9. septembra 2021
9. septembra 2021

Ako funguje model spolupráce Success Fee (Marcel Milo, Mondays)

2 min čítanie

Marcel Milo je CEO aj spolumajiteľom performance marketingovej agentúry Mondays. Tá sa prezentuje aj claimom “Sme iní ako tí, na ktorých ste si už zvykli” a týchto slov sa skutočne drží. Je totiž jedna z prvých, ktorá v našich končinách rozširuje moderný spôsob spolupráce, tzv. Success Fee. Aj o tom rozprával Marcel v našom rozhovore.

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:48 Aká bola cesta Marcela Mila do tejto funkcie?
    • 02:08 Prečo sa rozhodol prejsť zo strany klienta do agentúry?
    • 03:10 Na čo primárne sa zameriava agentúra Mondays?
    • 05:06 S akými typmi klientov a na čom najčastejšie pracujú?
    • 07:37 Aké skúsenosti Marcel priniesol do Mondays a čo je Success Fee model spolupráce?
    • 09:36 Je Success Fee spolupráca pre každého?
    • 10:44 Komu a prečo by Marcel tento model radšej neodporúčal?
    • 12:30 Čo všetko obsahujú služby agentúry Mondays pre klientov?
    • 15:03 Akým spôsobom agentúra pristupuje k podpore nových projektov?
    • 17:47 Aké voľné pozície majú vo firme v súčasnosti otvorené?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Mohlo by Vás zaujímať

Posledné
Obľúbené