Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

AI vytvorila vlastný energetický nápoj. Zloženie je prísne tajné, Slováci ho ochutnajú počas prázdnin

Umelá inteligencia spôsobila revolúciu v odvetví energetických nápojov. Spoločnosť HELL ENERGY bola v skutočnosti prvou spoločnosťou na svete, ktorá vyvinula energetický nápoj kompletne vyrobený pomocou umelej inteligencie. Každý prvok novej príchute, dokonale vybrané ingrediencie, originálny dizajn a dokonca aj marketingová stratégia boli vyvinuté umelou inteligenciou. A výsledok dokonca sama ochutnala.

AI vytvorila vlastný energetický nápoj. Zloženie je prísne tajné, Slováci ho ochutnajú počas prázdnin
Zdroj: FEEDIT

AI dokáže spracovať obrovské množstvo dát

Umelá inteligencia (AI) dokáže neuveriteľne rýchlo spracovať a využiť obrovské množstvo informácií dostupných na internete. Preto má aj komplexné znalosti o energetických nápojoch, od ich zložiek cez dostupné zdravotné výskumy až po výsledky predaja a spätnú väzbu od spotrebiteľov. Dokáže tiež analyzovať najnovšie trendy a informácie.

Spoločnosť HELL ENERGY najprv poverila AI vývojom nového energetického nápoja. AI potom použila najnovšie informácie na vytvorenie najlepšej možnej receptúry. Pritom zohľadňovala nielen želania a požiadavky spotrebiteľov, ale jej cieľom bolo aj vytvoriť dokonalý nápoj so skvelou chuťou.

Týždenný podcast UPdate

Ako najinteligentnejšia entita na svete považuje AI svoje dielo za dokonalé. Svoj energetický nápoj obohatila o vitamíny, aminokyseliny a množstvo prospešných bylín. Tým sa však úspech spoločnosti AI nekončí. Zabezpečila tiež, aby nový nápoj spĺňal právne predpisy vrátane nariadení Európskeho úradu pre bezpečnosť potravín a dodržiavania odporúčaných denných dávok. 

AI vytvorila celkovo tri nové príchute. Prostredníctvom prelomovej technológie potom všetky tri zdigitalizovala, otestovala a analyzovala rozsiahle údaje a štatistiky. A nakoniec vybrala víťaznú príchuť – jedinečnú a osviežujúcu kombináciu Tutti-frutti a Berry blast. Ide o absolútne svetové prvenstvo, prvýkrát, čo umelá inteligencia vytvorila produkt takýmto sofistikovaným spôsobom na trhu s energetickými nápojmi

Ochrana receptúry

Zloženie je prísne tajné a AI dokonca navrhla odporúčania na jeho ochranu. Z bezpečnostných dôvodov je receptúra zálohovaná len na jednom vysoko zabezpečenom počítači v sídle spoločnosti HELL ENERGY v Maďarsku. AI však nenechala nič na náhodu a uložila aj druhú kópiu receptu v prísne zabezpečenom trezore vo Švajčiarsku.

Po tom, čo AI vytvorila tento jedinečný výtvor, nebolo prekvapením, že navrhla aj obal nového nápoja.  Samotná plechovka odráža najnovšie trendy a vyžaruje mladistvú a “cool” atmosféru. Pri návrhu obalu spoločnosť AI použila farebnú schému HELL ENERGY, ale pridala aj svoj vlastný digitálny štýl.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pretože nový produkt s názvom “HELL A.I.” je výsledkom výnimočného a jedinečného procesu, ktorý nemá vo svete obdobu, rozhodli sa zamestnanci spoločnosti produkt otestovať. Nový nápoj bol podrobený prísnej kontrole kvality a chuti. Výsledok potvrdil, že AI odviedla naozaj dobrú prácu!

Využívanie umelej inteligencie pri vývoji nových produktov predstavuje obrovskú príležitosť pre mnohé odvetvia a v potravinárskom priemysle doslova novú éru. Vďaka svojim schopnostiam dokáže AI rýchlo triediť a analyzovať veľké množstvo internetových údajov v priebehu niekoľkých minút alebo sekúnd. Tým sa výrazne skracuje aj proces výroby nového výrobku – z pôvodných 1 – 2 rokov na 1 mesiac. Tento proces je výsledkom spolupráce, pričom na vývoji nového energetického nápoja sa podieľalo niekoľko systémov AI, z ktorých každý vyniká v inej oblasti. Na svete už existuje viac ako 100 systémov umelej inteligencie a ich spolupráca priniesla nespočetné množstvo inovácií.

Nový produkt sa vyrába v jednej z najmodernejších tovární na výrobu nápojov v Európe. Toto leto bude energetický nápoj HELL A.I. dostupný vo viac ako 60 krajinách vrátane Slovenskej republiky.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+