Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

4 piliere úspešného biznisu na LinkedIn

“LinkedIn je miesto, kde sa stretáva ten najmenší podnikateľ s tým najväčším CEO a stoja na rovnakej štartovacej čiare,” – Ing. Juraj Zaťko, CEO a marketingový špecialista v Birdline 

4 piliere úspešného biznisu na LinkedIn
Zdroj: Depositphotos

Prečo LinkedIn?

Odpoveď na túto otázku je jednoduchá. LinkedIn je perfektný nástroj na generovanie obchodov. Môj prvý zákazník bol práve z tejto profesijnej sociálnej siete. Odchádzal som z korporátu a aj keď som v tom čase LinkedInu nevenoval skoro žiadny čas, po zmene statusu sa mi ozval do súkromnej správy môj prvý zákazník. Tento klient je s nami dodnes a fakturovali sme mu za tie roky viac ako 30 000 €.

Náhoda? Možno. Pravdou však je, že na LinkedIn stále niekto niekoho hľadá. Nech už podnikáte v čomkoľvek, aj vás sa práve niekto snaží nájsť. Uľahčite mu to!

LinkedIn a dáta

Svoje slová by som rád potvrdil aj dátami.

–   LinkedIn je najefektívnejšia platforma pre B2B s najväčším konverzným pomerom  (3,4 %)

–   51 % užívateľov má na starosti výber dodávateľov alebo ľudských zdrojov

–   61 % užívateľov spravuje určitú časť firemného rozpočtu

–   Svet: 720 mil. užívateľov (+47 mil)

–   SR: 600 tis. (+70k)

 4 tajné komnaty Linkedinu

1. Spájajte sa so správnymi ľuďmi

Nedávno sme mali vo firme problém s reklamáciou u jednej nadnárodnej spoločnosti. Nikto sa nám neozýval celé dva týždne, tak sme pomocou LinkedInu vyhľadali vysoko postavenú manažérku. Keďže väčšina ľudí má na LinkedIne verejný e-mail, vedeli sme jej priamo napísať a ona do dvoch dní náš problém vyriešila. Teraz sme v spojení na sociálnej sieti a pravidelne reaguje na môj obsah.

Všetko je to o tom mať nastavenú správnu cieľovú skupinu a na základe nástrojov si vyfiltrovať ľudí, ktorí môžu byť našimi potenciálnymi zákazníkmi či strategickými partnermi.

Týždenný podcast UPdate

2. Budujte svoju osobnú značku

Objavujte svoj vlastný príbeh. Aby ste boli tam, kde aktuálne ste, museli ste preskákať množstvo nástrah a dosiahnuť rôzne úspechy. Podeľte sa s nimi na LinkedIn. Odbúrajte v sebe negatívnu emóciu, ktorá vám napovedá, že to nikoho nezaujíma. Na tejto sociálnej sieti je to presne naopak. Príbehy a reálne skúsenosti podnikateľov dosahujú najvyššie reakcie a pridávajú vám hodnovernosť.

 Tri piliere správneho budovania osobnej značky:

–   Buďte autentický.

–   Nečakajte na dokonalosť, robte to tak, ako v danom momente najlepšie viete.

–   Nečakajte na správnu dobu, začnite hneď.

 Výhody:

–   Zvýšite dôveryhodnosť.

–   Posilníte vzťahy so súčasnými zákazníkmi a partnermi.

–   Využijete konkurenčnú výhodu.

3. Zapájajte sa a interagujte

 Práve interakcie pri iných relevantných postoch k vášmu okruhu podnikania zvyšujú dosah a pomáhajú budovať vašu sieť. LinkedIn má výborný organický dosah a platené reklamy sa tu využívajú len minimálne. Využite to!

Ako to môžem využiť:

–   Zdieľajte relevantný obsah,

–   komentujte a reagujte na príspevky ostatných,

–   lajkujte a sledujte zaujímavé príspevky,

–   odpovedajte na správy a otázky.

4. Budujte vzťahy

Buďte proaktívny a hľadajte či navrhujte na LinkedIne spoluprácu. Keďže sa LinkedIn berie ako profesijná sociálna sieť, relevantné účty vám budú s radosťou odpovedať.

Na záver vám ešte raz zhrniem tipy pre úspech:

–   Nebojte sa experimentovať.

–   Kvantita pred kvalitou – dokonalosť neexistuje.

–   Nečakajte, kým budete vedieť “viac” – začnite teraz.

–   Definujte si svoje ciele a cieľovú skupinu.

–   Vytvorte si profesionálny a dobre naaranžovaný profil.

–   Budujte silnú osobnú značku cez svoj osobný príbeh a hodnoty.

–   Zdieľajte relevantný a hodnotný obsah.

–   Skvelý nástroj pre expanziu.

–   Nebojte sa pochváliť.

–   Ako jednotlivec ste výnimočný.

 Ak sa budete držať týchto krokov, odmenou vám budú nové obchody a strategické partnerstvá. Zahviezdite na LinkedIn!

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Juraj Zaťko

Juraj je marketingový špecialista a pomáha firmám uspieť v online svete. Aktuálne sa na plný plyn venuje svojej spoločnosti Birdline, ktorá sa zameriava na komplexné marketingové riešenia pre malé a stredné podniky.

Tento článok ti prináša

Birdline

Birdline je digitálna marketingová agentúra so sídlom v Banskej Bystrici, ktorá sa zameriava na poskytovanie komplexných online služieb pre podniky. Ponúka širokú škálu služieb vrátane tvorby webových stránok, PPC, sociálnych médií, identifikácie značky a SEO. Birdline je známy svojím prístupom zameraným na vzdelávanie a rast spolu so svojimi klientmi a ich potrebami.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah
4 min. čítanie

Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah

Ak chcete, aby vaša značka zažiarila a dostala sa k čo najviac ľuďom, je dôležité vedieť, čo na platforme funguje a čomu sa, naopak, vyhnúť. Instagram nedávno zverejnil zoznam chýb, ktoré môžu obmedziť váš dosah. Aby vaša snaha pri tvorbe a plánovaní príspevkov prinášala ovocie, pripravili sme jednoduchý prehľad spolu s príkladmi

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+