1 min. čítanie

Ako predávať kachličky cez internet s ročným obratom viac ako 2,6 milióna eur (Róbert Potoma, kachlickovo.sk)

Tentokrát sme sa zhovárali s Róbertom Potomom, CEO internetového obchodu kachlickovo.sk, s ktorým sa mu mimoriadne darí napriek tomu, že predávať online takýto tovar je poriadne komplikované. Aký je jeho recept na úspech a čo všetko to obnáša?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:50 Aký obrat zatiaľ dosiahol e-shop kachlickovo.sk v tomto roku?
    • 01:45 Prečo ľudia nakupujú kachličky online a aké to má výhody a nevýhody?
    • 06:10 Koľko vážia rôzne kachličky a ako funguje sklad a logistika?
    • 09:56 Prečo zatiaľ neuvažujú nad vlastnou dopravou?
    • 12:05 Koľko stojí doprava v kachlickovo.sk?
    • 13:58 Ako sa Róbert dostal k tomuto biznisu?
    • 16:41 Akým spôsobom pomohol na začiatku dobrý marketing?
    • 18:24 Má kachlickovo.sk na Slovensku nejakú konkurenciu?
    • 23:02 Prečo je zákaznícky servis v tomto segmente špecifický?
    • 24:53 Kto je konkurenciou kachlickovo.sk v reklame?
    • 27:29 Aká je úloha Róberta v spoločnosti?
    • 31:02 Kedy a ako plánujú expanziu do zahraničia?
    • 37:46 Aké zábavné príbehy so zákazníkmi už zažil?
    • 44:25 Záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+