1 min. čítanie

Ako Martinus už viac než 20 rokov buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)

Marketingový riaditeľ Martinusu, Juraj Šlesar, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával o úspešnom slovenskom kníhkupectve, ktoré sa stalo doslova love brandom. Čo sa skrýva za marketingom značky, ktorá v roku 2022 vygenerovala obrat 43 miliónov eur?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:58 Čo robí Martinus inak a lepšie ako všetci ostatní?
  • 03:08 Dalo by sa to robiť aj s iným tovarom ako knihy?
  • 06:33 Ako Martinus pristupuje k brand a performance marketingu?
  • 11:01 Akým spôsobom si vyhodnocujú kampane?
  • 15:32 Na čo Martinus využíva agentúry a čo si rieši sám?
  • 17:18 Koľko percent objednávok vybaví e-shop a koľko predajne?
  • 18:46 Ako fungujú platené spolupráce pri umiestňovaní produktov?
  • 22:17 Dá sa iba na základe marketingu vytvoriť bestseller?
  • 24:04 Ako Martinus pracuje s UX a UI na e-shope?
  • 27:34 Je ťažké stať sa love brandom?
  • 29:23 Čo Juraj odporúča majiteľom e-shopu?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+