Zaujíma ma
1. októbra 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
1. októbra 2019

Ako sa má marketing pripraviť na krízu? (Andrej Salner, Basta Digital)

2 min čítanie

Palo Hapák v roku 1994 zakladal Stratégie, aktuálne rieši hlavne konferenciu Digital Rulezz spolu s Petrom Šebom a ďalšími partnermi.  Rozoberali sme spolu, akým spôsobom sa pripraviť na krízu, najmä z pohľadu marketingových agentúr a marketingových oddelení vo firmách.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:38 v roku 2008 prepukla kríza, ako vtedy vyzerala situácia a aké opatrenia sa zaviedli vo firmách;
  • 6:12 ako vidí momentálnu situáciu, či už sú tu znaky prichádzajúcej krízy, ako vnímajú britský a americký marketéri súčasnú situáciu, aké sú výhody digitálneho marketingu v čase krízy;
  • 10:23 ako sa majú pripraviť na krízu marketingové agentúry;
  • 15:28 ako sa má pripraviť na krízu manažér marketingového oddelenia, ako mu v tom môže pomôcť agentúra;
  • 16:34 ako sa momentálne pripravujú v zahraničí, či už začali s opatreniami na prežitie krízy;
  • 18:25 tento ročník Digital Rulezz prinesie aj tému krízy, koho na konferencii uvidíte na túto tému rozprávať, kedy a kde sa konferencia uskutoční.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.