Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Agentúra This is Locco získala ocenenie na Golden Drum

Agentúra LePub bola na festivale kreativity Golden Drum vyhlásená za agentúru roka a trofej za nezávislú agentúru roka získala slovenská agentúra This Is Locco.

Agentúra This is Locco získala ocenenie na Golden Drum

Viac ako 100 rozdaných ocenení

Na festivale kreativity Golden Drum v slovinskom Portoroži sa už rozdali všetky trofeje. Celkovo udelil 12 Grand Prix, 29 zlatých, 37 strieborných a 50 bronzových ocenení. Trofej pre agentúru roka získala agentúra LePub a cenu pre sieť roka získala spoločnosť McCann Worldgroup. Titul nezávislej agentúry roka získala bratislavská agentúra This is Locco.

Najúspešnejšou značkou tohto ročníka bola Mastercard, ktorá zbierala ocenenia najmä so svojím projektom Where To Settle, ktorý už zaznamenal výrazný úspech na tohtoročnom Cannes Lions. Jeden z tvorcov tejto kampane – Marcin Sosiński zo spoločnosti McCann Poland – bol zároveň vyhlásený za kreatívneho riaditeľa roka.

Týždenný podcast UPdate

Izraelská spoločnosť Mud production získala titul Produkčná agentúra roka a titul Digitálna agentúra roka získala MRM Romania. Trofej pre Mediálnu agentúru roka, ktorá sa tento rok udeľovala po prvýkrát, putovala tiež do Rumunska – získala ju UM Romania, ale na treťom mieste sa umiestnili českí zástupcovia a Hero & Outlaw s Mediabrands CZ.

Golden Drum udelil aj cenu pre najúspešnejšiu agentúru v jadranskom regióne, ktorú získala Via Media z Bosny a Hercegoviny.
Najnovším členom Siene slávy Golden Drum sa oficiálne stal Catalin Dobre, Co-CEO a Chief Creative Officer spoločnosti McCann Worldgroup Romania a regionálny kreatívny riaditeľ McCann pre strednú a východnú Európu, ktorého menovanie oznámil festival už v máji.

Credit: Mam.cz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+