Mišo nám tiež ako inšpiráciu poskytne svoj vlastný prístup k vzdelávaniu, koľko času mu venuje, aké témy si vyberá či aké médiá využíva. Zároveň nám poodhalí, o čom je nový projekt Data-driven brand a čo od neho očakáva.
V rozhovore s Mišom sa dozviete:
- Ako sa začal príbeh vzdelávacieho projektu Truniversity.
- V čom videl Mišo jeho potenciál.
- Ako pristupoval/pristupuje k vlastnému vzdelávaniu.
- Aké médií na vzdelávanie využíva, čo by odporučil.
- Koľko času vzdelávaniu venuje a či to považuje za pracovný čas.
- Ako zistil, že vlastné školenia obohacujú aj jeho.
- V akých témach sa momentálne vzdeláva, v čom sa chce vyznať lepšie.
- Aká je myšlienka nového projektu Data-driven brand a čo od neho očakáva.
- Či sa podľa Miša oplatí aj iný značkám písať o tom, ako robia na veciach.