2 min. čítanie

Ako by mal začať e-shop s marketingom? Prvé kroky k tomu, aby mal e-shop funkčný marketing (Martin Bulák, BOOSTERS)

Martin Bulák sa zaoberá online marketingom už viac ako 20 rokov. Aktuálne vedie online marketingovú agentúru BOOSTERS, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na PPC kampane. V tomto rozhovore vám priblíži, ako správne nastaviť PPC reklamu a aké dôležité je správne nastavenie celkového marketingu nie len samotnej reklamy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:39 Aký je rozdiel medzi marketingom a reklamou?
  • 03:10 Aký prvok marketingu najčastejšie klienti podceňujú mimo reklamu?
  • 04:34 Akceptujú klienti vaše zhodnotenie ich web stránky pred nastavením PPC reklamy?
  • 06:10 Pred dopytom PPC reklamy od reklamnej agentúry je potrebné, aby si klient najal marketingového konzultanta?
  • 09:36 Je niečo z marketingu, čo sa dá robiť a neustále zlepšovať zadarmo?
  • 14:02 Čo je prvým krokom pri nastavovaní reklamy po celkovom zhodnotení web stránky klienta?
  • 20:16 Sú aj iné kanály okrem facebooku, ktoré by mal klient využiť pri nastavovaní PPC reklamy?
  • 22:37 Majú klienti iracionálne rozhodnutia v rámci nastavovania reklamy?
  • 24:23 Je vhodné na začiatku propagácie sa zamerať na natívny obsah?
  • 26:37 Odporúčal by si pri nastavovaní PPC reklamy freelancera alebo agentúru?
  • 30:09 Vedel by si eshoper vytvoriť PPC reklamu aj sám?
  • 31:17 Je pre agentúru lepšie, ak má klient predchádzajúcu skúsenosť s nastavovaním PPC reklamy?
  • 32:41 Čo by si začiatočníkom v ecommerce odporúčal?
  • 35:12 Záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+