1 min. čítanie

Ako dokáže UX pomôcť ecommercu (Michal Blažej, Lighting Beetle)

Michal Blažej je zakladateľom UX štúdia Lighting Beetle a asociácie SUXA (Slovenská User Experience Asociácia). Firma Lighting Beetle má za sebou bohaté skúsenosti a spoluprácu klientmi ako sú Union, Hopin, Orange alebo Dôvera. V našom rozhovore sa s Mišo porozprávame o tom, ako prebiehal redizajn webu pre Martinus, a tým Vám priblížime ako konkrétne vyzerá UX projekt, keď na ňom pracuje tím Lighting Beetle. V závere sa s nami Mišo podelí o pár tipov ako postupovať, pokiaľ chcete UX využiť na svojom webe sami.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Čo sa v rozhovore dozviete?

  • Ako vznikol názov Lighting Beetle.
  • Ako vyzerali Mišove začiatky pred založením eseročky.
  • Čo znamená UX (user experience) pre štúdio Lighting Beetle.
  • S akými spoločnosťami a firmami Lighting Beetle spolupracuje.
  • Ako vyzerala spolupráca s Martinusom.
  • Prečo a ako si Martinus vybral práve Lighting Beetle.
  • Ako sa vyhnúť tomu, aby klesli konverzie klienta.
  • Ako svojpomocne využiť UX na vlastnom webe a akým spôsobom vám pri tom môžu pomôcť užívatelia.
  • Prečo Mišo odporúča držať sa 10 heuristík (pravidiel) Nielsen Norman Group.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+