V rozhovore s Lukášom sa dozviete:
- 0:29 v ktorých krajinách pôsobí, kde má jeho eshop najväčší rast a robí najväčšie obraty,
- 4:13 ako nastavuje cenotvorbu,
- 5:25 aký je rozdiel medzi segmentom žien a segmentom mužov,
- 9:13 akým smerom chce eshop rozširovať,
- 10:48 aké boli začiatky jeho podnikania v ecommerce,
- 12:30 aké vidí výhody respektíve nevýhody v tom, že nepôsobí v Bratislave,
- 15:09 čo mu najlepšie funguje v jednotlivých krajinách,
- 16:16 ako rieši UX a redesign svojich webov,
- 17:30 čo mu prinieslo najväčšie navýšenie konverzného pomeru,
- 18:08 ako prispôsobuje marketing v jednotlivých krajinách,
- 20:00 kde vidí svoj strop efektivity v rámci v Slovenska a Česka z hľadiska vyťaženosti zdrojov,
- 21:29 ako rieši atribučný model,
- 23:28 ako rieši emailing a akú má databázu klientov,
- 24:29 kde vidí cestu svojho podnikania v budúcnosti.