Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako Euro 2024 podporuje výdavky v Spojenom kráľovstve

Keďže sme takmer v polovici Majstrovstiev Európy vo futbale, pre futbalových fanúšikov to znamená leto plné zábavy a prevetranej peňaženky. Viete z toho vyťažiť?

Ako Euro 2024 podporuje výdavky v Spojenom kráľovstve
Zdroj: Depositphotos

Z nedávneho prieskumu BRC vyplynulo, že 13 % zvýši svoje výdavky na potraviny, pivo, víno a liehoviny. 9 % opýtaných plánuje organizovať alebo sa zúčastňovať na stretnutiach s priateľmi a rodinou, aby sledovali zápasy. Oficiálny merch si chce zakúpiť asi 4 % respondentov a 6 % si kúpi nový televízor alebo zariadenie, aby mohli sledovať dianie.

Podľa Krisa Hamera, riaditeľa BRC riaditeľ pre strategické plánovanie, to britským predajcom s potravinami, elektronikou a oficiálnym merchom „môže priniesť hattrick“.

Samostatná štúdia VoucherCode a GlobalData sa zaoberala vplyvom Euro 2024 na hospodárstvo Spojeného kráľovstva. Z prieskumu vyplynulo, že 35,4 milióna bude sledovať turnaj doma, v krčmách a reštauráciách, pričom 30,7 milióna bude sledovať aspoň jeden zápas, v ktorom sa predstaví anglický tím.

Zdroj: Euronews.com

Správa odhaduje, že Euro 2024 prinesie do britskej ekonomiky 2,75 miliardy libier vďaka zvýšeným výdavkom na predaj potravín a nápojov, elektroniky, suvenírov, grilovania a ďalších produktov. Polovica z toho pripadne na potraviny a nápoje, presnejšie 1,67 miliardy libier.

Z hľadiska nápojov je jasným víťazom pivo, ktorého sa počas turnaja vypije 82 miliónov litrov. Obľúbené bude aj víno a Aperol Spritz.

Turnaj nezvyšuje výdavky len v Spojenom kráľovstve, ale aj v iných európskych krajinách. Podľa prieskumu spoločnosti GfK x NielsenIQ sa vo Francúzsku tento rok predalo o 110 000 televízorov viac v dôsledku Eura UEFA a olympijských hier 2024 v Paríži. Po kvalifikácii Turecka na Euro došlo v tejto krajine k veľkému nárastu predaja televízorov s veľkou obrazovkou.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+