3 min. čítanie

3 najnovšie triky na Instagrame, ktoré musíš vyskúšať

Instagram nikdy svoj algoritmus neprezradí, avšak vždy sa nájdu možnosti, ako náš rast či dosah výrazne podporiť. Povedzme si, že neexistuje žiadne tajomstvo, ktoré by niekomu prinieslo milión followerov za deň. Ale stále prichádzajú nové a nové možnosti, ktoré vám môžu pomôcť dosiahnuť na platforme vysnívaný úspech.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media
3 najnovšie triky na Instagrame, ktoré musíš vyskúšať

1. Najnovší trend? Postovanie obrázkov vo forme videa

Možno ste si už na Instagrame všimli, že niekto postol video, ale bola to vlastne fotka? Nerozumeli ste tomu? Niektoré teórie totiž tvrdia, že Instagram podporuje video obsah, a preto s videom očakávate vyšší dosah. Práve preto niektorí vynaliezavci začali postovať fotky ako video, aby otestovali, či sa im tieto teórie potvrdia.

Takéto prípady sú čoraz častejšie, z čoho môžeme usúdiť, že mnohým to skutočne funguje. Určite odporúčam využiť a otestovať na vlastných účtoch. S výsledkom sa potom nezabudnite podeliť.

2. REELS! Žiadna novinka, ale skutočne využívaš jej potenciál?

Možno si ešte pamätáte, keď prišlo IGTV. Instagram to vtedy extrémne podporoval, pretože dúfal, že z toho vytvorí “nový YouTube”. Nedá sa však povedať, že by sa im to podarilo. Dnes niečo podobné zažívame s Instagram REELS. Ako často pridávať nové video do REELS?

V prípade, že je váš účet v plienkach a chcete získať nových followerov, nebojte sa pridávať REELS až 3 krát denne! V prípade, že svoje publikum už máte, pridávajte nové video 1 krát denne. Znamená to, že máte používať už len Instagram REELS? Určite nie!

Samozrejme, že pridávajte aj videá a bežné príspevky, teda fotky. Pokiaľ ste v začiatkoch a chcete svoj účet skutočne rozbehnúť, musíte postovať veľmi často. Nový obsah by ste mali pokojne pridávať aj 7-krát za deň!

3. Instagram sa mení rýchlejšie ako počasie na horách

V dnešnom svete sa všetko mení tak rýchlo. Určite sa rýchlo menia aj sociálne siete, ich algoritmy a rôzne novinky, ktoré neustále predstavujú. Aby ste nevypadli z hry, ale naopak stále rástli, je nutné sledovať aktuálne diane.

Nepodceňujte vzdelávanie sa v tejto oblasti, sledovanie, a hlavne využívanie všetkých noviniek. Pokiaľ vám je Instagram vzdialený, investujte do agentúry alebo experta, ktorý vám pomôže. Táto investícia sa vám mnohonásobne vráti. Podceňovať silu sociálnych sietí v dnešnej dobe je skutočne odvážne, no rozhodne to neodporúčam.

Takže ak viete, ako na to, postujte a bavte sa celým procesom a vzdelávajte sa aj naďalej. A pokiaľ neviete, obráťte sa na pomoc, robte to, čo vás baví a tešte sa s výsledkov, ktoré verím, že vždy prídu.

Zdieľať článok
Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media

Pôsobí v oblasti marketingu už viac ako 12 rokov a špecializuje sa najmä na online marketing, konkrétne na tvorbu predajných stránok a sociálne siete. Sám na Instagrame získal viac ako 185 tis. sledovateľov a o svojich úspešných stratégiách prednášal stovkám ľudí v SR aj ČR. Dnes sa tiež začína sústrediť na málo poznaný buzzmarketing.

Explor Media
Tento článok ti prináša

Explor Media

Explor Media pomáha firmám aj jednotlivcom uspieť v online svete. Zabezpečuje kompletné služby, ako sú tvorba web stránok, online reklama, správa profilov na sociálnych sieťach, SEO, foto a video produkcia, e-mail marketing aj influencer marketing. Výnimočnou službou je buzzmarketing, ktorým sa žiadna iná spoločnosť nezaoberá.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
4 min. čítanie

Tipy na šikovné online nástroje pre zacielenie vašej reklamy

Áno, všetci dobre poznáme a pravdepodobne aj všetci riešime biznis účty na Facebooku, Instagrame a LinkedIne. TikTok je trošku kontroverznejší, vzhľadom na vekový priemer užívateľov, no pri rozumnom využití ide o veľmi účinný marketingový nástroj s vyše miliardou aktívnych užívateľov. Sociálne siete sú vo svete reklamy nepriestrelné klasiky, no ani zďaleka nejde o jediné platformy, […]

Naďa Csillagová Naďa Csillagová
Marketing Manager at Besteron
Prečítať článok
11 min. čítanie

Ktorá sociálna sieť je najvhodnejšia pre vás a váš biznis? Zistite, kde sa sústreďuje aké publikum

Občas sa môžete snažiť najviac, ako viete a výsledky stále nie sú také, ako by ste očakávali. Ak váš biznis nerastie aj vďaka sponzorovaným či nesponzorovaným príspevkom na sociálnych sieťach tak, ako by ste chceli, možno publikujete v nesprávnom čase na nesprávnom mieste. 

Martina Gáherová Martina Gáherová
Social Media Manager
Prečítať článok
5 min. čítanie

Ako môže neuromarketing pomôcť vašej firme?

Obchodníci si lámu hlavy nad tým, ako presvedčiť zákazníka k nákupu. Existuje mnoho prípadových štúdií ako vplývať pozitívne na správanie spotrebiteľov. Dokážeme niekedy vidieť do hlavy zákazníka? Už teraz nám vie veľmi veľa povedať neuromarketing.

Prečítať článok