1 min. čítanie

Existuje ešte organický social traffic? (Peter Baraník)

Peťo Baraník je správcom viacerých facebookových stránok, skupín a instagramových profilov. Takisto má viaceré portály, ktoré fungujú na organickom facebookovom trafficu. Cieľom jeho projektov je osloviť cieľovú skupinu na fecebooku a potom získať návštevníkov späť k nim na web, kde dochádza k monetizácii.

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:35 či stále existuje facebookový organický traffic, prečo sa organický traffic stále znižuje, ako fungoval organik pred 3 rokmi a ako funguje dnes;
  • 3:46 koľko percent trafficu majú z Instagramu, ako ho využívajú a čo sa im najviac osvedčilo;
  • 7:47 ako je to s clickbaitami a contetnom na sociálnych sieťach, čo zistili vďaka analýzam, do akej miery a pre koho sa oplatí robiť clickbaity;
  • 13:28 či má zmysel mať nejaký pattern na Facebookových stránkach, ako striedať druh obsahu;
  • 18:30 či skúšali aj Facebook instant articles, na akom princípe instant articles fungujú, ako sa na nich dá zarobiť v porovnaní s inými možnosťami, napr. AdSense;
  • 25:34 či im platená reklama stimuluje aj organik,
  • 26:40 z akého dôvodu založili Facebookové skupiny, v čom sú výhody, ako ich chcú monetizovať.

 

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
1 min. čítanie

Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledných mesiacoch nad e-commerce visí strašiak menom marketplaces. V extrémnych prípadoch niektorí predpovedajú úplný zánik klasických e-shopov a prechod len na tieto trhoviská. Zatiaľ to našťastie tak hrozné nie je a vyzerá to tak, že ani nebude. Ako to teda bude vyzerať s trhoviskami o pár rokov, či budú základom pre každý e-shop a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+