1 min. čítanie

Ako funguje model spolupráce Success Fee (Marcel Milo, Mondays)

Marcel Milo je CEO aj spolumajiteľom performance marketingovej agentúry Mondays. Tá sa prezentuje aj claimom “Sme iní ako tí, na ktorých ste si už zvykli” a týchto slov sa skutočne drží. Je totiž jedna z prvých, ktorá v našich končinách rozširuje moderný spôsob spolupráce, tzv. Success Fee. Aj o tom rozprával Marcel v našom rozhovore.

|

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:48 Aká bola cesta Marcela Mila do tejto funkcie?
    • 02:08 Prečo sa rozhodol prejsť zo strany klienta do agentúry?
    • 03:10 Na čo primárne sa zameriava agentúra Mondays?
    • 05:06 S akými typmi klientov a na čom najčastejšie pracujú?
    • 07:37 Aké skúsenosti Marcel priniesol do Mondays a čo je Success Fee model spolupráce?
    • 09:36 Je Success Fee spolupráca pre každého?
    • 10:44 Komu a prečo by Marcel tento model radšej neodporúčal?
    • 12:30 Čo všetko obsahujú služby agentúry Mondays pre klientov?
    • 15:03 Akým spôsobom agentúra pristupuje k podpore nových projektov?
    • 17:47 Aké voľné pozície majú vo firme v súčasnosti otvorené?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+