Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. v týchto dňoch spúšťajú 4. ročník súťaže v digitálnom marketingu na Slovensku – Digital PIE 2020. Súčasťou hodnotenia je opäť aj unikátna kategória Performance.
Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu. Podmienkou je ich vytvorenie slovenskými subjektmi za uplynulý kalendárny rok.
Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie na Slovensku. Aj v tomto roku je partnerom súťaže združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION.
Rovnako ako v predchádzajúcich ročníkoch súťaž tvoria tri kategórie. Porota bude posudzovať
Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz. Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený.
Unikátnosťou tejto súťaže je aj skutočnosť, že sa hodnotia aj také digitálne marketingové projekty, ktoré sú postavené na výkonnosti a efektivite kampaní – Performance. Medzi najúspešnejšie projekty, ktoré v tejto kategórií v roku 2019 získali víťazné ocenenia, sa zaradili napríklad
Všetky ocenené projekty v kategórii Performance za rok 2019 môžete nájsť v blogu ADMA alebo aj priamo na stránke www.digitalpie.sk.
O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. Jedna bude špecializovaná a druhou bude kmeňová porota.
Špecializovaná porota, ktorá vyberie úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác, sa skladá z 3 samostatných špecializácii: Performance, Idea, Execution. Členmi jednotlivých špecializácií bude vždy 5 porotcov v nasledovnom zložení: 3 porotcovia (za danú kategóriu) z Kmeňovej poroty + 2 vyžrebovaní spomedzi všetkých prihlasovateľov prác v danom ročníku v danej kategórii.
Kmeňovú porotu vyberajú organizátori a tvorí ju 13 odborníkov, špecialisti na kreativitu, craft, performance, zahraničný člen poroty, zástupca médií, klienta a združenia IAB Slovakia. Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.
Kompletné pravidlá Digital PIE 2020 nájdete v Štatúte súťaže.
Prihlasovať práce je možné do 3. februára 2020. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.
Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.