2 min. čítanie

Ako sa nastavuje firemná kultúra? (Júlia Micháleková, DASE s.r.o.)

Júlia Micháleková má skúsenosti s nastavovaním firemnej kultúry v menšej firme. Keďže ju táto téma zaujímala, iniciovala jej definovanie vo Visibility. Neskôr si vyskúšala, ako funguje firemná kultúra vo veľkej korporácii – v Tatra banke. Rozprávali sme sa o tom, ako by sa z jej pohľadu mala firemná kultúra komunikovať do vnútra firmy a akým spôsobom by sa mala nastavovať.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:50 či je riešenie firemnej kultúry vhodné pre každú firmu,
  • 3:50 či sú pravidlá firemnej kultúry rozdielne pri malej firme a veľkej korporácii,
  • 6:10 kto má riešiť firemnú kultúru a akú úlohu by pri nej mali zohrávať manažéri,
  • 10:20 kto vymyslel firemnú kultúru vo Visibility,
  • 11:37 či môže zaviesť firemnú kultúru aj človek zvonku alebo musí byť vo firme dlhšiu dobu,
  • 15:00 ako sa vo Visibility aplikuje firemná kultúra v praxi,
  • 17:40 či sa dá firemná kultúra vyjadriť číselne, ako rozpoznať, kde sú chyby a kedy sú potrebné zmeny,
  • 19:32 či je dôležité riešiť firemnú kultúru už pri nábore alebo sa týka skôr existujúcich zamestnancov,
  • 21:31 či je firemná kultúra vec rutiny alebo dlhodobých cieľov,
  • 22:30 či po zadefinovaní firemnej kultúry pozorovala vo Visibility aj negatívne zmeny,
  • 24:18 ako by odporúčala začať pri definovaní kultúry pri malej a strednej firme a kto by ju mal zavádzať.

 

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+