Zaujíma ma
4. decembra 2018

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge
4. decembra 2018

Ako dokáže UX pomôcť ecommercu (Michal Blažej, Lighting Beetle)

Michal Blažej je zakladateľom UX štúdia Lighting Beetle a asociácie SUXA (Slovenská User Experience Asociácia). Firma Lighting Beetle má za sebou bohaté skúsenosti a spoluprácu klientmi ako sú Union, Hopin, Orange alebo Dôvera. V našom rozhovore sa s Mišo porozprávame o tom, ako prebiehal redizajn webu pre Martinus, a tým Vám priblížime ako konkrétne vyzerá UX projekt, keď na ňom pracuje tím Lighting Beetle. V závere sa s nami Mišo podelí o pár tipov ako postupovať, pokiaľ chcete UX využiť na svojom webe sami.

Čo sa v rozhovore dozviete?

  • Ako vznikol názov Lighting Beetle.
  • Ako vyzerali Mišove začiatky pred založením eseročky.
  • Čo znamená UX (user experience) pre štúdio Lighting Beetle.
  • S akými spoločnosťami a firmami Lighting Beetle spolupracuje.
  • Ako vyzerala spolupráca s Martinusom.
  • Prečo a ako si Martinus vybral práve Lighting Beetle.
  • Ako sa vyhnúť tomu, aby klesli konverzie klienta.
  • Ako svojpomocne využiť UX na vlastnom webe a akým spôsobom vám pri tom môžu pomôcť užívatelia.
  • Prečo Mišo odporúča držať sa 10 heuristík (pravidiel) Nielsen Norman Group.

Autor článku

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Prihláste sa do newsletteru

Odberom súhlasíš so zasielaním a týmto úprimným dokumentom, ktorý som k tomu pripravil.