V rozhovore sa dozviete:
- s akými šablónami začínal Ivo na Themeforeste a prečo niektoré návrhy už v roku 2010 admini zamietli,
- či je dôležité prispôsobiť sa market place z hľadiska aktuálneho trendu,
- ktoré témy sa tímu osvedčili najviac,
- čo môže narobiť s predajom jeden zlý komentár a ako sa s tým dá bojovať,
- s akými nákladmi spojenými s predajom šablón treba počítať,
- prečo na existujúcich šablónach musíte neustále pracovať a aké môže suport spôsobovať problémy,
- prečo AVADA ako multiúčelová šablóna „zabila“ celý trh,
- či sa podľa Iva oplatí venovať iba vytváraniu a predávaniu šablón a či sa tomu dokáže venovať aj jednotlivec,
- či by sa Ivo aj dnes pustil do tejto oblasti podnikania alebo sa mu viac osvedčili klientské zákazky.