AIDA je skratka, ktorá v sebe skrýva pojmy pozornosť, záujem, túžba a akcia. Tieto pojmy označujú procesy, ktorými prechádza spotrebiteľ predtým, než si kúpi produkt. Prvým z nich je pozornosť, teda zákazník upriami svoju pozornosť na konkrétny produkt, alebo službu. Druhým z nich je záujem zákazníka o produkt, alebo službu. Ďalej je to vzbudenie túžby u človeka vlastniť produkt, alebo využiť ponúkanú službu. V ideálnom prípade by celý tento proces mal končiť akciou, teda nákupom u spotrebiteľa.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]