Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

3 najnovšie triky na Instagrame, ktoré musíš vyskúšať

Instagram nikdy svoj algoritmus neprezradí, avšak vždy sa nájdu možnosti, ako náš rast či dosah výrazne podporiť. Povedzme si, že neexistuje žiadne tajomstvo, ktoré by niekomu prinieslo milión followerov za deň. Ale stále prichádzajú nové a nové možnosti, ktoré vám môžu pomôcť dosiahnuť na platforme vysnívaný úspech.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media
3 najnovšie triky na Instagrame, ktoré musíš vyskúšať

1. Najnovší trend? Postovanie obrázkov vo forme videa

Možno ste si už na Instagrame všimli, že niekto postol video, ale bola to vlastne fotka? Nerozumeli ste tomu? Niektoré teórie totiž tvrdia, že Instagram podporuje video obsah, a preto s videom očakávate vyšší dosah. Práve preto niektorí vynaliezavci začali postovať fotky ako video, aby otestovali, či sa im tieto teórie potvrdia.

Takéto prípady sú čoraz častejšie, z čoho môžeme usúdiť, že mnohým to skutočne funguje. Určite odporúčam využiť a otestovať na vlastných účtoch. S výsledkom sa potom nezabudnite podeliť.

2. REELS! Žiadna novinka, ale skutočne využívaš jej potenciál?

Možno si ešte pamätáte, keď prišlo IGTV. Instagram to vtedy extrémne podporoval, pretože dúfal, že z toho vytvorí “nový YouTube”. Nedá sa však povedať, že by sa im to podarilo. Dnes niečo podobné zažívame s Instagram REELS. Ako často pridávať nové video do REELS?

V prípade, že je váš účet v plienkach a chcete získať nových followerov, nebojte sa pridávať REELS až 3 krát denne! V prípade, že svoje publikum už máte, pridávajte nové video 1 krát denne. Znamená to, že máte používať už len Instagram REELS? Určite nie!

Samozrejme, že pridávajte aj videá a bežné príspevky, teda fotky. Pokiaľ ste v začiatkoch a chcete svoj účet skutočne rozbehnúť, musíte postovať veľmi často. Nový obsah by ste mali pokojne pridávať aj 7-krát za deň!

3. Instagram sa mení rýchlejšie ako počasie na horách

V dnešnom svete sa všetko mení tak rýchlo. Určite sa rýchlo menia aj sociálne siete, ich algoritmy a rôzne novinky, ktoré neustále predstavujú. Aby ste nevypadli z hry, ale naopak stále rástli, je nutné sledovať aktuálne diane.

Nepodceňujte vzdelávanie sa v tejto oblasti, sledovanie, a hlavne využívanie všetkých noviniek. Pokiaľ vám je Instagram vzdialený, investujte do agentúry alebo experta, ktorý vám pomôže. Táto investícia sa vám mnohonásobne vráti. Podceňovať silu sociálnych sietí v dnešnej dobe je skutočne odvážne, no rozhodne to neodporúčam.

Takže ak viete, ako na to, postujte a bavte sa celým procesom a vzdelávajte sa aj naďalej. A pokiaľ neviete, obráťte sa na pomoc, robte to, čo vás baví a tešte sa s výsledkov, ktoré verím, že vždy prídu.

Zdieľať článok
Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media

Pôsobí v oblasti marketingu už viac ako 12 rokov a špecializuje sa najmä na online marketing, konkrétne na tvorbu predajných stránok a sociálne siete. Sám na Instagrame získal viac ako 185 tis. sledovateľov a o svojich úspešných stratégiách prednášal stovkám ľudí v SR aj ČR. Dnes sa tiež začína sústrediť na málo poznaný buzzmarketing.

Tento článok ti prináša

Explor Media

Explor Media je marketingová agentúra, ktorá miluje digitálny marketing a predaj. Sú skúsení špecialisti v oblastiach ako SEO, sociálne siete, tvorba predajných webových stránok a PPC kampane. Majú viac ako 15-ročné skúsenosti v online marketingu a neustále sa vzdelávajú, sledujú najnovšie trendy a stratégie. Pomáhajú malým a stredným podnikateľom a živnostníkom úspešne dobýjať moderný svet internetu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?
4 min. čítanie

88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?

Najnovšia výročná správa spoločnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prináša nové poznatky o tom, kam sa uberajú očakávania súčasných nakupujúcich. Prieskum sa uskutočnil na vzorke viac ako 8 000 zákazníkov z krajín ako USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Kanada, Austrália a India. Prečo je omnichannel buzzwordom súčasnosti? A ktoré stratégie si musia značky osvojiť, aby […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čaká nás menej personalizovanej reklamy na platformách Meta
3 min. čítanie

Čaká nás menej personalizovanej reklamy na platformách Meta

Meta, materská spoločnosť Facebooku a Instagramu, zavádza nové možnosti pre používateľov v Európskej únii. Výrazne tým ovplyvní spôsob, akým firmy využívajú tieto platformy na reklamu. Zmeny prichádzajú na popud Európskej komisie. Zahŕňajú lacnejšie predplatné bez reklám a zavedenie menej personalizovaných reklám. Dopad na e-commerce bude značný. Ako sa s tým vysporiadať?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+