1 min. čítanie

Agregátor Berlin Brands Group prepúšťa 10 % zamestnancov

Spoločnosť Berlin Brands Group, ktorá sa len minulý rok stala jednorožcom, musela prepustiť 10 % svojich zamestnancov. Celkovo nemecký agregátor prepustí približne sto zamestnancov. 

Agregátor Berlin Brands Group prepúšťa 10 % zamestnancov

Pre agregátory nastáva bod zlomu

Počas posledných dvoch rokov celý ecommerce exponenciálne rástol, no teraz rast spomaľuje. Namiesto agresívneho rastu sa Berlin Brands Group zameria na ziskovosť.

V rozhovore pre nemecký denník Handelsblatt, Peter Chaljawski, zakladateľ spoločnosti Berlin Brands Group (BBG), povedal, že pre agregátory trhov práve teraz nastáva zlomový bod. Obchodný model sa často zameriava na zabezpečenie ďalšieho rastu získaných značiek. No realita je oproti očakávaniam iná a spoločnosti musia znižovať náklady.

BBG je najväčším agregátorom v Európe

V uplynulých rokoch spoločnosť získala takmer miliardu dolárov na akvizície značiek elektronického obchodu a rozvoj medzinárodnej logistickej siete. V Európe je Berlin Brands Group najväčšou spoločnosťou na akvizíciu predajcov, ktorí predávajú cez Amazon.

Podľa spoločnosti Marketplace Pulse, ktorá pravidelne vykonáva prieskum agregátorov, existuje na celom svete približne sto startupov s týmto zameraním. Celkovo disponujú sumou takmer 15 miliárd dolárov, ktoré môžu investovať do značiek predávajúcich na online trhoviskách.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+