2 min. čítanie

About You zdvojnásobila prevádzkové straty

About You zverejnila údaje o svojich výsledkoch za uplynulý fiškálny rok, ktorý trval do februára tohto roka. Spoločnosť zdvojnásobila svoju prevádzkovú stratu.

About You zdvojnásobila prevádzkové straty

Stále hlbšie v červených číslach

Spoločnosť About You sa prepadla hlbšie do červených čísel. Fiškálny rok sa skončil prevádzkovou stratou 137 miliónov eur, čo je viac ako dvojnásobok straty z predchádzajúceho fiškálneho roka. Spoločnosť však tieto výsledky označuje za “solídny výkon”. 

Upravená EBITDA vo výške -137,0 milióna eur bola o 105 percent vyššia ako vo fiškálnom roku 2021/2022 (-66,9 milióna eur). V predchádzajúcom fiškálnom roku 2020/2021 bola prevádzková strata “len” 35,5 milióna eur. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Predstavenstvo verí, že spoločnosť About You dokáže tento trend v aktuálnom fiškálnom roku zvrátiť. Podľa zakladateľa Tareka Müllera by nemecká spoločnosť mala byť schopná dosiahnuť prevádzkovú rentabilitu, pretože má všetky predpoklady na dosiahnutie tohto cieľa: “Pružný obchodný model, ktorý digitalizuje tradičné nakupovanie, silnú značku a agilný tím, ktorý rýchlo reaguje.”

AboutYou sa zamerala na rast príjmov, teraz však chce dosiahnuť zisk.

V predchádzajúcom fiškálnom roku sa príjmy spoločnosti About You zvýšili takmer o polovicu, čiastočne vďaka expanzii v južnej Európe a Škandinávii. Hoci sa rast tržieb v módnom priemysle výrazne spomalil, vedenie uviedlo, že About You zlepšila svoju pozíciu na trhu. 

Müller v závere dodal, že spoločnosť About You prechádza z obdobia rastu do obdobia zisku, čo naznačujú aj posledné kroky. Spoločnosť obmedzila bezplatné doručenie a nedávno zaviedla minimálnu výšku objednávky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+