Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)

Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.

|

   

V rozhovore sa dozviete: 

    • 01:40 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
    • 04:43 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
    • 08:03 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
    • 11:33 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
    • 20:11 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
    • 26:23 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
    • 33:05 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
    • 36:51 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
    • 41:01 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
    • 44:01 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
    • 47:08 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
    • 49:57 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
    • 53:26 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)
5 min. čítanie

Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)

Ako si stojí Slovensko v online priestore a čo nás čaká v roku 2025? V rozhovore sa dozviete, prečo sa počet e-shopov znížil, hoci trh rástol, akú hodnotu majú vzácne domény a prečo je kybernetická bezpečnosť stále problém. Rozoberieme aj vplyv umelej inteligencie na trh práce a jej riziká pri šírení dezinformácií. Dotkneme sa aj […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Sociálne siete a AI? Už to nie je len o obrázkoch a statusoch (Peter Šebo, PS:Digital)
5 min. čítanie

Sociálne siete a AI? Už to nie je len o obrázkoch a statusoch (Peter Šebo, PS:Digital)

Práca s AI už dnes nie len o ChatGPT. Na konkrétne úlohy sa dajú využiť špecifické nástroje, s ktorými môžete dostať lepšie výsledky. A práve to je hlavný benefit umelej inteligencie. Ako sa to všetko za posledný pol rok posunulo, tipy na konkrétne nástroje a aký program vám vie ušetriť až 80% práce pri spravovaní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+