2 min. čítanie

Ako sa nastavuje firemná kultúra? (Júlia Micháleková, DASE s.r.o.)

Júlia Micháleková má skúsenosti s nastavovaním firemnej kultúry v menšej firme. Keďže ju táto téma zaujímala, iniciovala jej definovanie vo Visibility. Neskôr si vyskúšala, ako funguje firemná kultúra vo veľkej korporácii – v Tatra banke. Rozprávali sme sa o tom, ako by sa z jej pohľadu mala firemná kultúra komunikovať do vnútra firmy a akým spôsobom by sa mala nastavovať.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:50 či je riešenie firemnej kultúry vhodné pre každú firmu,
  • 3:50 či sú pravidlá firemnej kultúry rozdielne pri malej firme a veľkej korporácii,
  • 6:10 kto má riešiť firemnú kultúru a akú úlohu by pri nej mali zohrávať manažéri,
  • 10:20 kto vymyslel firemnú kultúru vo Visibility,
  • 11:37 či môže zaviesť firemnú kultúru aj človek zvonku alebo musí byť vo firme dlhšiu dobu,
  • 15:00 ako sa vo Visibility aplikuje firemná kultúra v praxi,
  • 17:40 či sa dá firemná kultúra vyjadriť číselne, ako rozpoznať, kde sú chyby a kedy sú potrebné zmeny,
  • 19:32 či je dôležité riešiť firemnú kultúru už pri nábore alebo sa týka skôr existujúcich zamestnancov,
  • 21:31 či je firemná kultúra vec rutiny alebo dlhodobých cieľov,
  • 22:30 či po zadefinovaní firemnej kultúry pozorovala vo Visibility aj negatívne zmeny,
  • 24:18 ako by odporúčala začať pri definovaní kultúry pri malej a strednej firme a kto by ju mal zavádzať.

 

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)
1 min. čítanie

Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+