|
1 min. čítanie

Ako riadiť a rozvíjať e-shop od malička až po obrat 100 miliónov € ročne? (Dalibor Cicman, GymBeam)

Slovenská značka GymBeam je fenomén, ktorý za 10 rokov vyrástol do ohromných rozmerov. Zakladateľ Dalibor Cicman nám porozprával, ako úspešne rásť od úplného začiatku až po neskutočný obrat 105 miliónov eur, ktorý dosahuje dnes.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ako riadiť a rozvíjať e-shop od malička až po obrat 100 miliónov € ročne? (Dalibor Cicman, GymBeam)
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:26 Aké úskalia prináša rast firmy na vyše 300 zamestnancov?
  • 02:48 V čom sa zmenil Daliborov mindset od začiatku podnikania?
  • 05:53 Prečo je pri budovaní štruktúry kľúčová hranica 10 ľudí?
  • 11:52 Aké úlohy a expertízy majú manažéri vo firme?
  • 15:53 Kedy sa Dalibor rozhodol založiť HR oddelenie?
  • 20:23 Akým spôsobom sa overuje spokojnosť zamestnancov?
  • 23:49 Prečo Dalibor často využíva remote prácu na diaľku a z domu?
  • 27:28 Je centrum GymBeamu v Košiciach výhodou alebo nevýhodou?
  • 30:14 Čo Dalibor odporúča začínajúcim e-shoperom v logistike?
  • 32:07 Dá sa aj firma s 300 zamestnancami stále riadiť srdcom?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Od 50 objednávok denne začína vážna logistika. Ako ju zvládnuť bez chaosu? (Viktor Veteška, An Systems)
6 min. čítanie

Od 50 objednávok denne začína vážna logistika. Ako ju zvládnuť bez chaosu? (Viktor Veteška, An Systems)

E-shopy rastú, no mnohé sa potichu dusia pod vlastnými objednávkami. Balíky meškajú, zásoby miznú, Excel horí a reputácia padá. Kedy je ten bod zlomu, kedy už nestačí baliť z garáže a treba zapnúť vážnu logistiku? V tomto rozhovore odhaľujeme zákulisie migrácie na ERP systém, ktorý vám môže zachrániť firmu. Prečo sa ho nebáť, ako ho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Míňate tisíce na brand? Toto je dôvod, prečo vám to (možno) nefunguje… (Lukáš Bednár)
8 min. čítanie

Míňate tisíce na brand? Toto je dôvod, prečo vám to (možno) nefunguje… (Lukáš Bednár)

Myslíte si, že na budovanie značky potrebujete státisíce eur a tím kreatívcov z reklamy? Omyl. V tomto rozhovore zistíte, prečo sa do brandových kampaní oplatí investovať aj s menším rozpočtom a ako ich nastaviť tak, aby reálne prinášali výsledky. Odhaľujeme mýty o impresiách, CTR a „mŕtvych médiách“, ukazujeme, prečo televízia stále funguje, a čo dnes […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+