1 min. čítanie

Ako by sa online marketéri mali vzdelávať na rýchlo meniacom sa trhu (Michal Stín, exTruniversity)

Michal Stín sa ako freelancer v súčasnosti venuje komplexnému online marketingovému poradenstvu a od roku 2016 je aj certifikovaným Google trénerom. V tomto rozhovore však budeme rozoberať tému vzdelávania. Mišo je spoluzakladateľom úspešného projektu Truniversity, ktorý Learn2code odkúpili za "1 000 000 eur". Ako sa to celé udialo?

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge
|

Mišo nám tiež ako inšpiráciu poskytne svoj vlastný prístup k vzdelávaniu, koľko času mu venuje, aké témy si vyberá či aké médiá využíva. Zároveň nám poodhalí, o čom je nový projekt Data-driven brand a čo od neho očakáva.

V rozhovore s Mišom sa dozviete:

  • Ako sa začal príbeh vzdelávacieho projektu Truniversity.
  • V čom videl Mišo jeho potenciál.
  • Ako pristupoval/pristupuje k vlastnému vzdelávaniu.
  • Aké médií na vzdelávanie využíva, čo by odporučil.
  • Koľko času vzdelávaniu venuje a či to považuje za pracovný čas.
  • Ako zistil, že vlastné školenia obohacujú aj jeho.
  • V akých témach sa momentálne vzdeláva, v čom sa chce vyznať lepšie.
  • Aká je myšlienka nového projektu Data-driven brand a čo od neho očakáva.
  • Či sa podľa Miša oplatí aj iný značkám písať o tom, ako robia na veciach.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
7 min. čítanie

Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Prechod z neplateného obsahu na ten platený býva vo väčšine prípadov extrémne náročný a bolestivý. Ľudia si už zvykli, že majú niečo zadarmo a teraz ich zrazu presviedčať, aby platili, sa zdá byť nemožné. Toldo ako aplikácia pre podcasterov sa snaží zmeniť zmýšľanie ľudí, prečo by mali svojich obľúbených tvorcov podporovať. Ako sa do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Aj zákazníci v zahraničí sú rozmaznaní. Nezabúdajte na logistické štandardy ani pri expanzii (Alex Jančo, Packeta)
6 min. čítanie

Aj zákazníci v zahraničí sú rozmaznaní. Nezabúdajte na logistické štandardy ani pri expanzii (Alex Jančo, Packeta)

Z hľadiska expanzie sme si v nedávnej minulosti uvádzali už mnoho príkladov. Čo sú správne krajiny, koľko peňazí potrebujete, akú marketingovú stratégiu zvoliť… No stále sme nehovorili o kľúčovej časti – expanzii. Dá sa v dnešnom e-commerce uspieť aj bez vlastnej značky, ako veľmi dôležité je informovať zákazníka o stave objednávky a ako funguje doručovanie […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+