V rozhovore sa dozviete:
- 0:37 Aký bol Tomášov hlavný impulz pri založení BizBuilders?
- 2:13 Kedy firma/majiteľ siahne po biznis konzultácií a čo mu môže priniesť?
- 9:19 Ako prebieha spolupráca a čo je potrebné si vopred pripraviť?
- 12:40 Vie firma sama pomenovať, kde je jej hlavný/skutočný problém, ktorý potrebuje vyriešiť?
- 14:03 V ktorej oblasti Tomáš vníma, že firmy potrebujú najviac pomôcť?
- 15:48 Čo je najdôležitejšie pri budovaní firmy a jej kvalitnej značky?
- 18:08 Dlhodobá spolupráca vs. jednorázová analýza?
- 18:51 Je vybudovanie hodnoty značky dlhodobý proces, alebo sa dá zvládnuť aj jednorázovo?
- 20:17 Dokáže firma interne zadefinovať svoju značku a trhovú odlišnosť?
- 21:09 Na čo najčastejšie firmy pri raste svojho biznisu zabúdajú?
- 23:02 Odporúčanie na záver