AIDA je skratka, ktorá v sebe skrýva pojmy pozornosť, záujem, túžba a akcia. Tieto pojmy označujú procesy, ktorými prechádza spotrebiteľ predtým, než si kúpi produkt. Prvým z nich je pozornosť, teda zákazník upriami svoju pozornosť na konkrétny produkt, alebo službu. Druhým z nich je záujem zákazníka o produkt, alebo službu. Ďalej je to vzbudenie túžby u človeka vlastniť produkt, alebo využiť ponúkanú službu. V ideálnom prípade by celý tento proces mal končiť akciou, teda nákupom u spotrebiteľa.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]