2 min. čítanie

Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)

Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.

   

V rozhovore sa dozviete: 

    • 01:40 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
    • 04:43 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
    • 08:03 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
    • 11:33 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
    • 20:11 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
    • 26:23 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
    • 33:05 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
    • 36:51 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
    • 41:01 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
    • 44:01 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
    • 47:08 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
    • 49:57 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
    • 53:26 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok