Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

Ako pomáhajú 3D vizualizácie spoločnostiam dosahovať lepšie výsledky?

3D vizualizácie dnes nie sú žiadnou novinkou, no stávajú sa čoraz populárnejšími a vyhľadávanejšími. Spoločnosti z rôznych oblastí začínajú viac vnímať ich silu a schopnosť motivovať potenciálnych zákazníkov ku kúpe produktov či služieb. Aké konkrétne benefity prinášajú a ktoré trendy sú dnes najaktuálnejšie? 

Dominik Parajka Dominik Parajka
Content Marketing Specialist at Monkeymedia
Ako pomáhajú 3D vizualizácie spoločnostiam dosahovať lepšie výsledky?

Kde všade sa dajú využívať 3D vizualizácie? 

Keď sa povie 3D vizualizácie, mnohí si hneď predstavia ukážky developerských projektov či interiérov. Je pravda, že v tejto oblasti sa využívajú najčastejšie, avšak uplatnenie nachádzajú aj v mnohých ďalších odvetviach. Čoraz častejšie ich využívajú aj automobilky a internetové obchody na prezentáciu svojich produktov

Vedeli ste, že 3D vizualizácie nemusia mať len podobu obrázkov? V dnešnej dobe sa veľkej obľube tešia aj video animácie. Prostredníctvom nich viete zákazníkom jednoducho ukázať produkt alebo priestor z viacerých uhlov. 


Vizualizácie viete jednoducho zakomponovať do dizajnu webu alebo obchodných prezentácií, čím vzbudíte v potenciálnych zákazníkoch správnu emóciu a ukážete im produkt alebo stavebný projekt v najlepšom možnom svetle. Implementovať sa ale dajú aj do bannerov na sociálne siete, online kampaní, billboardov, citylightov či brožúr. Možnosti ich použitia sú tak veľmi široké. 

Prečo využívať 3D vizualizácie?

Vďaka týmto hlavným výhodám by ste nad 3D vizualizáciami mali uvažovať aj vy

Ukážka neexistujúceho produktu alebo priestoru 

Plánujete výstavbu novej bytovky, rodinného domu, komerčných priestorov, garáží, záhrady alebo inej nehnuteľnosti? Alebo chcete uvádzať nový produkt, ktorý je ešte len vo fáze vývoja? Aby ste od vašich budúcich zákazníkov alebo investorov vedeli získať financie, musíte im ukázať, ako bude vyzerať výsledok. A práve na to poslúžia 3D vizualizácie, ktoré mimoriadne verne zobrazia budúcu stavbu alebo produkt. Profesionálne vizualizácie sú takmer na nerozoznanie od kvalitnej fotografie. 

Vzbudenie správnej emócie 

Prostredníctvom vizualizácií dokážete stavbu alebo produkt zobraziť z vami definovaných uhlov a v ideálnych podmienkach. V zákazníkoch alebo investoroch tak viete vzbudiť tú správnu emóciu, ktorá ich motivuje ku kúpe

V niektorých prípadoch môže byť dokonca lepším riešením vytvoriť 3D vizualizáciu ako upravovať fotografie už existujúceho produktu alebo priestoru

Úspora času 

Vďaka 3D vizualizáciám si môže zákazník alebo investor detailne prezrieť konkrétny priestor či produkt bez toho, aby k vám musel osobne cestovať. Ušetria vám tak aj niekoľko desiatok hodín času mesačne. V tomto smere sú zaujímavým riešením napríklad 3D virtuálne prehliadky nehnuteľností. Klient sa môže pomocou smerových šípok jednoducho pohybovať v jednotlivých vizualizáciách zverejnených na vašom webe, čím získa perfektný obraz o rozložení priestoru


V 3D vizualizácii sa dajú do detailov namodelovať jednotlivé materiály, textúry a farby. Taktiež do nej viete pridať nábytky či bytové doplnky. Zákazník sa tak môže ľahko rozhodnúť, aké zariadenie bytu alebo domu mu bude najviac vyhovovať. 

Naša rada: Ak chcete zážitok klienta z virtuálnej prehliadky posunúť na ešte vyšší level, môžete si nechať vytvoriť 3D vizualizácie, v ktorých sa dá pohybovať prostredníctvom virtuálnej reality. 

Náskok pred konkurenciou 

3D vizualizácie zásadným spôsobom ovplyvňujú vašu celkovú firemnú prezentáciu a zvyšujú dôveryhodnosť u vašich klientov alebo investorov. Pomôžu vám tak získať veľký náskok pred konkurentmi, ktorí ich naplno nevyužívajú. 

Týždenný podcast UPdate

Trendy v oblasti 3D vizualizácií 

Moderným trendom vo svete 3D vizualizácií sú video animácie a kompletné prehliadky priestorov cez virtuálnu realitu

Medzi aktuálne trendy patrí tiež nasádzanie vizualizácií nehnuteľností do realistického prostredia, ktoré môže byť tvorené fotografiami alebo videami z kamier či dronov. Využívajú sa aj modely alebo skutočné fotky ľudí, zvierat, rastlín a áut. Vďaka tomu je možné dosiahnuť ešte vyššiu realistickosť výsledku. 

Podobne ako iné sféry marketingu a grafiky, aj svet 3D vizualizácií je do značnej miery ovplyvňovaný umelou inteligenciou. AI nástroje pomáhajú CGI dizajnérom pri vytváraní konceptov, ktoré sú základom pre tvorbu výsledných vizualizácií. Urýchľujú tak prácu a prispievajú k znižovaniu nákladov.

Zdieľať článok
Dominik Parajka
Content Marketing Specialist at Monkeymedia

Jeho rukami prechádza všetok obsah, ktorý sa dostáva ku klientom – blogové články, webové texty, newslettre či príspevky na sociálne siete. S kreatívou pracuje každý jeden deň a stará sa o to, aby bol obsah nielen pekný, ale aj výkonný.

Tento článok ti prináša

Monkeymedia

Monkeymedia je kreatívna agentúra zameraná na dlhodobé marketingové stratégie. Pomáha značkám dosiahnuť ich ciele prostredníctvom komplexných služieb, ktoré zahŕňajú tvorbu webstránok, video reklamy, sociálne médiá, reklamné kampane, SEO stratégie, brandovú identitu a 3D vizualizácie.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako si vybrať platobnú bránu pre e-shop 2. časť – Platobné metódy a ďalšie funkcie
7 min. čítanie

Ako si vybrať platobnú bránu pre e-shop 2. časť – Platobné metódy a ďalšie funkcie

Úlohu dizajnu a používateľského rozhrania platobnej brány sme si predstavili v predchádzajúcom článku Ako vybrať platobnú bránu pre e-shop 1. časť – dizajn a používateľské rozhranie. Na túto tému nadväzuje ďalší súbor aspektov, ktoré sú dôležité pri výbere vhodného platobného riešenia. Významnú úlohu zohráva ponuka obľúbených platobných metód, ako aj ďalšie funkcie, ktoré môžu mať […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Maloobchodné predajne sa stále držia v boji s e-shopmi
2 min. čítanie

Maloobchodné predajne sa stále držia v boji s e-shopmi

Maloobchodný predaj je v Českej republike stále hlavným spôsobom nakupovania. 39 % ľudí nakupuje výlučne v kamenných obchodoch a typický nákup im trvá približne 20 minút. Okrem technológií, ktoré zjednodušujú nakupovanie, využívajú maloobchodníci aj inteligentné počítanie ľudí, ktoré dokáže určiť vek, pohlavie alebo miesto, kde sa zákazníci v rámci predajne najčastejšie zdržiavajú.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+