3 min. čítanie

AI vytvorila vlastný energetický nápoj. Zloženie je prísne tajné, Slováci ho ochutnajú počas prázdnin

Umelá inteligencia spôsobila revolúciu v odvetví energetických nápojov. Spoločnosť HELL ENERGY bola v skutočnosti prvou spoločnosťou na svete, ktorá vyvinula energetický nápoj kompletne vyrobený pomocou umelej inteligencie. Každý prvok novej príchute, dokonale vybrané ingrediencie, originálny dizajn a dokonca aj marketingová stratégia boli vyvinuté umelou inteligenciou. A výsledok dokonca sama ochutnala.

AI vytvorila vlastný energetický nápoj. Zloženie je prísne tajné, Slováci ho ochutnajú počas prázdnin
Zdroj: FEEDIT

AI dokáže spracovať obrovské množstvo dát

Umelá inteligencia (AI) dokáže neuveriteľne rýchlo spracovať a využiť obrovské množstvo informácií dostupných na internete. Preto má aj komplexné znalosti o energetických nápojoch, od ich zložiek cez dostupné zdravotné výskumy až po výsledky predaja a spätnú väzbu od spotrebiteľov. Dokáže tiež analyzovať najnovšie trendy a informácie.

Spoločnosť HELL ENERGY najprv poverila AI vývojom nového energetického nápoja. AI potom použila najnovšie informácie na vytvorenie najlepšej možnej receptúry. Pritom zohľadňovala nielen želania a požiadavky spotrebiteľov, ale jej cieľom bolo aj vytvoriť dokonalý nápoj so skvelou chuťou.

Týždenný podcast UPdate

Ako najinteligentnejšia entita na svete považuje AI svoje dielo za dokonalé. Svoj energetický nápoj obohatila o vitamíny, aminokyseliny a množstvo prospešných bylín. Tým sa však úspech spoločnosti AI nekončí. Zabezpečila tiež, aby nový nápoj spĺňal právne predpisy vrátane nariadení Európskeho úradu pre bezpečnosť potravín a dodržiavania odporúčaných denných dávok. 

AI vytvorila celkovo tri nové príchute. Prostredníctvom prelomovej technológie potom všetky tri zdigitalizovala, otestovala a analyzovala rozsiahle údaje a štatistiky. A nakoniec vybrala víťaznú príchuť – jedinečnú a osviežujúcu kombináciu Tutti-frutti a Berry blast. Ide o absolútne svetové prvenstvo, prvýkrát, čo umelá inteligencia vytvorila produkt takýmto sofistikovaným spôsobom na trhu s energetickými nápojmi

Ochrana receptúry

Zloženie je prísne tajné a AI dokonca navrhla odporúčania na jeho ochranu. Z bezpečnostných dôvodov je receptúra zálohovaná len na jednom vysoko zabezpečenom počítači v sídle spoločnosti HELL ENERGY v Maďarsku. AI však nenechala nič na náhodu a uložila aj druhú kópiu receptu v prísne zabezpečenom trezore vo Švajčiarsku.

Po tom, čo AI vytvorila tento jedinečný výtvor, nebolo prekvapením, že navrhla aj obal nového nápoja.  Samotná plechovka odráža najnovšie trendy a vyžaruje mladistvú a “cool” atmosféru. Pri návrhu obalu spoločnosť AI použila farebnú schému HELL ENERGY, ale pridala aj svoj vlastný digitálny štýl.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pretože nový produkt s názvom “HELL A.I.” je výsledkom výnimočného a jedinečného procesu, ktorý nemá vo svete obdobu, rozhodli sa zamestnanci spoločnosti produkt otestovať. Nový nápoj bol podrobený prísnej kontrole kvality a chuti. Výsledok potvrdil, že AI odviedla naozaj dobrú prácu!

Využívanie umelej inteligencie pri vývoji nových produktov predstavuje obrovskú príležitosť pre mnohé odvetvia a v potravinárskom priemysle doslova novú éru. Vďaka svojim schopnostiam dokáže AI rýchlo triediť a analyzovať veľké množstvo internetových údajov v priebehu niekoľkých minút alebo sekúnd. Tým sa výrazne skracuje aj proces výroby nového výrobku – z pôvodných 1 – 2 rokov na 1 mesiac. Tento proces je výsledkom spolupráce, pričom na vývoji nového energetického nápoja sa podieľalo niekoľko systémov AI, z ktorých každý vyniká v inej oblasti. Na svete už existuje viac ako 100 systémov umelej inteligencie a ich spolupráca priniesla nespočetné množstvo inovácií.

Nový produkt sa vyrába v jednej z najmodernejších tovární na výrobu nápojov v Európe. Toto leto bude energetický nápoj HELL A.I. dostupný vo viac ako 60 krajinách vrátane Slovenskej republiky.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+