Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Ako funguje online agentúra pôsobiaca vo viac ako 15 krajinách (László Szabó, Growww Digital)

László (Laco) Szabó je spoluzakladateľom a spolumajiteľom agentúry Growww Digital, ktorá pôsobý v celom stredoeurópskom regióne. Bavili sme sa o tom, aký je rozdiel medzi lokálnou online agentúrou a agentúrou, ktorá rieši viacero trhov. Laco je v biznise už viac ako 10 rokov a Growww Digital beží už 6 rokov. Momentálne operuje v 15-20 krajinách ako napríklad: Slovensko, Česko, Maďarsko, Rumunsko, Slovinsko, Chorvátsko, Srbsko a Rumunsko. Jeho agečentúra sa zameriava na performance. Majú klientov ako Mall, Popgom a Electronic Star. László predtým pôsobil v Profesii ako online manažér, minulý rok bol aj Google trenérom pre export.

Ako funguje online agentúra pôsobiaca vo viac ako 15 krajinách (László Szabó, Growww Digital)

V rozhovore sa dozviete:

    • 1:10 aká je jeho pozícia vo firme a za čo je zodpovedný,
    • 3:00 ktorí klienti im robia gro tržieb,
    • 4:07 aká je štruktúra firmy, ktorá pôsobí na viacerých trhoch, kde sedia ich zamestnanci,
    • 8:00 akým spôsobom majú nastavenú kontrolu a odmeňovanie zamestnancov,
    • 10:18 ako majú nastavený provízny systém s klientami,
    • 15:02 ako získavajú klientov a podľa čoho si vyberajú spolupráce,
    • 19:23 ako riešia dozorovanie a kontroling externistov a kvality ich práce,
    • 23:31 ako riešia personálne problémy vo firme

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška  – Spotibo)
5 min. čítanie

Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška – Spotibo)

SEO je magický pojem, ktorý je tu s nami už desaťročia. Aj keď niektorí sa každý rok tvária, že teraz už určite zomrie a nebude ho potrebné riešiť, stále tu je a stále funguje. Ako správne nastaviť SEO stratégiu, či má zmysel konzultovať prácu aj s treťou stranou a aké sú vyhliadky v tejto oblasti […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+