2 min. čítanie

About You zdvojnásobila prevádzkové straty

About You zverejnila údaje o svojich výsledkoch za uplynulý fiškálny rok, ktorý trval do februára tohto roka. Spoločnosť zdvojnásobila svoju prevádzkovú stratu.

About You zdvojnásobila prevádzkové straty

Stále hlbšie v červených číslach

Spoločnosť About You sa prepadla hlbšie do červených čísel. Fiškálny rok sa skončil prevádzkovou stratou 137 miliónov eur, čo je viac ako dvojnásobok straty z predchádzajúceho fiškálneho roka. Spoločnosť však tieto výsledky označuje za „solídny výkon“. 

Upravená EBITDA vo výške -137,0 milióna eur bola o 105 percent vyššia ako vo fiškálnom roku 2021/2022 (-66,9 milióna eur). V predchádzajúcom fiškálnom roku 2020/2021 bola prevádzková strata „len“ 35,5 milióna eur. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Predstavenstvo verí, že spoločnosť About You dokáže tento trend v aktuálnom fiškálnom roku zvrátiť. Podľa zakladateľa Tareka Müllera by nemecká spoločnosť mala byť schopná dosiahnuť prevádzkovú rentabilitu, pretože má všetky predpoklady na dosiahnutie tohto cieľa: „Pružný obchodný model, ktorý digitalizuje tradičné nakupovanie, silnú značku a agilný tím, ktorý rýchlo reaguje.“

AboutYou sa zamerala na rast príjmov, teraz však chce dosiahnuť zisk.

V predchádzajúcom fiškálnom roku sa príjmy spoločnosti About You zvýšili takmer o polovicu, čiastočne vďaka expanzii v južnej Európe a Škandinávii. Hoci sa rast tržieb v módnom priemysle výrazne spomalil, vedenie uviedlo, že About You zlepšila svoju pozíciu na trhu. 

Müller v závere dodal, že spoločnosť About You prechádza z obdobia rastu do obdobia zisku, čo naznačujú aj posledné kroky. Spoločnosť obmedzila bezplatné doručenie a nedávno zaviedla minimálnu výšku objednávky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+