2 min. čítanie

Affiliate sieť Dognet prináša publisherom návod na tvorbu XML katalógov

Vytvorenie produktového affiliate katalógu nemusí byť zložité. Stačí mať presný návod na to, ako spracovať a nasadiť XML feed na svoj web. Preto affiliate sieť Dognet pripravila nový špeciálny video kurz. Ten má otvoriť dvere publisherom k efektívnej práci s XML feedmi. Pozostáva zo 4 hodín video návodov. Tie vznikali priamo na ukážkovom affiliate projekte postavenom na XML feedoch.

Affiliate sieť Dognet prináša publisherom návod na tvorbu XML katalógov

Prečo práve produktový katalóg?

Využitie XML feedu inzerenta je jednou z obľúbených foriem propagácie produktov v affiliate marketingu. Inzerent (e-shop) tak získa viac návštevníkov z publisherských katalógov produktov alebo prostredníctvom Google Shoppingu, čím sa zvyšuje pravdepodobnosť nákupu jeho produktu. Pre publisherov je to pomerne jednoduchá cesta propagácie.

Počúvame a reagujeme na otázky našich publisherov

Implementácia a nasadenie XML katalógu je pre začínajúcich publisherov zložitejšia. Musia ovládať wordpress, SEO, analýzu kľúčových slov, a to ich môže odradiť. Preto sme vytvorili podrobný VIDEO KURZ Produktový XML katalóg krok za krokom. Je to kompletný návod pre publisherov, pomocou ktorého si zostavia jednoduchý alebo stredne zložitý katalóg. Odpovede na všetky otázky nájdu na konkrétnych príkladoch.

zdroj: Dognet

Chcem VIDEO KURZ 

Kurz pozostáva zo 14 kapitol, ktoré na seba nadväzujú. Každá má samostatné VIDEO so stručným popisom danej témy a dôležitými pojmami. Cieľom kurzu je previesť publishera všetkými krokmi, ktoré bude pri zostavovaní produktového katalógu potrebovať. Súčasťou je aj prezentácia v PPTX a PDF. Videá celkovo trvajú 4 hodiny.

zdroj: Dognet

S publishermi komunikujeme na dennej báze, vieme presne, čo riešia. Otázky ohľadom implementácie XML feedu sú najčastejšie. Chceme mať v sieti kvalitných publisherov a pomáhať im rásť, preto sme vytvorili tento video návod, v ktorom nájdu detailný postup na konkrétnom príklade.” Šimon Pavliščák, Head of affiliate management.

Kurz vytvorili skúsení publisheri

Výsledkom kurzu je vytvorenie produktového katalógu obyvacky-inspiracie.sk. Každá kapitola obsahuje video s popisom danej tematiky. Na tvorbe sa podieľalo niekoľko skúsených publisherov, ktorí v ňom zdieľajú svoje know-how a vytvorili ho tak, aby bol zrozumiteľný pre každého začínajúceho publishera a poskytol mu relevantné informácie.

zdroj: Dognet

Chcem VIDEO KURZ 

Posledné roky e-commerce zažíva dynamický rast. Zaznamenávame aj vyšší nárast nových publisherov v sieti. Ak chceme mať na Slovensku kvalitných publisherov a tento rozvoj e-commerce udržať, musíme im poskytovať zdroje informácií, ku ktorým sa jednoducho dostanú a budú korelovať s týmto vývojom,” vysvetľuje Júlia Bačíková, Key relationship manager.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe