3 min. čítanie

ADMA spúšťa ďalší ročník – Digital PIE 2020

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. v týchto dňoch spúšťajú 4. ročník súťaže v digitálnom marketingu na Slovensku - Digital PIE 2020. Súčasťou hodnotenia je opäť aj unikátna kategória Performance.

ADMA spúšťa ďalší ročník – Digital PIE 2020

Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu. Podmienkou je ich vytvorenie  slovenskými subjektmi za uplynulý kalendárny rok.

Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie na Slovensku. Aj v tomto roku je partnerom súťaže združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION.

Kategórie Digital PIE

Rovnako ako v predchádzajúcich ročníkoch súťaž tvoria tri kategóriePorota bude posudzovať

  • výkon kampaní (Performance)
  • originalitu nápadu (Idea)
  • a ich spracovanie (Execution)

Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz. Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený.

Kategória Performance

Unikátnosťou tejto súťaže je aj skutočnosť, že sa hodnotia aj také digitálne marketingové projekty, ktoré sú postavené na výkonnosti a efektivite kampaní – Performance. Medzi najúspešnejšie projekty, ktoré v tejto kategórií v roku 2019 získali víťazné ocenenia, sa zaradili napríklad

  • Prekonanie navýšených cieľov predaja paušálov cez e-shop v druhom polroku 2018“  od agentúry DIGILINE pre klienta Orange Slovensko
  • „Svet nápojov rastie s nami“ od agentúry RIESENIA.com pre klienta Svet nápojov
  • „Ako sme zvýšili predaje z e-shopu“ od agentúry Performics pre klienta Möbelix Slovensko

Všetky ocenené projekty v kategórii Performance za rok 2019 môžete nájsť v blogu ADMA alebo aj priamo na stránke www.digitalpie.sk.

Kto bude tento rok rozhodovať o výsledkoch?

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. Jedna bude špecializovaná a druhou bude kmeňová porota. 

Špecializovaná porota, ktorá vyberie úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác, sa skladá z 3 samostatných špecializácii: Performance, Idea, Execution. Členmi jednotlivých špecializácií bude vždy 5 porotcov v nasledovnom zložení: 3 porotcovia (za danú kategóriu) z Kmeňovej poroty + 2 vyžrebovaní spomedzi všetkých prihlasovateľov prác v danom ročníku v danej kategórii. 

Kmeňovú porotu vyberajú organizátori a tvorí ju 13 odborníkov, špecialisti na kreativitu, craft, performance, zahraničný člen poroty, zástupca médií, klienta a združenia IAB Slovakia. Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

Kompletné pravidlá Digital PIE 2020 nájdete v Štatúte súťaže.

Prihlasovať práce je možné do 3. februára 2020. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE pokračuje! Tentokrát 16.2 v Prešove

Po úspešnej prvej konferencii Ecommerce Bridge LIVE v Trnave sa “roadshow” presúva na východ do Prešova. V Trnave sme sa veľa vecí naučili a preto prichádzame do Prešova o to múdrejší a lepšie pripravení 🙂 Zapracovali sme na programe konferencie aj na LIVE streame. Čo vás v Prešove čaká a neminie: line-up piatich prednášajúcich expertov […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
11 min. čítanie

Najväčšia moravská konferencia pre e-shopy je tu. Poďte to zažiť s nami!

Pre mnohé e-shopy sa pomaly, ale isto začína náročné obdobie. Ústup koronavírusových opatrení, začiatok vojny na Ukrajine a s tým súvisiaci nástup hospodárskej recesie pravdepodobne ukončia hody, ktoré vo svete e-commerce vládli posledné dva roky a prejavia sa nižšou ochotou spotrebiteľov nakupovať. Napriek tomu existuje pomerne veľa e-shopov, ktoré sa s touto situáciou vyrovnávajú s […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok