1 min. čítanie

Ako by sa online marketéri mali vzdelávať na rýchlo meniacom sa trhu (Michal Stín, exTruniversity)

Michal Stín sa ako freelancer v súčasnosti venuje komplexnému online marketingovému poradenstvu a od roku 2016 je aj certifikovaným Google trénerom. V tomto rozhovore však budeme rozoberať tému vzdelávania. Mišo je spoluzakladateľom úspešného projektu Truniversity, ktorý Learn2code odkúpili za "1 000 000 eur". Ako sa to celé udialo?

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Mišo nám tiež ako inšpiráciu poskytne svoj vlastný prístup k vzdelávaniu, koľko času mu venuje, aké témy si vyberá či aké médiá využíva. Zároveň nám poodhalí, o čom je nový projekt Data-driven brand a čo od neho očakáva.

V rozhovore s Mišom sa dozviete:

  • Ako sa začal príbeh vzdelávacieho projektu Truniversity.
  • V čom videl Mišo jeho potenciál.
  • Ako pristupoval/pristupuje k vlastnému vzdelávaniu.
  • Aké médií na vzdelávanie využíva, čo by odporučil.
  • Koľko času vzdelávaniu venuje a či to považuje za pracovný čas.
  • Ako zistil, že vlastné školenia obohacujú aj jeho.
  • V akých témach sa momentálne vzdeláva, v čom sa chce vyznať lepšie.
  • Aká je myšlienka nového projektu Data-driven brand a čo od neho očakáva.
  • Či sa podľa Miša oplatí aj iný značkám písať o tom, ako robia na veciach.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+