2 min. čítanie

Ako by mal začať e-shop s marketingom? Prvé kroky k tomu, aby mal e-shop funkčný marketing (Martin Bulák, BOOSTERS)

Martin Bulák sa zaoberá online marketingom už viac ako 20 rokov. Aktuálne vedie online marketingovú agentúru BOOSTERS, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na PPC kampane. V tomto rozhovore vám priblíži, ako správne nastaviť PPC reklamu a aké dôležité je správne nastavenie celkového marketingu nie len samotnej reklamy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:39 Aký je rozdiel medzi marketingom a reklamou?
  • 03:10 Aký prvok marketingu najčastejšie klienti podceňujú mimo reklamu?
  • 04:34 Akceptujú klienti vaše zhodnotenie ich web stránky pred nastavením PPC reklamy?
  • 06:10 Pred dopytom PPC reklamy od reklamnej agentúry je potrebné, aby si klient najal marketingového konzultanta?
  • 09:36 Je niečo z marketingu, čo sa dá robiť a neustále zlepšovať zadarmo?
  • 14:02 Čo je prvým krokom pri nastavovaní reklamy po celkovom zhodnotení web stránky klienta?
  • 20:16 Sú aj iné kanály okrem facebooku, ktoré by mal klient využiť pri nastavovaní PPC reklamy?
  • 22:37 Majú klienti iracionálne rozhodnutia v rámci nastavovania reklamy?
  • 24:23 Je vhodné na začiatku propagácie sa zamerať na natívny obsah?
  • 26:37 Odporúčal by si pri nastavovaní PPC reklamy freelancera alebo agentúru?
  • 30:09 Vedel by si eshoper vytvoriť PPC reklamu aj sám?
  • 31:17 Je pre agentúru lepšie, ak má klient predchádzajúcu skúsenosť s nastavovaním PPC reklamy?
  • 32:41 Čo by si začiatočníkom v ecommerce odporúčal?
  • 35:12 Záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+