
Prečo práve produktový katalóg?
Využitie XML feedu inzerenta je jednou z obľúbených foriem propagácie produktov v affiliate marketingu. Inzerent (e-shop) tak získa viac návštevníkov z publisherských katalógov produktov alebo prostredníctvom Google Shoppingu, čím sa zvyšuje pravdepodobnosť nákupu jeho produktu. Pre publisherov je to pomerne jednoduchá cesta propagácie.
Počúvame a reagujeme na otázky našich publisherov
Implementácia a nasadenie XML katalógu je pre začínajúcich publisherov zložitejšia. Musia ovládať wordpress, SEO, analýzu kľúčových slov, a to ich môže odradiť. Preto sme vytvorili podrobný VIDEO KURZ Produktový XML katalóg krok za krokom. Je to kompletný návod pre publisherov, pomocou ktorého si zostavia jednoduchý alebo stredne zložitý katalóg. Odpovede na všetky otázky nájdu na konkrétnych príkladoch.

zdroj: Dognet
Chcem VIDEO KURZ
Kurz pozostáva zo 14 kapitol, ktoré na seba nadväzujú. Každá má samostatné VIDEO so stručným popisom danej témy a dôležitými pojmami. Cieľom kurzu je previesť publishera všetkými krokmi, ktoré bude pri zostavovaní produktového katalógu potrebovať. Súčasťou je aj prezentácia v PPTX a PDF. Videá celkovo trvajú 4 hodiny.

zdroj: Dognet
“S publishermi komunikujeme na dennej báze, vieme presne, čo riešia. Otázky ohľadom implementácie XML feedu sú najčastejšie. Chceme mať v sieti kvalitných publisherov a pomáhať im rásť, preto sme vytvorili tento video návod, v ktorom nájdu detailný postup na konkrétnom príklade.” Šimon Pavliščák, Head of affiliate management.
Kurz vytvorili skúsení publisheri
Výsledkom kurzu je vytvorenie produktového katalógu obyvacky-inspiracie.sk. Každá kapitola obsahuje video s popisom danej tematiky. Na tvorbe sa podieľalo niekoľko skúsených publisherov, ktorí v ňom zdieľajú svoje know-how a vytvorili ho tak, aby bol zrozumiteľný pre každého začínajúceho publishera a poskytol mu relevantné informácie.

zdroj: Dognet
Chcem VIDEO KURZ
“Posledné roky e-commerce zažíva dynamický rast. Zaznamenávame aj vyšší nárast nových publisherov v sieti. Ak chceme mať na Slovensku kvalitných publisherov a tento rozvoj e-commerce udržať, musíme im poskytovať zdroje informácií, ku ktorým sa jednoducho dostanú a budú korelovať s týmto vývojom,” vysvetľuje Júlia Bačíková, Key relationship manager.