Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

5 tipov, ako získať najviac hlasov v Cene Popularity súťaže ShopRoku 2023

Do konca februára môžu používatelia internetu hlasovať za svoje 3 obľúbené e-shopy v kategórii Cena Popularity v súťaži ShopRoku 2023. Vyzvite svojich zákazníkov, aby podporili váš e-shop a poslali vám svoj hlas prostredníctvom hlasovacieho formulára. Ako to urobiť? Pripravili sme pre vás 5 tipov, vďaka ktorým získate o niekoľko hlasov viac.

5 tipov, ako získať najviac hlasov v Cene Popularity súťaže ShopRoku 2023
Zdroj: ShopRoku
  1. Používanie bannerov na propagáciu

Na webovej stránke ShopRoku nájdete rôzne typy bannerov vytvorených na podporu hlasovania. Umiestnite ich na svoje webové stránky, sociálne siete, do e-mailu s potvrdením objednávky alebo dokonca na stránku s potvrdením nákupu, aby ste zvýšili svoje šance na výhru.

Banner sa objaví aj v prieskume spokojnosti. Používatelia môžu po vyplnení hodnotenia hlasovať za váš e-shop. Po kliknutí na banner sa váš e-shop automaticky predvyplní v hlasovacom formulári na prvom mieste.

  1. Vytvorte si vlastné materiály s logom súťaže

Logo si môžete stiahnuť z tohto odkazu. Použite ho vo svojich online a offline reklamách a buďte o krok bližšie k sklenenej soške Ceny popularity.

  1. Posielajte e-maily svojim zákazníkom

Jeden dobre cielený e-mail nikdy nezaškodí. Požiadajte svojich zákazníkov o hlas pekným alebo vtipným spôsobom. Nezabudnite uviesť odkaz na hlasovací formulár a uistite ich, že hlasovanie nezaberie viac ako 2 minúty.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
  1. Využite silu sociálnych sietí

Zdieľajte odkaz na hlasovací formulár v príspevku na sociálnych sieťach. Či už ide o Facebook, Instagram, Twitter alebo YouTube, úspech je zaručený. Umiestnili ste sa v minuloročnej súťaži? Pochváľte sa svojím výsledkom a pokúste sa strhnúť vlnu hlasovania v tohtoročnom ročníku.

  1. Napíšte článok na svojom blogu

Zhrňte v blogu, prečo by mali zákazníci hlasovať za vás. Vysvetlite, v čom ste lepší ako konkurencia a čo ponúkate navyše.

Bez ohľadu na to, akú formu propagácie použijete, upozorňujeme, že akékoľvek spotrebiteľské súťaže, kupovanie hlasov prostredníctvom zliav alebo iné propagačné akcie sú zakázané. Máme právo vylúčiť e-shopy, ktoré porušujú tieto podmienky. Prosíme vás, aby ste hrali férovo.

Držíme vám palce, aby sme sa mohli stretnúť na slávnostnom odovzdávaní cien 11. apríla.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+