AI dokáže spracovať obrovské množstvo dát
Umelá inteligencia (AI) dokáže neuveriteľne rýchlo spracovať a využiť obrovské množstvo informácií dostupných na internete. Preto má aj komplexné znalosti o energetických nápojoch, od ich zložiek cez dostupné zdravotné výskumy až po výsledky predaja a spätnú väzbu od spotrebiteľov. Dokáže tiež analyzovať najnovšie trendy a informácie.
Spoločnosť HELL ENERGY najprv poverila AI vývojom nového energetického nápoja. AI potom použila najnovšie informácie na vytvorenie najlepšej možnej receptúry. Pritom zohľadňovala nielen želania a požiadavky spotrebiteľov, ale jej cieľom bolo aj vytvoriť dokonalý nápoj so skvelou chuťou.
Ako najinteligentnejšia entita na svete považuje AI svoje dielo za dokonalé. Svoj energetický nápoj obohatila o vitamíny, aminokyseliny a množstvo prospešných bylín. Tým sa však úspech spoločnosti AI nekončí. Zabezpečila tiež, aby nový nápoj spĺňal právne predpisy vrátane nariadení Európskeho úradu pre bezpečnosť potravín a dodržiavania odporúčaných denných dávok.
AI vytvorila celkovo tri nové príchute. Prostredníctvom prelomovej technológie potom všetky tri zdigitalizovala, otestovala a analyzovala rozsiahle údaje a štatistiky. A nakoniec vybrala víťaznú príchuť – jedinečnú a osviežujúcu kombináciu Tutti-frutti a Berry blast. Ide o absolútne svetové prvenstvo, prvýkrát, čo umelá inteligencia vytvorila produkt takýmto sofistikovaným spôsobom na trhu s energetickými nápojmi
Ochrana receptúry
Zloženie je prísne tajné a AI dokonca navrhla odporúčania na jeho ochranu. Z bezpečnostných dôvodov je receptúra zálohovaná len na jednom vysoko zabezpečenom počítači v sídle spoločnosti HELL ENERGY v Maďarsku. AI však nenechala nič na náhodu a uložila aj druhú kópiu receptu v prísne zabezpečenom trezore vo Švajčiarsku.
Po tom, čo AI vytvorila tento jedinečný výtvor, nebolo prekvapením, že navrhla aj obal nového nápoja. Samotná plechovka odráža najnovšie trendy a vyžaruje mladistvú a “cool” atmosféru. Pri návrhu obalu spoločnosť AI použila farebnú schému HELL ENERGY, ale pridala aj svoj vlastný digitálny štýl.
Pretože nový produkt s názvom “HELL A.I.” je výsledkom výnimočného a jedinečného procesu, ktorý nemá vo svete obdobu, rozhodli sa zamestnanci spoločnosti produkt otestovať. Nový nápoj bol podrobený prísnej kontrole kvality a chuti. Výsledok potvrdil, že AI odviedla naozaj dobrú prácu!
Využívanie umelej inteligencie pri vývoji nových produktov predstavuje obrovskú príležitosť pre mnohé odvetvia a v potravinárskom priemysle doslova novú éru. Vďaka svojim schopnostiam dokáže AI rýchlo triediť a analyzovať veľké množstvo internetových údajov v priebehu niekoľkých minút alebo sekúnd. Tým sa výrazne skracuje aj proces výroby nového výrobku – z pôvodných 1 – 2 rokov na 1 mesiac. Tento proces je výsledkom spolupráce, pričom na vývoji nového energetického nápoja sa podieľalo niekoľko systémov AI, z ktorých každý vyniká v inej oblasti. Na svete už existuje viac ako 100 systémov umelej inteligencie a ich spolupráca priniesla nespočetné množstvo inovácií.
Nový produkt sa vyrába v jednej z najmodernejších tovární na výrobu nápojov v Európe. Toto leto bude energetický nápoj HELL A.I. dostupný vo viac ako 60 krajinách vrátane Slovenskej republiky.
Tlačová správa