Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
3 min. čítanie

2 milióny subscriberov a 600 000 € za 2 mesiace? Známy český YouTuber ukazuje silu AI dabingu

Youtube už nejaký ten čas testuje pri vybraných YouTube tvorcoch automaticky dabing. Nič nové, ale výsledky českého tvorcu FIZIstyle sú priam neuveriteľné. Podľa SocialBlade mal na konci augusta cca 1,3 milióna odoberateľov. Dnes presiahol 3,2 milióna a stále to rastie. Sú to až neuveriteľné čísla.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
2 milióny subscriberov a 600 000 € za 2 mesiace? Známy český YouTuber ukazuje silu AI dabingu
Zdroj: ChatGPT

Automatický dabing z češtiny

Vybraný tvorcovia na YouTube majú možnosť vo videách získať automatický AI dabing. Samozrejme, je to výpočtovo a serverovo veľmi náročné, preto YouTube „dabuje“ hlavne veľkých tvorcov.

Zaujímavé je, že Fizi netvorí videá v angličtine, ale v češtine. Napriek tomu YouTube predaboval jeho posledné videá do 23 jazykov vrátane japončiny, poľštiny či maďarčiny. Stačí si prepnúť dabing a funguje to.

AI dabing

Výsledky? Priam neuveriteľné

Fizi, ktorý tvorí videá hlavne pre deti, získal skoro 2 milióny nových odberateľov za menej ako 2 mesiace. Dokazuje to aj graf SocialBlade.

Fizi AI dabing

Screenshot 21.10.2025

Podľa SocialBlade mal v auguste agregovaných cca 800 miliónov videní všetkých videí. Dnes? Podľa oficiálneho čísla na YouTube cez 1,15 miliardy videní. Bežne mu pribúdalo mesačne cca 10 miliónov videní. Za posledné ani nie 2 mesiace to bolo cez 315 miliónov videní. To je 15-násobne viac ako bol jeho bežný výsledok.

FIZI AI dabing

Screenshot 21.10.2025

Čo to znamená premenené na peniaze? Z Fiziho je eurový milionár

Bežne sa neuvádza, koľko priemerne zarába YouTuber za jeden milión zobrazení. Pri česko-slovenskej a mladej cieľovke by bol môj kvalifikovaný odhad cca 1 000–1 300 € za milión zobrazení. To by znamenalo zárobok čisto z Youtube na úrovni cca 10 – 13 000 € mesačne. Predtým… ale čo dnes?

315 miliónov videí z celého sveta nevieme zvonku rozsegmentovať. Reklama na YouTube stojí menej v rozvojových krajinách ako napríklad v Japonsku, Nemecku či USA. Môj kvalifikovaný odhad je, že to bude zrejme okolo 2000 € za milíon videní – a to je pesimistický odhad. Sám SocialBlade sa rozchádza v odhadoch, koľko môže cca zarábať. Podľa môjho názoru to bude viac ako na Slovensku či v Česku.

Čiže za 315 miliónov videní, ktoré mal za posledné 2 mesiace, Fizi odhadom zarobil viac ako 600 000 €. A to sa držíme pri zemi.

Je to samozrejme odhad. Každopádne je to neuveriteľný skok, ktorý ukazuje silu globálneho mediálneho trhu.

Z detskej izby do celého sveta. A to doslova

S dostupnosťou AI dabingu naši lokálni tvorcovia nebudú poznať hranice. Tvoriť budú pre globálne publikum, nech hovoria akýmkoľvek jazykom. Už to nebude o „našom malom trhu“, ale o globálnom dosahu.

Samozrejme, vznikne hyper-konkurencia. No tí, čo budú tvoriť obsah kvalitne, si ľahšie nájdu svoje globálne publikum. Doteraz sa neoplatilo robiť obsah v slovenčine pre malé skupiny ľudí. Napríklad obsah pre zberateľov motýľov. Koľko ich je na Slovensku? 100? Netuším. Ale koľko ich je na celom svete? Milióny? A to sa už oplatí.

Je to jednoznačný krok vpred pri dostupnosti obsahu. No vzápätí dodávam aj to, že hoaxy a podvody na celosvetovej úrovni budú rásť podobne, ako Fiziho „YouTube money“ v posledných mesiacoch.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo je influencer marketing dôležitý?
3 min. čítanie

Prečo je influencer marketing dôležitý?

Aby sa značky spojili s cieľovou skupinou a vynikli z davu, neustále hľadajú nové triky. Influencer marketing je dynamická stratégia, ktorá mení spôsob, akým spoločnosti komunikujú so svojimi zákazníkmi.

Redakcia Redakcia
AI formuje tvorbu obsahu. Čo na to influenceri?
3 min. čítanie

AI formuje tvorbu obsahu. Čo na to influenceri?

Nedávna správa od HypeAuditor odhaľuje dôležité trendy v tom, ako influenceri na Instagrame využívajú nástroje umelej inteligencie. AI začína hrať prím nielen pri tvorbe obsahu, ale aj v rámci influencer marketingu. Prieskum medzi 620 influencermi z USA, UK a Austrálie prináša prehľad o ich postojoch voči AI generovanému obsahu, digitálnym klonom a potenciálnej budúcnosti influencerov […]

Redakcia Redakcia