Zaujíma ma
19. februára 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
19. februára 2019

Ako funguje predaj obsahu na Themeforeste? (Ivan Potančok, Vibration)

2 min čítania

Ivo sa so svojím tímom pred niekoľkými rokmi pustil do predívania šablón na Themeforeste – najpopulárnejším market placu na WordPress šablony. Prečo s tím nakoniec prestal a dá sa vôbec v tejto oblasti v dnešnej dobe ešte zarobiť? Pokiaľ chcete vedieť viac o tom, ako sa trh radikálne zmenil, vypočujte si nový rozhovor!

V rozhovore sa dozviete:

  • s akými šablónami začínal Ivo na Themeforeste a prečo niektoré návrhy už v roku 2010 admini zamietli,
  • či je dôležité prispôsobiť sa market place z hľadiska aktuálneho trendu,
  • ktoré témy sa tímu osvedčili najviac,
  • čo môže narobiť s predajom jeden zlý komentár a ako sa s tým dá bojovať,
  • s akými nákladmi spojenými s predajom šablón treba počítať,
  • prečo na existujúcich šablónach musíte neustále pracovať a aké môže suport spôsobovať problémy,
  • prečo AVADA ako multiúčelová šablóna „zabila“ celý trh,
  • či sa podľa Iva oplatí venovať iba vytváraniu a predávaniu šablón a či sa tomu dokáže venovať aj jednotlivec,
  • či by sa Ivo aj dnes pustil do tejto oblasti podnikania alebo sa mu viac osvedčili klientské zákazky.
Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.