoj strop efektivity v rámci v Slovenska a Česka z hľadiska vyťaženosti zdrojov,
  • 21:29 ako rieši atribučný model,
  • 23:28  ako rieši emailing a akú má databázu klientov,
  • 24:29 kde vidí cestu svojho podnikania v budúcnosti.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1 min. čítanie

LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociálna sieť LinkedIn slúži najmä na profesionálne spájanie sa s ľuďmi z podobných oblastí. Dokáže na nej ale uspieť aj B2C e-shop? A Mal by tam vôbec byť? LinkedIn je taký, ako si ho postavíte a môže byť veľmi užitočný. Ako ho dokážete využiť pre vaše podnikanie, aj keď predávate klasické produkty, čo najviac z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+