2 min. čítanie

Ako identifikovať a naštartovať príležitosti rastu vášho podnikania (Tomáš Török, BizBuilders)

Tomáš Török je spoluzakladateľ spoločnosti BizBuilders, ktorú tvorí tím skúsených ľudí z marketingu a podnikania. Fungujú ako zohratý celok, ktorý pomáha klientom nájsť ďalšie tržby, osloviť nových zákazníkov, zvýšiť ziskovosť, alebo upratať značku.Výsledkom sú nové myšlienky kam posúvať podnikanie konfrontované prísnym biznis pohľadom (na ekonomiku firmy). Uvažujete ako uchopiť ďalšie smerovanie vašej firmy či značky? Tomáš vám cez príklady konkrétnych klientov (Tuli, Powerlogy a iné) priblíži ako na to.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:37 Aký bol Tomášov hlavný impulz pri založení BizBuilders?
  • 2:13 Kedy firma/majiteľ siahne po biznis konzultácií a čo mu môže priniesť?
  • 9:19 Ako prebieha spolupráca a čo je potrebné si vopred pripraviť?
  • 12:40 Vie firma sama pomenovať, kde je jej hlavný/skutočný problém, ktorý potrebuje vyriešiť?
  • 14:03 V ktorej oblasti Tomáš vníma, že firmy potrebujú najviac pomôcť?
  • 15:48 Čo je najdôležitejšie pri budovaní firmy a jej kvalitnej značky?
  • 18:08 Dlhodobá spolupráca vs. jednorázová analýza?
  • 18:51 Je vybudovanie hodnoty značky dlhodobý proces, alebo sa dá zvládnuť aj jednorázovo?
  • 20:17 Dokáže firma interne zadefinovať svoju značku a trhovú odlišnosť?
  • 21:09 Na čo najčastejšie firmy pri raste svojho biznisu zabúdajú?
  • 23:02 Odporúčanie na záver

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
4 min. čítanie

Ako pracovať s infláciou v roku 2022 v e-commerce svete?

Rok 2022 priniesol mnohé zmeny. Firmy sa stretávajú s nižším dopytom, neistotou, stagnáciou či prepadmi. Aj keď je inflácia prirodzená, tento rok dosiahla svoje 22-ročné maximum. Zákazníci sa dlhšie rozhodujú a presvedčiť ich o kúpe je čoraz ťažšie. Zistite, ako ustáť vlnu inflácie a udržať svoju značku na očiach verejnosti.

Veronika Svajčiaková Veronika Svajčiaková
Content Specialist v Dexfinity
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako eliminovať nedokončené nákupy?

Kvôli nedokončeným nákupom stoja v opustených košíkoch milióny eur. Podľa štatistík až dve tretiny zákazníkov nedotiahne nákup do konca a e-shop opustí tesne pred zaplatením. Aké faktory ovplyvňujú naše nákupné správanie a dá sa nedokončeným nákupom predchádzať?

Naďa Csillagová Naďa Csillagová
Marketing Manager at Besteron
Prečítať článok
7 min. čítanie

Pripravte svoj e-shop na hlavnú sezónu

Prelom septembra a októbra predstavuje ten najvyšší čas zhlboka sa nadýchnuť a naplno sa vrhnúť do top sezóny roka – Black Friday a Vianoc. Prečítajte si rady zo všeobecného pohľadu webu, ale taktiež UX, sociálnych sietí, PPC a analytiky a získajte z hlavnej sezóny maximum. 

Martin Krupa Martin Krupa
Co-founder ui42
Prečítať článok