Zaujíma ma
22. januára 2019

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge
22. januára 2019

Ako by sa online marketéri mali vzdelávať na rýchlo meniacom sa trhu (Michal Stín, exTruniversity)

Michal Stín sa ako freelancer v súčasnosti venuje komplexnému online marketingovému poradenstvu a od roku 2016 je aj certifikovaným Google trénerom. V tomto rozhovore však budeme rozoberať tému vzdelávania. Mišo je spoluzakladateľom úspešného projektu Truniversity, ktorý Learn2code odkúpili za „1 000 000 eur“. Ako sa to celé udialo?

Mišo nám tiež ako inšpiráciu poskytne svoj vlastný prístup k vzdelávaniu, koľko času mu venuje, aké témy si vyberá či aké médiá využíva. Zároveň nám poodhalí, o čom je nový projekt Data-driven brand a čo od neho očakáva.

V rozhovore s Mišom sa dozviete:

  • Ako sa začal príbeh vzdelávacieho projektu Truniversity.
  • V čom videl Mišo jeho potenciál.
  • Ako pristupoval/pristupuje k vlastnému vzdelávaniu.
  • Aké médií na vzdelávanie využíva, čo by odporučil.
  • Koľko času vzdelávaniu venuje a či to považuje za pracovný čas.
  • Ako zistil, že vlastné školenia obohacujú aj jeho.
  • V akých témach sa momentálne vzdeláva, v čom sa chce vyznať lepšie.
  • Aká je myšlienka nového projektu Data-driven brand a čo od neho očakáva.
  • Či sa podľa Miša oplatí aj iný značkám písať o tom, ako robia na veciach.

Autor článku

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.