Viac ako 100 rozdaných ocenení
Na festivale kreativity Golden Drum v slovinskom Portoroži sa už rozdali všetky trofeje. Celkovo udelil 12 Grand Prix, 29 zlatých, 37 strieborných a 50 bronzových ocenení. Trofej pre agentúru roka získala agentúra LePub a cenu pre sieť roka získala spoločnosť McCann Worldgroup. Titul nezávislej agentúry roka získala bratislavská agentúra This is Locco.
Najúspešnejšou značkou tohto ročníka bola Mastercard, ktorá zbierala ocenenia najmä so svojím projektom Where To Settle, ktorý už zaznamenal výrazný úspech na tohtoročnom Cannes Lions. Jeden z tvorcov tejto kampane – Marcin Sosiński zo spoločnosti McCann Poland – bol zároveň vyhlásený za kreatívneho riaditeľa roka.
Izraelská spoločnosť Mud production získala titul Produkčná agentúra roka a titul Digitálna agentúra roka získala MRM Romania. Trofej pre Mediálnu agentúru roka, ktorá sa tento rok udeľovala po prvýkrát, putovala tiež do Rumunska – získala ju UM Romania, ale na treťom mieste sa umiestnili českí zástupcovia a Hero & Outlaw s Mediabrands CZ.
Golden Drum udelil aj cenu pre najúspešnejšiu agentúru v jadranskom regióne, ktorú získala Via Media z Bosny a Hercegoviny.
Najnovším členom Siene slávy Golden Drum sa oficiálne stal Catalin Dobre, Co-CEO a Chief Creative Officer spoločnosti McCann Worldgroup Romania a regionálny kreatívny riaditeľ McCann pre strednú a východnú Európu, ktorého menovanie oznámil festival už v máji.
Credit: Mam.cz