1 min. čítanie

Ako na predaj kurzov, videí, vstupeniek či e-bookov? Robiť si e-shop je zbytočné, stačí vám objednávkový formulár (Martin Dostál, SimpleShop)

Martin Dostál je zakladateľom webov SimpleShop.cz a Vyfakturuj.cz, ktoré sa zaoberajú predajom rôznych digitálnych produktov. Prostredníctvom ich nástrojov a programov pomáhajú rozvíjať tento biznis tým, ktorí svojim zákazníkom ponúkajú hodnotný obsah.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:04 Aké sú hlavné rozdiely medzi e-shopom na fyzické a na digitálne produkty?
  • 03:58 V čom je riešenie SimpleShop lepšie a jednoduchšie ako WordPress?
  • 07:12 Môžete takto kombinovať predaj fyzických a digitálnych kníh?
  • 08:54 Aké výhody a nevýhody majú objednávkové formuláre SimpleShopu?
  • 10:02 Ako funguje vloženie formulára na web z technologického hľadiska?
  • 12:51 Na čo všetko sa dá tento formulár napojiť?
  • 19:49 Aké najčastejšie chyby robia digitálni predajcovia?
  • 22:37 Dá sa SimpleShop využiť aj pre pravidelné úhrady predplatného?
  • 24:17 Ako SimpleShop chráni pred nelegálnym kopírovaním e-bookov?
  • 29:02 Čo bolo na začiatku vzniku SimpleShopu?
  • 33:19 Akým spôsobom riešia vo firme výberový proces?
  • 36:58 Čo by Martin odporučil začiatočníkom v online podnikaní?
  • 40:27 Záver

Článok bol pripravený v spolupráci s firmou SimpleShop.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok