





V rozhovore sa dozviete:
-
- 01:40 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
- 04:43 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
- 08:03 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
- 11:33 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
- 20:11 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
- 26:23 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
- 33:05 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
- 36:51 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
- 41:01 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
- 44:01 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
- 47:08 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
- 49:57 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
- 53:26 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?