17. augusta 2021
17. augusta 2021

Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)

2 min čítanie

Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.

   

V rozhovore sa dozviete: 

    • 01:40 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
    • 04:43 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
    • 08:03 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
    • 11:33 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
    • 20:11 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
    • 26:23 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
    • 33:05 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
    • 36:51 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
    • 41:01 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
    • 44:01 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
    • 47:08 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
    • 49:57 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
    • 53:26 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Mohlo by Vás zaujímať

Posledné
Obľúbené