1 min. čítanie

Ako identifikovať a naštartovať príležitosti rastu vášho podnikania (Tomáš Török, BizBuilders)

Tomáš Török je spoluzakladateľ spoločnosti BizBuilders, ktorú tvorí tím skúsených ľudí z marketingu a podnikania. Fungujú ako zohratý celok, ktorý pomáha klientom nájsť ďalšie tržby, osloviť nových zákazníkov, zvýšiť ziskovosť, alebo upratať značku.Výsledkom sú nové myšlienky kam posúvať podnikanie konfrontované prísnym biznis pohľadom (na ekonomiku firmy). Uvažujete ako uchopiť ďalšie smerovanie vašej firmy či značky? Tomáš vám cez príklady konkrétnych klientov (Tuli, Powerlogy a iné) priblíži ako na to.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:37 Aký bol Tomášov hlavný impulz pri založení BizBuilders?
  • 2:13 Kedy firma/majiteľ siahne po biznis konzultácií a čo mu môže priniesť?
  • 9:19 Ako prebieha spolupráca a čo je potrebné si vopred pripraviť?
  • 12:40 Vie firma sama pomenovať, kde je jej hlavný/skutočný problém, ktorý potrebuje vyriešiť?
  • 14:03 V ktorej oblasti Tomáš vníma, že firmy potrebujú najviac pomôcť?
  • 15:48 Čo je najdôležitejšie pri budovaní firmy a jej kvalitnej značky?
  • 18:08 Dlhodobá spolupráca vs. jednorázová analýza?
  • 18:51 Je vybudovanie hodnoty značky dlhodobý proces, alebo sa dá zvládnuť aj jednorázovo?
  • 20:17 Dokáže firma interne zadefinovať svoju značku a trhovú odlišnosť?
  • 21:09 Na čo najčastejšie firmy pri raste svojho biznisu zabúdajú?
  • 23:02 Odporúčanie na záver

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 tipov ako si vybrať správnu online predajnú platformu
8 min. čítanie

6 tipov ako si vybrať správnu online predajnú platformu

Predaj cez internet je v súčasnosti jedným z najpohodlnejších spôsobov predaja. Nemusíte mať kamenný obchod, za ktorý platíte nájom. Stačí si vybrať vhodnú predajnú platformu, ktorá zodpovedá vášmu produktu, technickým znalostiam a finančným možnostiam. Takáto platforma vám výrazne zjednoduší celý proces predaja. Ako predávať online čo najjednoduchšie?

Martin Semerád Martin Semerád
Marketing SimpleShop
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+