Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
|
1 min. čítanie

Ako na predaj kurzov, videí, vstupeniek či e-bookov? Robiť si e-shop je zbytočné, stačí vám objednávkový formulár (Martin Dostál, SimpleShop)

Martin Dostál je zakladateľom webov SimpleShop.cz a Vyfakturuj.cz, ktoré sa zaoberajú predajom rôznych digitálnych produktov. Prostredníctvom ich nástrojov a programov pomáhajú rozvíjať tento biznis tým, ktorí svojim zákazníkom ponúkajú hodnotný obsah.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:04 Aké sú hlavné rozdiely medzi e-shopom na fyzické a na digitálne produkty?
  • 03:58 V čom je riešenie SimpleShop lepšie a jednoduchšie ako WordPress?
  • 07:12 Môžete takto kombinovať predaj fyzických a digitálnych kníh?
  • 08:54 Aké výhody a nevýhody majú objednávkové formuláre SimpleShopu?
  • 10:02 Ako funguje vloženie formulára na web z technologického hľadiska?
  • 12:51 Na čo všetko sa dá tento formulár napojiť?
  • 19:49 Aké najčastejšie chyby robia digitálni predajcovia?
  • 22:37 Dá sa SimpleShop využiť aj pre pravidelné úhrady predplatného?
  • 24:17 Ako SimpleShop chráni pred nelegálnym kopírovaním e-bookov?
  • 29:02 Čo bolo na začiatku vzniku SimpleShopu?
  • 33:19 Akým spôsobom riešia vo firme výberový proces?
  • 36:58 Čo by Martin odporučil začiatočníkom v online podnikaní?
  • 40:27 Záver

Článok bol pripravený v spolupráci s firmou SimpleShop.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa z vášne k futbalu stal e-commerce biznis s tržbami cez 11 miliónov eur (Matej Očenáš, FutbalTour)
7 min. čítanie

Ako sa z vášne k futbalu stal e-commerce biznis s tržbami cez 11 miliónov eur (Matej Očenáš, FutbalTour)

Čo sa stane, keď sa partia mladých futbalistov rozhodne ísť na zápas a namiesto výletu si domov donesie nápad, ktorý sa zmení na miliónový biznis? Tento rozhovor odhaľuje zákulisie športových zájazdov, emócie tribún, tvrdé biznisové rozhodnutia aj to, prečo im pandémia paradoxne zachránila firmu. Vypočujte si, ako sa z nadšenia stala značka, ktorá dnes posiela […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Doručenie tovaru je kľúčová zákaznícka skúsenosť. Prečo nevyberať len na základe ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. čítanie

Doručenie tovaru je kľúčová zákaznícka skúsenosť. Prečo nevyberať len na základe ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rýchlejšie doručenie, inteligentné Z-boxy, ekologické riešenia aj nové nápady, ktoré môžu zmeniť spôsob, akým vnímame logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručenie nie je len o balíkoch, ale o emóciách, dôvere a technológiách, ktoré zlepšujú každú fázu nákupu. Zistíte, prečo je „objednaj si do troch hodín a zajtra to máš doma“ silnejší argument než akákoľvek zľava […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet