Zaujíma ma
16. apríla 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
16. apríla 2019

Ako sa nastavuje firemná kultúra? (Júlia Micháleková, DASE s.r.o.)

1 min čítania

Júlia Micháleková má skúsenosti s nastavovaním firemnej kultúry v menšej firme. Keďže ju táto téma zaujímala, iniciovala jej definovanie vo Visibility. Neskôr si vyskúšala, ako funguje firemná kultúra vo veľkej korporácii – v Tatra banke. Rozprávali sme sa o tom, ako by sa z jej pohľadu mala firemná kultúra komunikovať do vnútra firmy a akým spôsobom by sa mala nastavovať.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:50 či je riešenie firemnej kultúry vhodné pre každú firmu,
  • 3:50 či sú pravidlá firemnej kultúry rozdielne pri malej firme a veľkej korporácii,
  • 6:10 kto má riešiť firemnú kultúru a akú úlohu by pri nej mali zohrávať manažéri,
  • 10:20 kto vymyslel firemnú kultúru vo Visibility,
  • 11:37 či môže zaviesť firemnú kultúru aj človek zvonku alebo musí byť vo firme dlhšiu dobu,
  • 15:00 ako sa vo Visibility aplikuje firemná kultúra v praxi,
  • 17:40 či sa dá firemná kultúra vyjadriť číselne, ako rozpoznať, kde sú chyby a kedy sú potrebné zmeny,
  • 19:32 či je dôležité riešiť firemnú kultúru už pri nábore alebo sa týka skôr existujúcich zamestnancov,
  • 21:31 či je firemná kultúra vec rutiny alebo dlhodobých cieľov,
  • 22:30 či po zadefinovaní firemnej kultúry pozorovala vo Visibility aj negatívne zmeny,
  • 24:18 ako by odporúčala začať pri definovaní kultúry pri malej a strednej firme a kto by ju mal zavádzať.

 

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.