2 min. čítanie

Agentúra This is Locco získala ocenenie na Golden Drum

Agentúra LePub bola na festivale kreativity Golden Drum vyhlásená za agentúru roka a trofej za nezávislú agentúru roka získala slovenská agentúra This Is Locco.

Agentúra This is Locco získala ocenenie na Golden Drum

Viac ako 100 rozdaných ocenení

Na festivale kreativity Golden Drum v slovinskom Portoroži sa už rozdali všetky trofeje. Celkovo udelil 12 Grand Prix, 29 zlatých, 37 strieborných a 50 bronzových ocenení. Trofej pre agentúru roka získala agentúra LePub a cenu pre sieť roka získala spoločnosť McCann Worldgroup. Titul nezávislej agentúry roka získala bratislavská agentúra This is Locco.

Najúspešnejšou značkou tohto ročníka bola Mastercard, ktorá zbierala ocenenia najmä so svojím projektom Where To Settle, ktorý už zaznamenal výrazný úspech na tohtoročnom Cannes Lions. Jeden z tvorcov tejto kampane – Marcin Sosiński zo spoločnosti McCann Poland – bol zároveň vyhlásený za kreatívneho riaditeľa roka.

Týždenný podcast UPdate

Izraelská spoločnosť Mud production získala titul Produkčná agentúra roka a titul Digitálna agentúra roka získala MRM Romania. Trofej pre Mediálnu agentúru roka, ktorá sa tento rok udeľovala po prvýkrát, putovala tiež do Rumunska – získala ju UM Romania, ale na treťom mieste sa umiestnili českí zástupcovia a Hero & Outlaw s Mediabrands CZ.

Golden Drum udelil aj cenu pre najúspešnejšiu agentúru v jadranskom regióne, ktorú získala Via Media z Bosny a Hercegoviny.
Najnovším členom Siene slávy Golden Drum sa oficiálne stal Catalin Dobre, Co-CEO a Chief Creative Officer spoločnosti McCann Worldgroup Romania a regionálny kreatívny riaditeľ McCann pre strednú a východnú Európu, ktorého menovanie oznámil festival už v máji.

Credit: Mam.cz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+