1 min. čítanie

Ako sa má marketing pripraviť na krízu? (Andrej Salner, Basta Digital)

Palo Hapák v roku 1994 zakladal Stratégie, aktuálne rieši hlavne konferenciu Digital Rulezz spolu s Petrom Šebom a ďalšími partnermi.  Rozoberali sme spolu, akým spôsobom sa pripraviť na krízu, najmä z pohľadu marketingových agentúr a marketingových oddelení vo firmách.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:38 v roku 2008 prepukla kríza, ako vtedy vyzerala situácia a aké opatrenia sa zaviedli vo firmách;
  • 6:12 ako vidí momentálnu situáciu, či už sú tu znaky prichádzajúcej krízy, ako vnímajú britský a americký marketéri súčasnú situáciu, aké sú výhody digitálneho marketingu v čase krízy;
  • 10:23 ako sa majú pripraviť na krízu marketingové agentúry;
  • 15:28 ako sa má pripraviť na krízu manažér marketingového oddelenia, ako mu v tom môže pomôcť agentúra;
  • 16:34 ako sa momentálne pripravujú v zahraničí, či už začali s opatreniami na prežitie krízy;
  • 18:25 tento ročník Digital Rulezz prinesie aj tému krízy, koho na konferencii uvidíte na túto tému rozprávať, kedy a kde sa konferencia uskutoční.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+