1 min. čítanie

Ako predávať kachličky cez internet s ročným obratom viac ako 2,6 milióna eur (Róbert Potoma, kachlickovo.sk)

Tentokrát sme sa zhovárali s Róbertom Potomom, CEO internetového obchodu kachlickovo.sk, s ktorým sa mu mimoriadne darí napriek tomu, že predávať online takýto tovar je poriadne komplikované. Aký je jeho recept na úspech a čo všetko to obnáša?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:50 Aký obrat zatiaľ dosiahol e-shop kachlickovo.sk v tomto roku?
    • 01:45 Prečo ľudia nakupujú kachličky online a aké to má výhody a nevýhody?
    • 06:10 Koľko vážia rôzne kachličky a ako funguje sklad a logistika?
    • 09:56 Prečo zatiaľ neuvažujú nad vlastnou dopravou?
    • 12:05 Koľko stojí doprava v kachlickovo.sk?
    • 13:58 Ako sa Róbert dostal k tomuto biznisu?
    • 16:41 Akým spôsobom pomohol na začiatku dobrý marketing?
    • 18:24 Má kachlickovo.sk na Slovensku nejakú konkurenciu?
    • 23:02 Prečo je zákaznícky servis v tomto segmente špecifický?
    • 24:53 Kto je konkurenciou kachlickovo.sk v reklame?
    • 27:29 Aká je úloha Róberta v spoločnosti?
    • 31:02 Kedy a ako plánujú expanziu do zahraničia?
    • 37:46 Aké zábavné príbehy so zákazníkmi už zažil?
    • 44:25 Záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok