2 min. čítanie

Ako funguje online agentúra pôsobiaca vo viac ako 15 krajinách (László Szabó, Growww Digital)

László (Laco) Szabó je spoluzakladateľom a spolumajiteľom agentúry Growww Digital, ktorá pôsobý v celom stredoeurópskom regióne. Bavili sme sa o tom, aký je rozdiel medzi lokálnou online agentúrou a agentúrou, ktorá rieši viacero trhov. Laco je v biznise už viac ako 10 rokov a Growww Digital beží už 6 rokov. Momentálne operuje v 15-20 krajinách ako napríklad: Slovensko, Česko, Maďarsko, Rumunsko, Slovinsko, Chorvátsko, Srbsko a Rumunsko. Jeho agečentúra sa zameriava na performance. Majú klientov ako Mall, Popgom a Electronic Star. László predtým pôsobil v Profesii ako online manažér, minulý rok bol aj Google trenérom pre export.

Ako funguje online agentúra pôsobiaca vo viac ako 15 krajinách (László Szabó, Growww Digital)

V rozhovore sa dozviete:

    • 1:10 aká je jeho pozícia vo firme a za čo je zodpovedný,
    • 3:00 ktorí klienti im robia gro tržieb,
    • 4:07 aká je štruktúra firmy, ktorá pôsobí na viacerých trhoch, kde sedia ich zamestnanci,
    • 8:00 akým spôsobom majú nastavenú kontrolu a odmeňovanie zamestnancov,
    • 10:18 ako majú nastavený provízny systém s klientami,
    • 15:02 ako získavajú klientov a podľa čoho si vyberajú spolupráce,
    • 19:23 ako riešia dozorovanie a kontroling externistov a kvality ich práce,
    • 23:31 ako riešia personálne problémy vo firme

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok