Umelá inteligencia sa často považuje za niečo, čo nás časom ovládne. Ale pokiaľ ju uchopíte správne, vie veľmi dobre poslúžiť. Ide najmä o to, aké vstupné dáta dodáte, podľa toho následne bude vyzerať aj výsledok. Ako dosiahnuť krajšie a výkonnejšie reklamy cez remarketing, čo k tomu e-shop potrebuje a koľko takáto sranda stojí, nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Dominik Hrabčák, Business strategist v dabl.
Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”.
Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná.
Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu.
Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie.
Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe.
Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”.
Moje obľúbené motivačné bláboly:
👍 “Done is better than perfect”
👍 “Nestrelíš, nedáš gól”
👍 “Aj pád na hubu je krok vpred”
👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať”
Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.
Tento článok ti prináša
dabl.
Tvorené srdcom, schválené mysľou. „Tvorené srdcom“ hovorí o vnútornej vášni, ktorá poháňa naše inovácie. „Schválené mysľou“ podčiarkuje význam dôkladnej úvahy a kritického myslenia. Zatiaľ čo vášeň podnecuje naše nápady, je to sila našich myšlienok, ktorá ich premieňa na vynaliezavé riešenia. Sme marketingový powerhouse, ktorého stredobodom sú ľudia. Sme tu, ak nás potrebuješ.
Digitálna reklama prechádza výraznými zmenami. Kľúčovým faktorom úspechu je schopnosť oslovovať relevantné publikum prostredníctvom moderných technológií, ako je umelá inteligencia, a pokročilých formátov reklamy. Dôraz sa presúva z kvantity na kvalitu – namiesto slepého naháňania preklikov je dôležitejšia viditeľnosť reklám a ich zapamätateľnosť. Efektívne kampane vyžadujú správnu prácu s dátami, ktorých analýza umožňuje informované rozhodovanie, […]
Billboardy a celkovo OOH plochy sú jednou z kontroverzných tém. Samozrejme ide o vizuálny smog a celkové preplnenie verejného priestoru týmito pútačmi. Ale v marketingovom mixe majú stále svoje pevné miesto a pre niektoré spoločnosti vedia byť kľúčové. Či sú billboardy stále dobrý komunikačný kanál, kedy začali do OOH prichádzať online firmy a ako si […]