3 min. čítanie

Affiliate sieť Dognet vydáva novú knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop

Spoločne s 50 autormi pripravila Affiliate sieť Dognet knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop. Venuje sa komplexnému pohľadu na internetový predaj a je určená začiatočníkom aj pokročilým.

Affiliate sieť Dognet vydáva novú knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop

Spoločne s 50 autormi pripravila Affiliate sieť Dognet knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop. Venuje sa komplexnému pohľadu na internetový predaj a je určená začiatočníkom aj pokročilým. Určite by ju nemal vynechať žiaden majiteľ e-shopu alebo e-commerce marketér.

🚀 Ukážkové PDFko a ďalšie informácie nájdete na 55tipov.sk

V poradí ide už o 7. titul vydaný sieťou Dognet

Po úspešných publikáciách, ktoré rozoberali rôzne sféry online marketingu, sa najnovší titul zameriava na e-commerce a e-shopy. Kniha spája niekoľko marketingových profesionálov do jedného celku. Do knihy prispelo svojimi postrehmi až 50 autorov z 34 firiem. Nejde o žiadnych zelenáčov – autori spolu majú 524 rokov skúseností.

 

Pomaly doznievajúca koronakríza ukázala, aký je online predaj dôležitý. Predstavuje nový distribučný kanál, bez ktorého by boli uplynulé roky pre mnohé firmy priam devastačné.

Práve abnormálny rast z rokov 2020 a 2021 sa pričinil k tomu, že v posledných mesiacoch vidíme mierny medziročný pokles celého e-commerce. Aj keď prichádza vychladnutie, trend je jasný. E-commerce a online predaj budú stále dôležitejšou zložkou nakupovania.

Vzdelávanie je pre úspech podnikateľa kľúčové

„V affiliate sieti Dognet sa venujeme vzdelávaniu už od počiatku. Aj preto sme radi, že vydávame v poradí už siedmu knihu, a to práve pre e-shopy a e-commerce,” konštatuje Štefan Polgári, Managing Director siete Dognet, dlhodobý iniciátor a koordinátor knižných publikácií.

 

 

S vydávaním kníh začínali už v roku 2016. Odvtedy priniesli na trh knihy o affiliate marketingu, online marketingu či titul pre blogerov. Odovzdali tak cenné know-how tisíckam podnikateľov, ktorí pôsobia na internete, ale aj mimo neho.

„Na naše knihy máme skvelé recenzie. Stačí sa pozrieť na e-shopy Martinus či Panta Rhei. Toľko čitateľov sa nemôže mýliť, ” s úsmevom dodáva Štefan.

50 autorov v jednej knihe

Dognet pri vydávaní kníh pravidelne zapája do tvorby obsahu desiatky autorov. Cieľ je jednoduchý – pripraviť čo najkvalitnejší obsah.

„Ak knihu píše jeden autor a snaží sa obsiahnuť širokú tému, zákonite utrpí kvalita detailov. No ak má jeden expert na starosti len jednu kapitolu, dokáže sa naplno sústrediť práve na odbornosť. To je pridaná hodnota našich kníh,” vysvetľuje Polgári. Aj kniha 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop kombinuje desiatky autorov. Nakoniec spracovali 55 kapitol na takmer 600 stranách.

V neposlednom rade dbajú aj na aktuálnosť, keďže téma online marketignu sa vyvíja takmer v reálnom čase. Práve preto je obsah pri vydaní starý maximálne niekoľko mesiacov a často sa vek obsahu počíta skôr na týždne, ako roky.

Knihu nájdete vo všetkých kníhkupectvách a na www.dognet.store od 11. mája 2022.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
4 min. čítanie

Tipy na šikovné online nástroje pre zacielenie vašej reklamy

Áno, všetci dobre poznáme a pravdepodobne aj všetci riešime biznis účty na Facebooku, Instagrame a LinkedIne. TikTok je trošku kontroverznejší, vzhľadom na vekový priemer užívateľov, no pri rozumnom využití ide o veľmi účinný marketingový nástroj s vyše miliardou aktívnych užívateľov. Sociálne siete sú vo svete reklamy nepriestrelné klasiky, no ani zďaleka nejde o jediné platformy, […]

Naďa Csillagová Naďa Csillagová
Marketing Manager at Besteron
Prečítať článok
11 min. čítanie

Ktorá sociálna sieť je najvhodnejšia pre vás a váš biznis? Zistite, kde sa sústreďuje aké publikum

Občas sa môžete snažiť najviac, ako viete a výsledky stále nie sú také, ako by ste očakávali. Ak váš biznis nerastie aj vďaka sponzorovaným či nesponzorovaným príspevkom na sociálnych sieťach tak, ako by ste chceli, možno publikujete v nesprávnom čase na nesprávnom mieste. 

Peter Habánek Peter Habánek
Managing Director v Bragama
Prečítať článok
5 min. čítanie

Ako môže neuromarketing pomôcť vašej firme?

Obchodníci si lámu hlavy nad tým, ako presvedčiť zákazníka k nákupu. Existuje mnoho prípadových štúdií ako vplývať pozitívne na správanie spotrebiteľov. Dokážeme niekedy vidieť do hlavy zákazníka? Už teraz nám vie veľmi veľa povedať neuromarketing.

Prečítať článok