
Komunitné stretnutie ShopMasters organizujú špičky českého a slovenského e-commerce, konkrétne firmy Ecomail, Shoptet a Dexfinity v partnerstve s Allegro. Ako tému v poradí ôsmeho stretnutia zvolili „Budúcnosť v e-commerce“. Určite sa bude hovoriť o téme CDP (Customer Data Platform), ktorá je v súčasnosti popri umelej inteligencii tiež predmetom diskusií na svetovej e-commerce scéne. Balík CDP funkcií do svojej aplikácie novozaradil aj Ecomail a ide bezpochyby o novinku, ktorú už aktívne implementujú aj miliardové e-shopy, ktorých zástupcovia na tomto stretnutí vystúpia.
„ShopMasters sme tento rok postavili tak, aby e-shopy dokázali využiť najnovšie trendy ako umelú inteligenciu alebo CDP, no zároveň sa nesústredili len na jednotlivé nástroje. Cieľom je, aby premýšľali strategicky – nad riadením, plánovaním a dlhodobým rastom. Chceme, aby si účastníci odniesli konkrétnu inšpiráciu z praxe a dokázali svoje podnikanie rozvíjať v širších súvislostiach,“ hovorí Jakub Stupka, Co-founder spoločnosti Ecomail.
Hlavným bodom spoločnej časti programu bude blok troch odborných prednášok v podaní Zdeňka Linca (Rohlík Group), Marcina Samborského (Allegro) a Raula Rodrigueza (Dajana Rodriguez), ktorý zdôrazní význam jedinečného produktu a budovania značky i komunity.

Na neho nadviaže novinka – živý rozhovor s Dominikom Píchalom z e-shopu Grizly a Ondřejom Klegom z investičnej skupiny eRockets. Moderátorka Magdaléna Divišová z Online People s nimi otvorí tému premeny „garážového“ startupu na miliardový biznis a to, aké priority či kompromisy sú s týmto procesom spojené.
„Denne môžeme sledovať, ako rýchlo sa prostredie online predaja mení. Pre menšie e-shopy je prirodzene extrémne náročné držať krok s väčšími konkurentmi a zároveň sledovať a implementovať najnovšie trendy. Na ShopMasters im dávame možnosť načerpať inšpiráciu od tých, ktorí si týmto všetkým reálne a úspešne prešli. Ak účastník z nášho stretnutia odchádza vybavený praktickými radami, ktoré môže hneď na druhý deň začať uplatňovať vo svojom biznise, splnili sme svoju úlohu na jednotku,“ dodáva Ivo Mrena, CMO spoločnosti Shoptet.
Súčasťou programu ShopMasters preto opäť budú aj populárne mastermind skupiny, ktoré sa osvedčili už v minulosti. Tentoraz ich je pripravených sedem a ich účastníci sa pod vedením odborníkov z odboru budú venovať strategickému plánovaniu a konkrétnym trendom a novinkám vo svete e-commerce. Ich hlavným zmyslom je, aby všetci dostali príležitosť zapojiť sa do diskusie, do ktorej prispievajú svojimi skúsenosťami z praxe a navzájom si radia. Aj pre ôsme stretnutie sa organizátorom podarilo zostaviť silnú zostavu s veľmi širokým záberom. Na čele skupín tak budú stáť zástupcovia organizátorov aj hosťujúci experti.

Konzultantka, mentorka a bývalá CEO CZC Jitka Dvořáková sa bude venovať téme strategického plánovania, Kazimír Krysta z WebScale zase podrobnejšie priblíži funkcionality CDP. Filip Minár, Country Manager Expandeco pre Slovensko, sa zameria na dôležitosť lokalizácie, Pavlína Zábojníková z Online People na personálne riadenie. Dve skupiny budú zamerané výhradne na fenomén AI – skupina pod vedením Josefa Mecha zo Sportega sa bližšie pozrie na vybrané praktické aspekty a Adriána Černáčková z Dexfinity s účastníkmi krok za krokom prejde proces tvorby kampaní s videom za pomoci umelej inteligencie.
„Treba si uvedomiť, že aj v e-commerce má každý segment svoje špecifiká. Nie je ideálne bezmyšlienkovito kopírovať jeden recept na úspech donekonečna. Výhodu majú tí hráči, ktorí majú k dispozícii správne nástroje a vedia ich využívať, ale sú tiež znalí lokálnych súvislostí a nie sú im cudzie kreatívne formáty. Výber mastermind skupín túto logiku podľa mňa pekne odráža – každý si môže vybrať to, čo ho zaujíma, a najmä to, čo sa mu hodí pri riadení svojho biznisu,“ uzatvára Ján Aštary, CEO a partner v slovenskej spoločnosti Dexfinity.
Ôsme e-commerce stretnutie ShopMasters sa uskutoční už vo štvrtok 23. októbra 2025 úplne po prvýkrát v priestoroch Spojky Karlín, ktoré dokážu pojať až tristo účastníkov. Organizátormi podujatia sú traja poprední hráči českej a slovenskej e-commerce – Ecomail, Shoptet a Dexfinity. Hlavným partnerom je poľská skupina Allegro. Vstupenku si možno už teraz zakúpiť na oficiálnej stránke podujatia https://shopmasters.cz/registrace/.
Chcem sa registrovať









