2 min. čítanie

3 najnovšie triky na Instagrame, ktoré musíš vyskúšať

Instagram nikdy svoj algoritmus neprezradí, avšak vždy sa nájdu možnosti, ako náš rast či dosah výrazne podporiť. Povedzme si, že neexistuje žiadne tajomstvo, ktoré by niekomu prinieslo milión followerov za deň. Ale stále prichádzajú nové a nové možnosti, ktoré vám môžu pomôcť dosiahnuť na platforme vysnívaný úspech.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media
3 najnovšie triky na Instagrame, ktoré musíš vyskúšať

1. Najnovší trend? Postovanie obrázkov vo forme videa

Možno ste si už na Instagrame všimli, že niekto postol video, ale bola to vlastne fotka? Nerozumeli ste tomu? Niektoré teórie totiž tvrdia, že Instagram podporuje video obsah, a preto s videom očakávate vyšší dosah. Práve preto niektorí vynaliezavci začali postovať fotky ako video, aby otestovali, či sa im tieto teórie potvrdia.

Takéto prípady sú čoraz častejšie, z čoho môžeme usúdiť, že mnohým to skutočne funguje. Určite odporúčam využiť a otestovať na vlastných účtoch. S výsledkom sa potom nezabudnite podeliť.

2. REELS! Žiadna novinka, ale skutočne využívaš jej potenciál?

Možno si ešte pamätáte, keď prišlo IGTV. Instagram to vtedy extrémne podporoval, pretože dúfal, že z toho vytvorí “nový YouTube”. Nedá sa však povedať, že by sa im to podarilo. Dnes niečo podobné zažívame s Instagram REELS. Ako často pridávať nové video do REELS?

V prípade, že je váš účet v plienkach a chcete získať nových followerov, nebojte sa pridávať REELS až 3 krát denne! V prípade, že svoje publikum už máte, pridávajte nové video 1 krát denne. Znamená to, že máte používať už len Instagram REELS? Určite nie!

Samozrejme, že pridávajte aj videá a bežné príspevky, teda fotky. Pokiaľ ste v začiatkoch a chcete svoj účet skutočne rozbehnúť, musíte postovať veľmi často. Nový obsah by ste mali pokojne pridávať aj 7-krát za deň!

3. Instagram sa mení rýchlejšie ako počasie na horách

V dnešnom svete sa všetko mení tak rýchlo. Určite sa rýchlo menia aj sociálne siete, ich algoritmy a rôzne novinky, ktoré neustále predstavujú. Aby ste nevypadli z hry, ale naopak stále rástli, je nutné sledovať aktuálne diane.

Nepodceňujte vzdelávanie sa v tejto oblasti, sledovanie, a hlavne využívanie všetkých noviniek. Pokiaľ vám je Instagram vzdialený, investujte do agentúry alebo experta, ktorý vám pomôže. Táto investícia sa vám mnohonásobne vráti. Podceňovať silu sociálnych sietí v dnešnej dobe je skutočne odvážne, no rozhodne to neodporúčam.

Takže ak viete, ako na to, postujte a bavte sa celým procesom a vzdelávajte sa aj naďalej. A pokiaľ neviete, obráťte sa na pomoc, robte to, čo vás baví a tešte sa s výsledkov, ktoré verím, že vždy prídu.

Zdieľať článok
Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media

Pôsobí v oblasti marketingu už viac ako 12 rokov a špecializuje sa najmä na online marketing, konkrétne na tvorbu predajných stránok a sociálne siete. Sám na Instagrame získal viac ako 185 tis. sledovateľov a o svojich úspešných stratégiách prednášal stovkám ľudí v SR aj ČR. Dnes sa tiež začína sústrediť na málo poznaný buzzmarketing.

Tento článok ti prináša

Explor Media

Explor Media je marketingová agentúra, ktorá miluje digitálny marketing a predaj. Sú skúsení špecialisti v oblastiach ako SEO, sociálne siete, tvorba predajných webových stránok a PPC kampane. Majú viac ako 15-ročné skúsenosti v online marketingu a neustále sa vzdelávajú, sledujú najnovšie trendy a stratégie. Pomáhajú malým a stredným podnikateľom a živnostníkom úspešne dobýjať moderný svet internetu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?
4 min. čítanie

Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?

Myslíte si, že nafotiť vaše produkty zvládne bez problémov aj niektorý z vašich zamestnancov? Určite zvládne, faktom však je, že výsledné produktové fotografie od laika nikdy nedosiahnu kvalitu výstupov od profesionála. Produktový fotograf využíva svoje know-how, skúsenosti a rôzne triky, aby výsledné fotografie pozdvihli vašu značku na vyššiu úroveň a podporili tak vaše predaje. Hovoríme […]

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Prečítať článok
100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.
4 min. čítanie

100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.

Každá z našich rád je našou osobnou skúsenosťou a trvalo nám dlho, než sme to celé pochopili. Odvšadiaľ totiž počúvame ako my, kreatívci, musíme byť efektívni, rozhľadení, draví, ale všetkého veľmi škodia. Berte naše rady ako odporúčania a tipy z praxe, aby ste nemuseli robiť rovnaké chyby.

Stanislav Koleštík Stanislav Koleštík
Creative director a CEO Koleštík – Skvelý nápad
Prečítať článok
Obal ako kľúčový prvok marketingu
3 min. čítanie

Obal ako kľúčový prvok marketingu

Obal je nepostrádateľnou súčasťou každého produktu a plní mnoho funkcií. Základná je, pochopiteľne, ochrana tovaru na účely distribúcie a skladovania. Hneď potom ale nastupuje marketing. Primárnou funkciou obalu je zachovanie vlastností daného produktu tak, aby sa dostal ku koncovým zákazníkom v požadovanom a nepoškodenom stave. Predovšetkým pri potravinách, hygienických produktoch, liečivách a podobne je ochranná […]

Tomáš Zadák Tomáš Zadák
CEO at Ler.studio
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+