1 min. čítanie

Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)

Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.

   

V rozhovore sa dozviete: 

    • 01:40 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
    • 04:43 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
    • 08:03 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
    • 11:33 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
    • 20:11 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
    • 26:23 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
    • 33:05 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
    • 36:51 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
    • 41:01 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
    • 44:01 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
    • 47:08 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
    • 49:57 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
    • 53:26 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+