|
1 min. čítanie

Ako Martinus už viac než 20 rokov buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)

Marketingový riaditeľ Martinusu, Juraj Šlesar, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával o úspešnom slovenskom kníhkupectve, ktoré sa stalo doslova love brandom. Čo sa skrýva za marketingom značky, ktorá v roku 2022 vygenerovala obrat 43 miliónov eur?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ako Martinus už viac než 20 rokov buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:58 Čo robí Martinus inak a lepšie ako všetci ostatní?
  • 03:08 Dalo by sa to robiť aj s iným tovarom ako knihy?
  • 06:33 Ako Martinus pristupuje k brand a performance marketingu?
  • 11:01 Akým spôsobom si vyhodnocujú kampane?
  • 15:32 Na čo Martinus využíva agentúry a čo si rieši sám?
  • 17:18 Koľko percent objednávok vybaví e-shop a koľko predajne?
  • 18:46 Ako fungujú platené spolupráce pri umiestňovaní produktov?
  • 22:17 Dá sa iba na základe marketingu vytvoriť bestseller?
  • 24:04 Ako Martinus pracuje s UX a UI na e-shope?
  • 27:34 Je ťažké stať sa love brandom?
  • 29:23 Čo Juraj odporúča majiteľom e-shopu?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako využiť influencerov vo svoj prospech po vzore GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)
8 min. čítanie

Ako využiť influencerov vo svoj prospech po vzore GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)

Ako vyzerá influencer marketing, keď sa robí poriadne? V tomto rozhovore sa dozviete, ako značka GymBeam buduje dlhodobé vzťahy s influencermi, prečo nezačínajú spolupráce cez agentúry a čo všetko musia interné tímy zvládnuť pri správe 500+ influencerov na 15 trhoch. Odhalíte rozdiel medzi výkonnostnými a brandovými influencermi, uvidíte, ako sa dá cez mikroinfluencerov prepracovať k […]

Adriana Hurbych Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
Ako zaujať Gen Z, využiť AI a prežiť v e-commerce | MUDROVAČKA 05/2025
7 min. čítanie

Ako zaujať Gen Z, využiť AI a prežiť v e-commerce | MUDROVAČKA 05/2025

E-commerce sa mení rýchlejšie, než stíhame scrollovať. Gen Z nenakupuje plánovane, rozhoduje sa impulzívne a značky musia vedieť zaujať na prvý dojem. Ideálne cez Reels, meme alebo niečo, čo vyvolá emóciu. Pinterest testuje vizuálne vyhľadávanie cez AI, ktoré trafí presne ten prvok, čo vás zaujme na obrázku. Google už nestačí. Ak váš obsah nenájde ani […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+