3 min. čítanie

Affiliate sieť Dognet vydáva novú knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop

Spoločne s 50 autormi pripravila Affiliate sieť Dognet knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop. Venuje sa komplexnému pohľadu na internetový predaj a je určená začiatočníkom aj pokročilým.

Affiliate sieť Dognet vydáva novú knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop

Spoločne s 50 autormi pripravila Affiliate sieť Dognet knihu 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop. Venuje sa komplexnému pohľadu na internetový predaj a je určená začiatočníkom aj pokročilým. Určite by ju nemal vynechať žiaden majiteľ e-shopu alebo e-commerce marketér.

? Ukážkové PDFko a ďalšie informácie nájdete na 55tipov.sk

V poradí ide už o 7. titul vydaný sieťou Dognet

Po úspešných publikáciách, ktoré rozoberali rôzne sféry online marketingu, sa najnovší titul zameriava na e-commerce a e-shopy. Kniha spája niekoľko marketingových profesionálov do jedného celku. Do knihy prispelo svojimi postrehmi až 50 autorov z 34 firiem. Nejde o žiadnych zelenáčov – autori spolu majú 524 rokov skúseností.

 

Pomaly doznievajúca koronakríza ukázala, aký je online predaj dôležitý. Predstavuje nový distribučný kanál, bez ktorého by boli uplynulé roky pre mnohé firmy priam devastačné.

Práve abnormálny rast z rokov 2020 a 2021 sa pričinil k tomu, že v posledných mesiacoch vidíme mierny medziročný pokles celého e-commerce. Aj keď prichádza vychladnutie, trend je jasný. E-commerce a online predaj budú stále dôležitejšou zložkou nakupovania.

Vzdelávanie je pre úspech podnikateľa kľúčové

„V affiliate sieti Dognet sa venujeme vzdelávaniu už od počiatku. Aj preto sme radi, že vydávame v poradí už siedmu knihu, a to práve pre e-shopy a e-commerce,” konštatuje Štefan Polgári, Managing Director siete Dognet, dlhodobý iniciátor a koordinátor knižných publikácií.

 

 

S vydávaním kníh začínali už v roku 2016. Odvtedy priniesli na trh knihy o affiliate marketingu, online marketingu či titul pre blogerov. Odovzdali tak cenné know-how tisíckam podnikateľov, ktorí pôsobia na internete, ale aj mimo neho.

„Na naše knihy máme skvelé recenzie. Stačí sa pozrieť na e-shopy Martinus či Panta Rhei. Toľko čitateľov sa nemôže mýliť, ” s úsmevom dodáva Štefan.

50 autorov v jednej knihe

Dognet pri vydávaní kníh pravidelne zapája do tvorby obsahu desiatky autorov. Cieľ je jednoduchý – pripraviť čo najkvalitnejší obsah.

„Ak knihu píše jeden autor a snaží sa obsiahnuť širokú tému, zákonite utrpí kvalita detailov. No ak má jeden expert na starosti len jednu kapitolu, dokáže sa naplno sústrediť práve na odbornosť. To je pridaná hodnota našich kníh,” vysvetľuje Polgári. Aj kniha 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop kombinuje desiatky autorov. Nakoniec spracovali 55 kapitol na takmer 600 stranách.

V neposlednom rade dbajú aj na aktuálnosť, keďže téma online marketignu sa vyvíja takmer v reálnom čase. Práve preto je obsah pri vydaní starý maximálne niekoľko mesiacov a často sa vek obsahu počíta skôr na týždne, ako roky.

Knihu nájdete vo všetkých kníhkupectvách a na www.dognet.store od 11. mája 2022.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
3 min. čítanie

Využite skrytý potenciál sentiment analýzy v programmatickom marketingu. Ehm, čo je to vlastne sentiment analýza?

V dnešnej dobe sa čoraz častejšie stretávame s rôznorodými riešeniami, ako v čo najbližšej dobe nahradiť cookies. Analýza sentimentu a prediktívne poznatky z nej vedúce sú zaujímavým nástrojom na optimalizáciu kampaní zvnútra a bez potreby využitia cookies.

Martin Vašíček Martin Vašíček
Chief Technology Officer
Prečítať článok
4 min. čítanie

100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 2

Každá z našich rád je našou osobnou skúsenosťou a trvalo nám dlho, kým sme to celé pochopili. Odvšadiaľ totiž počúvame ako my, kreatívci, musíme byť efektívni, rozhľadení, draví, no všetkého veľa škodí. Berte naše rady ako odporúčania a tipy z praxe, aby ste nemuseli robiť rovnaké chyby.

Stanislav Koleštík Stanislav Koleštík
Creative director a CEO Koleštík – Skvelý nápad
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+