1 min. čítanie

Ako funguje model spolupráce Success Fee (Marcel Milo, Mondays)

Marcel Milo je CEO aj spolumajiteľom performance marketingovej agentúry Mondays. Tá sa prezentuje aj claimom “Sme iní ako tí, na ktorých ste si už zvykli” a týchto slov sa skutočne drží. Je totiž jedna z prvých, ktorá v našich končinách rozširuje moderný spôsob spolupráce, tzv. Success Fee. Aj o tom rozprával Marcel v našom rozhovore.

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:48 Aká bola cesta Marcela Mila do tejto funkcie?
    • 02:08 Prečo sa rozhodol prejsť zo strany klienta do agentúry?
    • 03:10 Na čo primárne sa zameriava agentúra Mondays?
    • 05:06 S akými typmi klientov a na čom najčastejšie pracujú?
    • 07:37 Aké skúsenosti Marcel priniesol do Mondays a čo je Success Fee model spolupráce?
    • 09:36 Je Success Fee spolupráca pre každého?
    • 10:44 Komu a prečo by Marcel tento model radšej neodporúčal?
    • 12:30 Čo všetko obsahujú služby agentúry Mondays pre klientov?
    • 15:03 Akým spôsobom agentúra pristupuje k podpore nových projektov?
    • 17:47 Aké voľné pozície majú vo firme v súčasnosti otvorené?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok