1 min. čítanie

Ako na predaj kurzov, videí, vstupeniek či e-bookov? Robiť si e-shop je zbytočné, stačí vám objednávkový formulár (Martin Dostál, SimpleShop)

Martin Dostál je zakladateľom webov SimpleShop.cz a Vyfakturuj.cz, ktoré sa zaoberajú predajom rôznych digitálnych produktov. Prostredníctvom ich nástrojov a programov pomáhajú rozvíjať tento biznis tým, ktorí svojim zákazníkom ponúkajú hodnotný obsah.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:04 Aké sú hlavné rozdiely medzi e-shopom na fyzické a na digitálne produkty?
  • 03:58 V čom je riešenie SimpleShop lepšie a jednoduchšie ako WordPress?
  • 07:12 Môžete takto kombinovať predaj fyzických a digitálnych kníh?
  • 08:54 Aké výhody a nevýhody majú objednávkové formuláre SimpleShopu?
  • 10:02 Ako funguje vloženie formulára na web z technologického hľadiska?
  • 12:51 Na čo všetko sa dá tento formulár napojiť?
  • 19:49 Aké najčastejšie chyby robia digitálni predajcovia?
  • 22:37 Dá sa SimpleShop využiť aj pre pravidelné úhrady predplatného?
  • 24:17 Ako SimpleShop chráni pred nelegálnym kopírovaním e-bookov?
  • 29:02 Čo bolo na začiatku vzniku SimpleShopu?
  • 33:19 Akým spôsobom riešia vo firme výberový proces?
  • 36:58 Čo by Martin odporučil začiatočníkom v online podnikaní?
  • 40:27 Záver

Článok bol pripravený v spolupráci s firmou SimpleShop.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vie fulfillment zvýšiť konverzný pomer? Ako na naozaj efektívnu logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
7 min. čítanie

Vie fulfillment zvýšiť konverzný pomer? Ako na naozaj efektívnu logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Či už predávate tisíce, alebo len menšie desiatky produktov, tak fulfillment môže mať stále zmysel. Ušetrenie starostí s logisitkou, balením či skladovaním vie uvoľniť ruky pre iné, dôležitejšie úlohy. Akú má pridanú hodnotu, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, či viete mať vďaka nim implementovaných na e-shope všetkých dopravcov a pri akých najväčších produktoch sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
SEO vs SERP: Ako vyzerá vyhľadávanie v roku 2025 a čo to znamená pre SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
6 min. čítanie

SEO vs SERP: Ako vyzerá vyhľadávanie v roku 2025 a čo to znamená pre SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO sa v roku 2025 zásadne mení – nestačí už len byť „prvý v Google“. Organické výsledky ustupujú pred AI odpoveďami, snippetmi a reklamou, konkurencia rastie a dôraz sa kladie na autoritu značky, kvalitu obsahu aj technické riešenie webu. Úspech dnes závisí od premyslenej stratégie, správnej analýzy kľúčových slov a schopnosti nájsť nichové príležitosti. Čo […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+