1 min. čítanie

Ako pristúpiť k vzdelávaniu kolegov z marketingu? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)

Zakladateľ a šéf Digitálnej Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako by v súčasnosti malo vyzerať vzdelávanie v oblasti marketingu v študentskom, pracovnom i podnikateľskom živote. Nechajte sa inšpirovať.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:01 Stačí mladému človeku v marketingu iba vysoká škola?
  • 03:30 Ako pristupovať k marketingovým školeniam zamestnancov?
  • 09:00 Ktoré zručnosti a vlastnosti by mal mať budúci marketér?
  • 16:32 Aké pozície v marketingu by mali obsadzovať e-shopy?
  • 19:35 Ako motivovať zamestnancov k ďalšiemu vzdelávaniu?
  • 21:58 Prináša vzdelávanie v práci ľuďom viac šťastia?
  • 23:52 Čo všetko ponúka Digitálna Univerzita?
  • 29:15 Akí sú študenti Digitálnej Univerzity?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rozhovor vznikol v spolupráci s Digitálnou Univerzitou.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+