1 min. čítanie

Ako funguje predaj obsahu na Themeforeste? (Ivan Potančok, Vibration)

Ivo sa so svojím tímom pred niekoľkými rokmi pustil do predívania šablón na Themeforeste – najpopulárnejším market placu na Wordpress šablony. Prečo s tím nakoniec prestal a dá sa vôbec v tejto oblasti v dnešnej dobe ešte zarobiť? Pokiaľ chcete vedieť viac o tom, ako sa trh radikálne zmenil, vypočujte si nový rozhovor!

V rozhovore sa dozviete:

  • s akými šablónami začínal Ivo na Themeforeste a prečo niektoré návrhy už v roku 2010 admini zamietli,
  • či je dôležité prispôsobiť sa market place z hľadiska aktuálneho trendu,
  • ktoré témy sa tímu osvedčili najviac,
  • čo môže narobiť s predajom jeden zlý komentár a ako sa s tým dá bojovať,
  • s akými nákladmi spojenými s predajom šablón treba počítať,
  • prečo na existujúcich šablónach musíte neustále pracovať a aké môže suport spôsobovať problémy,
  • prečo AVADA ako multiúčelová šablóna „zabila“ celý trh,
  • či sa podľa Iva oplatí venovať iba vytváraniu a predávaniu šablón a či sa tomu dokáže venovať aj jednotlivec,
  • či by sa Ivo aj dnes pustil do tejto oblasti podnikania alebo sa mu viac osvedčili klientské zákazky.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+