1 min. čítanie

Ako funguje online agentúra pôsobiaca vo viac ako 15 krajinách (László Szabó, Growww Digital)

László (Laco) Szabó je spoluzakladateľom a spolumajiteľom agentúry Growww Digital, ktorá pôsobý v celom stredoeurópskom regióne. Bavili sme sa o tom, aký je rozdiel medzi lokálnou online agentúrou a agentúrou, ktorá rieši viacero trhov. Laco je v biznise už viac ako 10 rokov a Growww Digital beží už 6 rokov. Momentálne operuje v 15-20 krajinách ako napríklad: Slovensko, Česko, Maďarsko, Rumunsko, Slovinsko, Chorvátsko, Srbsko a Rumunsko. Jeho agečentúra sa zameriava na performance. Majú klientov ako Mall, Popgom a Electronic Star. László predtým pôsobil v Profesii ako online manažér, minulý rok bol aj Google trenérom pre export.

Ako funguje online agentúra pôsobiaca vo viac ako 15 krajinách (László Szabó, Growww Digital)

V rozhovore sa dozviete:

    • 1:10 aká je jeho pozícia vo firme a za čo je zodpovedný,
    • 3:00 ktorí klienti im robia gro tržieb,
    • 4:07 aká je štruktúra firmy, ktorá pôsobí na viacerých trhoch, kde sedia ich zamestnanci,
    • 8:00 akým spôsobom majú nastavenú kontrolu a odmeňovanie zamestnancov,
    • 10:18 ako majú nastavený provízny systém s klientami,
    • 15:02 ako získavajú klientov a podľa čoho si vyberajú spolupráce,
    • 19:23 ako riešia dozorovanie a kontroling externistov a kvality ich práce,
    • 23:31 ako riešia personálne problémy vo firme

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+